Kjersti Elset

1 vurdering

Siste vurderinger av Kjersti Elset

Kvass og bråsint

Lege: Kjersti Elset Skrevet

Dette er en lege som det er tydelig at har kunnskap innenfor feltet sitt, men det hjelper lite når oppførsel mot meg som pasient er så dårlig. Jeg har vært hos denne legen flere ganger og har opplevd henne som amper, men det toppet kaken da jeg og min mor ble skjelt ut helt uten grunn. Selv om dette er en kompetanserik lege ville jeg ikke anbefalt henne pga utolererbar pasientbehandling.

Grundig, forklarende og morsom

Lege: Kjersti Elset Skrevet

Dyktig lege som går igjennom prosessen grundig og ordentlig helt fra start. Veldig flink til å forklare problemet på en forståelig måte. Forklarer hva som er grunn i problemet og hvordan de ulike medisinene faktisk fungerer. Hyggelig, morsom og klar dialog. Forklarer godt hva man skal gjøre for å få et riktig og godt resultat. Her blir man forstått, sett og hørt. Kjempe fornøyd og veldig takknemlig.

nedlatende, bombastisk og sint

Lege: Kjersti Elset Skrevet

Jeg har aldri før opplevd å bli skjelt ut av en lege eller en spesialist, helt uten grunn. Ingen tvil om at Elset er dyktig på sitt fag, men så lenge kompetansen når det gjelder å møte andre mennesker er såpass lav, ville jeg ikke anbefale henne til noen.

Dyktig, grundig, interessert.

Lege: Kjersti Elset Skrevet

Her fikk jeg for første gang behandling som har hjulpet. Hun har gitt meg hjelp til å forstå eksem, hvordan den utvikler seg og tiltak som er nødvendig i ulike faser av eksemet. Det har tatt tid og hun har fulgt meg nøye gjennom flere måneder og hele tiden gitt råd og veiledning i behandlingen. Det har hun gjort lenge nok til at jeg har fått kompetanse på egenbehandlingen jeg aldri før har hatt eller fått. Jeg har fått tilbake muligheten til å ta opp igjen interesser og aktiviteter eksemet i flere år har satt begrensninger for. Takknemlig.