Bekkestua Hudklinikk

Gamle Ringeriksvei 34 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av Bekkestua Hudklinikk

Erfaring satt i system

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Formidlet bra informasjon, utførte til punkt og prikke, lite snikk snakk. Super oppølging av lege sekretær. Gode råd og klar tale! LOVE

Skapte stor usikkerhet.

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Legen ble informert før konsultasjonen. Intet av informasjonen ble brukt under konsultasjonen, ei heller ble det lyttet til at absolutt alle typer "merker" ble behandlet på eksakt samme måte, dvs med kryobehandling. Etter behandling ble alle merker påsatt samme type plaster med beskjed om at dusjing kunne gjøres, men ikke badiing i klorvann.
Trass i 2 skriftlige henvendelser vet man fortsatt ikke hva de ulike "merkene" faktisk var. Og hvorfor ble da alle behandlet likt? Svaret kom i form av 2 setninger idag - over 1 uke etter. Her skriver legen at hun ikke vet svaret. Dette er ikke akseptabelt dersom sp stilles flere ganger, samt at vedkommende utgir seg for spesialist på hudsykdommer.

Utstråler dyktighet

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Profesjonell og nøktern behandling. Inngir tillit i sin utøvelse av profesjon. Håper hun vil fortsette mange år til.

Ble avbrytet, ikke hørt og ikke sett.

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Jeg ble skyndt under hele konsultasjonen, og etter flere avbrytelser, og legen hadde null interesse i hva jeg hadde å si.

Når en pasient kommer fortvilet til en helsepersonell over en tilstand de har, det minste man kan gjøre er å bli hørt på. Jeg forstår at man kan ikke løse alt, at ikke alt har en behandling, men man kan ha litt medmenneskelighet. Hun så ikke meg i øyne engang når legen sa at "det er normalt" og at "jeg skulle bare akseptere/leve med det".

Dette er en lege som ikke bryr seg om sine pasienter.

Behagelig og kunnskapsrik

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Januar 2023 tok jeg meg endelig tid til å sjekke en hudforandringer i ansiktet, som mest sannsynlig var en liten solskade.
Jeg ble tatt imot av en blid og ventelig legeassistent og vist inn på legekontoret.
Etter kort ventetid kom hudlege Annne Klemeyer og presenterte seg. Hun undersøkte området, og jo, dette var en liten hudskade. Hun forklarte da på en lett forståelig måte om hva behandlingen gikk ut på og hva som var viktig i etterkant. Dette var en rolig og behagelig lege som straks innga trygghet.
Dr. Klemeyer kan anbefales og du kan være sikker på at du får den beste behandling.
Vil også gi skryt til hennes to assistenter/ medarbeidere. De bidro også til at opplevelsen av behandlingen var førsteklasses.