Dermatologisk Poliklinikk Sarpsborg

Sandesundsvn. 23 1724 Sarpsborg

Siste vurderinger av Dermatologisk Poliklinikk Sarpsborg

Kjempe flink hudlege.

Lege: Darjosh Dinparvar Skrevet

Hudlege Darjosh Dinparvar er veldig nøye, som er veldig bra for pasienten. Lytter, forklarer og undersøker. Han har hjelpt meg mye og må nok hjelpe meg forsatt fremover. Er takknemlig for at jeg har fått ham som min hudlege. Jeg er 100% fornøyd 🤗

veldig arrogant

Lege: Darjosh Dinparvar Skrevet

Han var lite interessert i å höre på mine plager, og kom heller til konkluksjoner fra sine egne erfaringer med tidligere pasienter selvom jeg prövde å påpeke hvordan det er for meg viste han lite interesse å ta hensyn til dette..

Dyktig og forklarer godt.

Lege: Darjosh Dinparvar Skrevet

Svarer på det Man lurer på, kommer med forslag og løsninger. God til å lytte. Meget dyktig. Har vært hos andre hudleger som ikke har hatt samme servicen og mere opptatt sv å gi meg et kortisonpreparat, enn å prøve og finne ut årsak til ting. Trenger ikke time for lysbehandling, man kommer raskt inn :)

Lyttende, forståelsesfull, rolig og enormt faglig dyktig!

Lege: Darjosh Dinparvar Skrevet

Jeg har vært hos ham med min tenåringsdatter. Vi har vært i kontakt med et utall dermatologer for å få bukt med et langvarig problem, men ingen hadde løst problemet. Her treffer vi en løsningsorientert lege som lister opp hvilke muligheter det er for behandling og hvilken han vil prøve først. Han er lyttende og forståelsesfull. Han er netthendt og varsom i praktisk behandling. Jeg anbefaler han på det varmeste!