Kjersti Elset

Smidsrødveien 6 3120 Nøtterøy

Siste vurderinger av Kjersti Elset

Grundig, lyttende og løsningsorientert.

Lege: Kjersti Elset Skrevet

Hun gikk grundig tilverks, fikk satt diagnose, og rekvirert medisiner som hjalp! Det var en stor lettelse å komme til henne, selv om ventetiden var lang!

Sikkert flink på hudsykdommer

Lege: Kjersti Elset Skrevet

Fjernet føflekk i ansikt for et år siden. Service da var god. Var opptatt av å få det så fint som mulig etterpå, men sitter igjen med et stygt arr i ansiktet. Ved klage et år senere er det bare at de er spesialist på hudsykdommer å høre, og at det viktigste var å fjerne føflekk. Dette medfører at jeg på ny må henvises til plastikk-kirurgi for å rette opp arret. Denne legen må tydeliggjøre at de ikke kan fjerne føflekker i ansikt. Tydeligere kommunikasjon, og at de heller henviser til plastikk- kirurgi er det denne legen må gjøre.

Trygg og støttende

Lege: Kjersti Elset Skrevet

Har vært pasient hos denne hudlege i mange år. Hun har vist interesse og forståelse for meg og min situasjon i alle år. Hele tiden forsøk å finne den beste behandling for mine plager.

Kvass og bråsint

Lege: Kjersti Elset Skrevet

Dette er en lege som det er tydelig at har kunnskap innenfor feltet sitt, men det hjelper lite når oppførsel mot meg som pasient er så dårlig. Jeg har vært hos denne legen flere ganger og har opplevd henne som amper, men det toppet kaken da jeg og min mor ble skjelt ut helt uten grunn. Selv om dette er en kompetanserik lege ville jeg ikke anbefalt henne pga utolererbar pasientbehandling.

Grundig, forklarende og morsom

Lege: Kjersti Elset Skrevet

Dyktig lege som går igjennom prosessen grundig og ordentlig helt fra start. Veldig flink til å forklare problemet på en forståelig måte. Forklarer hva som er grunn i problemet og hvordan de ulike medisinene faktisk fungerer. Hyggelig, morsom og klar dialog. Forklarer godt hva man skal gjøre for å få et riktig og godt resultat. Her blir man forstått, sett og hørt. Kjempe fornøyd og veldig takknemlig.