Oppsal Hudlegekontor AS

Skullerud Park, Helsetorget Olaf Helsets vei 5, inng. G 0694 Oslo

Siste vurderinger av Oppsal Hudlegekontor AS

Effektiv og dyktig

Lege: Morten Sandberg Skrevet

Utrolig effektiv og dyktig hudlege.
Du er i trygge hender hos Dr. Sandberg. Hatt store komplekser, og ofte smerter med huden min etter hele 10 år med acne i ansikt, på rygg, skuldre og bryst. Jeg fikk nå en 6 mnd kur isotretinoin, og dette ble min redning. All acne er nå borte, håret mitt er ikke lenger fett selv om huden, og leppene er svært tørre. 1 mnd igjen av kuren.

Dyktig, effektiv og hyggelig

Lege: Morten Sandberg Skrevet

Morten er en veldig stødig hudlege. Han fremstår som kunnskapsrik, og er opptatt av å dele denne kunnskapen på en fornuftig måte. Han gir gode råd og tips, og setter årsaker og konsekvens i sammenheng så man forstår hvordan man kan "behandle" seg selv.

Han er veldig hyggelig, men snakker tidvis så fort at det er litt vanskelig å komme til selv. :)

Hjelpsom, hyggelig og profesjonell

Lege: Morten Sandberg Skrevet

Her blir du godt ivaretatt og han ser deg som menneske. Husket meg etter flere år og tok seg god tid til å forklare ulike behandlingsmetodene og lytte.

Best

Lege: Morten Sandberg Skrevet

Fantastisk, bruker god tid og forklarer grundig og godt. Kan trygt anbefales, veldig hyggelig. Lytter til pasienten.

Hyggelig, effektiv, , dyktig, ærlig