Dr. Funks Hudklinikk AS

Tlf: 69 20 98 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Dr. Funks Hudklinikk AS

Dårlig system!

Lege: Jurgen Funk Skrevet

Legen var bra men ikke resepsjonisten. Ble 10 min forsinket og ringte desperat for å si ifra (begynte 30 min før timen) og kom ikke gjennom! De fikk tatt inn en annen pasient 5 min etter min time men når jeg dukket opp måtte jeg da vente i 2 timer for å komme inn. Helt umulig å gi meg timen til den som fikk min! Helt uakseptabel oppførsel fra noen! Null forståelse for at ting uten for vår kontroll kan skje på en times kjøretur!!!

Interessert, engasjert og dyktig lege

Lege: Jurgen Funk Skrevet

De gir god oppfølging og har et positivt og hyggelig personale. Føler man er i trygge hender. Anbefales!

Lite imøtekommende

Lege: Jurgen Funk Skrevet

Vi ble henvist dit og fikk time etter flere måneder. Legen likte ikke at det ble tatt opp problemstillinger som var relatert til sykdommen, men som hadde oppstått etter første bestilling (Dvs flere måneder tidligere).

Takk til denne legen

Lege: Jurgen Funk Skrevet

Jeg fikk anbefalt Alphosyl pågrunn av psoriases i hodebunnen og er nå helt uten plager! Sluttet med kortison og alt annet! Fantastisk må jeg si. Takk og takk. Gå til denne legen; flink og høflig.

Dyktig lege.

Lege: Jurgen Funk Skrevet

Har hatt Dr.Funk siden jeg var 10 år i 1982. Han er flink til å forklare, tar seg tid, og lytter til det du har å fortelle. Jentene i skranken må også få ros.