Bekkestua Hudklinikk

Tlf: 67 58 37 77 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Bekkestua Hudklinikk

Uinteressert og uviten

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Hun besvarte det jeg lurte på med "vet ikke". Virket da uviten, og jeg måtte forklare henne hvordan behandlingene mine tidligere funket. Det hele gikk veldig kjapt, og hun gav meg ikke særlig med innspill. Tilslutt gav hun meg forslag på noe jeg kunne prøve, men på grunnlag av inntrykket mitt av henne vet ikke om det er til å stole på. Jeg ventet i 2 mnd på denne timen, så dette var frustrerende. Anbefales ikke!

Anbefales ikke

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Var hos legen pga. eksem, og ønsket å få bekreftet min og fastlegens teorier ang. allergi. Legen gadd ikke å se på problemet, og mente det ikke var noe allergi/eksem, og sa; hvis det ikke var noe mer, ha det bra. Helt håpløs. Vil ikke anbefale henne. Dog - det var hyggelige folk i resepsjonen.

Undvik denne lege!!

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Anne upplevs som arrogant och kan ikke faget sitt. Hun lytter ikke på patienten och har svårt att kommunicera.

Undvik om möjligt

Fraråder denne hudlegen

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Klemeyer fremstår som arrogant og uinteressert. Jeg forklarte hvordan jeg hadde fått et sår, og da konstaterte hun at det trodde hun ikke på. For meg som vet hva som er tilfelle, har det liten hensikt å gå til en lege som behandler en pasient så respektløst, når det finnes andre hudleger i Bærum og Oslo.

Ekstremt bra!

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

En av de beste legene jeg har besøkt. Strukturert og flink i forklaringene sine, skal så absolutt anbefales videre!

Fraråder å bruke denne hudlegen

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Klemeyer virker arrogant. Hun så ikke på meg og ville ha meg ut av kontoret så raskt som mulig. Hun hørte ikke etter mens jeg fortalte om forhistorie og symptomer. Da jeg senere fikk lese hennes journalbeskrivelse hos fastlegen, var det flere feil enn korrekt notert opplysninger. Hun fulgte ikke vanlige kriterier for diagnostisering av sykdommen, så er hun egentlig oppdatert? Hun konstaterte at jeg ikke har en sykdom Rikshospitalet kort tid etter slo fast at jeg har.
Da jeg ringte om akutte plager som endret medisinering ville ha avhjulpet, ble jeg bedt om å fortsette den tidligere anviste medisineringen og komme tilbake om tre måneder. Med en sykdom som var nesten uutholdelig å leve med uten tilstrekkelig medisinering, var det godt det finnes andre hudleger.

Meget dyktig med høy kompetanse.

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

En profesjonell hudklinikk med virkelig hyggelig og imøtekomme mennesker, lege Anne Klemeyer løste både mitt og min sønn sitt hudproblem. Vi var hos Klemeyer ved en senere anledning og fikk sjekket føflekker og ble møtt med samme profesjonalitet .
Denne hudklinikken er et forbilde for andre klinikker.

Tusen takk Bekkestua Hudklinikk for en fantastisk god og betryggende behandling .

Verste opplevelsen jeg har hatt hos en lege.

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Virker arrogant og uinteressert. Til tider direkte frekk. Ignorerte meg når jeg prøvde å forklare hvor vonde plagene mine var. Virket mest interessert i å få meg fortest mulig ut av kontoret. Jeg gikk derifra med like mange ubesvarte spørsmål som jeg hadde da jeg gikk inn.

Ikke min beste lege

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Lege utførte fjerning av vorter, gikk altfor dypt. og behandlet områder uforsiktig. Flere dype sår etter at hun var ferdig
Var irritert og sur....
I tillegg glemte de min rekvisisjon så jeg ventet i 8 uker før jeg tok kontakt for å forhøre om de hadde rekvisisjonen ... noe de hadde.. men "GLEMT"

Bra, men tidsoptimist

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Legen er hyggelig og virker grundig. Det samme gjelder resten av teamet hennes. Eneste jeg har å trekke i inntrykket er at hun er tidsoptimist. Det er alltid ventetid og noen ganger veldig lang ventetid. Nå tenker jeg ikke på for å få time, men når man møter opp til time. Jeg har forståelse for at ting inntreffer som fører til forsinkelser på et legekontor, men ikke at det alltid gjør det. Et par ganger hadde jeg time tidlig på morgenen, som første pasient, likevel var det forsinkelser. Jeg tror dr. Klemeyer rett og slett er en tidsoptimist som tror hun kan rekke alt på oppsatt tid. Det gjør hun ikke, og setter ikke av nok tid til å unngå forsinkelser. MEN for all del: Hun er flott menneske og en grundig lege !

