Kjersti Elset

Smidsrødveien 6 3120 Nøtterøy

Siste vurderinger av Kjersti Elset

Grundig og veldig dyktig

Lege: Kjersti Elset Skrevet

Verdt ventetiden. Veldig dyktig hudlege, som tar seg god tid og ser helhetlig på hudplagene. Fått resepter på medikamenter som faktisk funker, og de har også tilgjengelig lysterapi. Anbefales på det sterkeste.

Lyttende og kunnskapsrik

Lege: Kjersti Elset Skrevet

Fjernet flekk i ansiktet, heldigvis negativ denne gangen. Har fjernet mange, og de fleste har vær basalcellekreft.
Hun var veldig positiv, spurte og fikk svar, ikke alle hudleger som har vært slik. Arret er usynlig, brukte gelé og lys. Smilende og blid, kan anbefale henne på d varmeste 👍

Ser hele personen

Lege: Kjersti Elset Skrevet

Ekstremt dyktig lege. Så hele meg og mine 30 år med eksem. Brukte over 1 time inne hos henne. Hun ble da forsinket til neste, men stresset ikke. Tok seg tid til å behandle og gi råd. Føles trygt å være hos henne.

Trygg, god og kunnskapsrik.

Lege: Kjersti Elset Skrevet

Hun er virkelig en som tar seg god tid. Lytter til meg, og gir alltid så mange gode råd. Hun har fulgt meg tett opp gjennom noen år nå. Hun er veldig dyktig i sitt fag, og jeg har ikke vært så bra av psoriasis om det ikke var for henne. En av de beste legene jeg har møtt til nå!

Grundig, lyttende og løsningsorientert.

Lege: Kjersti Elset Skrevet

Hun gikk grundig tilverks, fikk satt diagnose, og rekvirert medisiner som hjalp! Det var en stor lettelse å komme til henne, selv om ventetiden var lang!