Huddoktoren

Sørkedalsveien 10 b 0369 Oslo

Siste vurderinger av Huddoktoren

Kunnskapsrik

Lege: Claus Lützow-Holm Skrevet

Jeg har vært pasient hos Claus Lutzow-Holm siden 2010. Har bare gode erfaringer. Han er genuint interessert i min hud. Han er lett å like. På han kontor blir du tatt i mot av to "engler" av noen kontorsøster.
Det er rett og slett hyggelig å gå til hudlegen.

Meget dårlig

Lege: Claus Lützow-Holm Skrevet

Styr unna! Meget uprofesjonell og bryr seg veldig lite om pasienten. Dessverre en lege som liker å snakke mer (gjerne i vanskelige, medisinske termer) enn å høre på pasienten sin. Ble henvist hit for å utrede min kroniske elveblest. Får som svar at det er vanskelig å finne årsak og at han dermed ikke gidder å gjøre en utredning. Snakket kun om behandling som da var å trappe opp allergitabletter eller ta sprøyte. Samme info kunne jeg ha fått fra fastlegen. Ville ikke anbefalt denne legen til noen.

Utrolig dyktig lege!

Lege: Claus Lützow-Holm Skrevet

Har slitt med atopisk eksem i mange år, og etter bare to timer fikk jeg masse god hjelp til hvordan jeg best mulig kan behandle og forebygge utslett. Nå er jeg bedre enn jeg har vært på mange år. Engasjert og kunnskapsrik lege, som tar seg tid til å forklare grundig. Anbefaler også podcasten, lærte masse av den :)

Enestående!!

Lege: Claus Lützow-Holm Skrevet

Jeg opplevde Claus Lützow-Holm som utrolig kunnskapsrik, genuint interessert og imøtekommende. Han fremstår også som veldig engasjert i sitt fag, og jeg satte så enormt stor pris på at han brukte god tid på å forklare meg ting veldig, veldig grundig.
Jeg fikk veldig god hjelp, og jeg lærte masse nytt!
Anbefales på det aller sterkeste!

Fantastisk!

Lege: Claus Lützow-Holm Skrevet

Fikk veldig god og rask hjelp. Anbefalte han til søskene mine og vi alle tre har vært kjempefornøyde!