Kompetent lege

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Anne Klemeyer er en dyktig og kompetent lege. Hun er effektiv, men gir samtidig god informasjon. Fikk et svært godt inntrykk av både henne og resten av de ansatte.

Arrogant lege

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Kort og uinteressert i pasient, på grensen til det uvennlig og hoverende - veldig teknisk og kjapp i us.Kort i kommunikasjonen - burde ikke jobbe med mennesker.
Har absolutt ikke tillit til henne og velger henne bort for videre nødvendig behandling. Pengedoktor?

Kunnskapsrik, oppdatert og dyktig!

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Veldig god opplevelse hos Dr Klemeyer. Hun løste problemstillingen min på en meget god måte. Hyggelig og effektiv, og veldig sympatiske ansatte! Hva gjelder ventetid er den lengre enn hos fastlegen, men det er kanskje ikke så rart når det kun finnes to hudleger i kommunen?

Dyktig hudlege!

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Gått til Dr. Klemeyer opptil flere ganger, med ulike problemstillinger. Det er en dyktig og kunnskapsrik lege som er engasjerer seg i meg som pasient. Hittil har behandlingene alltid gitt gode resultater. Personalet er også imøtekommende og informative!

Aldri møtt en lege som var så lite opptatt av pasienten

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Her er det penger som står i fokus, ikke pasienten. Pasienter behandles i en frekk, overlegen tone og legen er ikke interessert i å svare på spørsmål eller føre en ordentlig samtale med pasienten. Jeg har aldri opplevd noe lignende og kjenner til ingen andre leger som på denne måten viser at dem kun ser pasienten som en inntektskilde og ikke noen som har behov for hjelp.

Kom til behandling etter henvisning fra fastlegen og laaaang ventetid til å få time. Ventetid på kontoret også.

Når jeg tok opp de forskjellige forholdene som er grunnen hvorfor jeg kom fikk jeg frekk beskjed at jeg burde ha satt opp særskilt time for hver og en (slik at legen kunne fakturere for flere konsultasjoner) - aldri opplevd noe lignende. Legen viste fullstendig mangel på interesse i å høre på pasienten eller hvorfor en kom. Det dreide seg om korte spørsmål og avklaringer som uten problemer kunne foretas innenfor konsultasjonens tidsramme.

Var inne til behandling 2-3 ganger og opplevelsen var like ubehagelig hver gang. Det er vanskelig å fatte tillitt når legen oppfører seg slikt.

Til tross for dette skulle jeg bestille time en gang til. Personalet i resepsjonen var svært motvillig når jeg ringte - jeg fikk ikke bestille, med mindre jeg leverte henvisning først. Tar nå konsekvensene av denne manglende interessen og velger en annen lege.

Den frekkeste legen jeg har møtt.

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Har vært hos henne tre ganger. Du må regne med at det tar minimum et kvarter før du kommer inn, etter avtalt tidspunkt, sev uten andre pasienter. Er overlegen og snakker på en nedlatende måte. Jeg har ingen problem med å høre andres meninger. Man går til lege for å få hjelp/ behandling/ veiledning. Måten hun snakket på og oppførte seg er rett og slett ikke greit.

Lang ventetid

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Tok ca 3 mnd å få time til sjekk av føflekker. Så er det kritisk så styr unna denne legen.

Opplevde at jeg måtte vente over en time etter avtalt tid, tydeligvis pga overbooking av pasienter, og dårlig disponeringer av tid. Dette anser jeg som respektløst over for kunder. Grei undersøkelse men fordi hun var forsinket hadde hun ikke tid til å gjennomføre alt og ville gi meg ny time.

Den ble raskt avbestilt etter å ha sjekket anmeldelse av henne på yelp da dette med laaaange forsinkelser tydeligvis var vanlig. Sånn behandler man ikke kunder.

Veldig flink

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Profesjonell og ryddig lege som gir tillit. Men det er litt lang ventetid som er litt synd. Ofte 2-3 måneder.

Meget dyktig lege.

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Meget kunnskapsrik lege. Sikker og effektiv. Jeg har benyttet meg av Klemeyers tjenester i flere år og er meget fornøyd.

Rask, strukturert, kunnskapsrik.

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Legen inngir tillit, arbeider rakst og effektivt. Gir effektive råd og hjelp, har aldri opplevd feildiagnoser eller nøling, resultatene har alltid blitt bra. Gjør gjerne litt ekstra dersom avsatt tid tillater det.
Kontoret er ryddig og ordentlig, veldig sentralt beliggende på Bekkestua med parkering, t-bane og buss nærmest på dørstokken.
Venteværelset er avskjermet fra resepsjonen noe som ivaretar nødvendig diskresjon.
Kan absolutt anbefales.