Huddoktoren

Tlf: 22 93 25 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Huddoktoren

Imøekommende

Lege: Claus Lützow-Holm Skrevet

Har vært pasient hos Claus Lützow-Holm siden jeg fikk time i 2011 grunnet hissige, kløende "utslett" som ikke forsvant. Har gjennom årene fått kjempebra oppfølging og har alltid opplevde ham som lydhør og forståelsesfull, alltid hyggelig og faglig dyktig.
Har aldri måttet vente når jeg kommer til bestilt time.

"Jentene" bak skranken på kontoret er alltid behjelpelig.

En tillitvekkende og informativ lege

Lege: Claus Lützow-Holm Skrevet

Legen virket rask og effektiv. Han forklarte diagnosen på en pedagogisk måte og opererte med nennsom hånd.
Legen var hele tiden blid og imøtekommende, og han virket på meg som legmann, svært kompetent.

Ikke anbefales !

Lege: Claus Lützow-Holm Skrevet

Legen , som hadde ikke tittet på huden og hadde ingen lyst å undersøke. Han sa kun at han har ingen forklaring til utslettet. Må man le eller gråte, eller være meget forbauset ?!

Beste Hudlegen

Lege: Claus Lützow-Holm Skrevet

Er veldig imponert over kunnskapen til Lutzow-Holm
Har vært hos flere hudleger med problemene uten mye hjelp.
Han lytter til deg og gjør alt for å hjelpe.
Veldig blide og positive damer i resepsjonen som hjelper deg.
ANBEFALES..

Tar ikke i mot nye pasienter

Lege: Claus Lützow-Holm Skrevet

Jeg ringte og ba om legetime. Ingen på sentralbordet opplyste da at de ikke tok i mot nye pasienter. Jeg ble tvert i mot bedt om å oppsøke dem. Da jeg kom til kontoret ble jeg derimot avvist. Det hadde vært bedre at dette ble opplyst på telefonen, så hadde jeg sluppet å kaste bort tid.

Meget god på alle måter

Lege: Claus Lützow-Holm Skrevet

Jeg kom til Claus Lützow-Holm med en akutt hudlidelse, og fikk den hjelpen jeg trengte meget raskt. Jeg opplevde ham som veldig hyggelig, dyktig, lydhør og forståelsesfull. Det var utrolig godt å få time hos ham i en situasjon hvor jeg var engstelig for hva som var galt. Skranken på kontoret var også svært behjelpelig.

Sympatisk og faglig dyktig

Lege: Claus Lützow-Holm Skrevet

Har gått hos Claus Lutzow-Holm i mange år. Han er en dyktig hudlege som er flink til og forklare, han er også flink til og følge opp kroniske hudsykdommer. Anbefaler han på det varmeste.