Bekkestua Hudklinikk

Gamle Ringeriksvei 34 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av Bekkestua Hudklinikk

Trygg og sympatisk lege

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Anne er en helt fantastisk hudlege som tar seg tid til å høre på pasienten og viser enorm trygghet og faglig kunnskap. Som pasient har jeg begge ganger følt jeg har blitt hørt og hun kommer med mye informasjon jeg ikke har fått andre steder. Totalt sett er Anne den beste hudlegen jeg har vært hos og kan ikke anbefale hun nok! Pluss for veldig hyggelige øvrige ansatte, dette er en klinikk det er hyggelig å komme til.

Takk

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Inngir faglig kunnskap og kyndighet. Fokusert og effektiv. Grunngir og forklarer behandling. Forberedt om pasient og tilsendt informasjon - dermed blir konsultasjonstiden godt utnyttet. Vennlig. Stor respekt for pasient og spørsmål.

Uengasjert og ubehagelig

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

I møte med legen følte jeg meg ukomfortabel fra første stund. Jeg ble møtt av null formalitet eller vennlighet. Hun ga meg ikke mulighet til å forklare noe rundt min situasjon. Hun svarte vagt på spørsmålene mine, og virket ekstremt uengasjert. Jeg ventet (med plager) seks måneder på denne timen. Det er ekstremt dårlig at jeg blir sendt hjem etter fem minutter, uten noen som helst form hjelp.

Sur og irritert

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Etter 30 min forsinkelse, fikk jeg 5 min inne hos legen. Hun er sur og svært lite hyggelig. Hun svarer kort og irritert på spørsmål og gir ingen forklaringer på ting du måtte lure på.

Meget kunnskapsrik, nøye og effektiv

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Føler meg trygg på Anne Klemeyer sin kunnskap, hun gir meget god oppfølging, er svært nøye og jobber effektivt.
Hun tar pasientene seriøst.
Vår familie er svært fornøyd med Dr. Klemeyer.
Resepsjonen gir også god service og alltid et smil.
Takk for flott behandling!