Kjersti Elset

Smidsrødveien 6 3120 Nøtterøy

Siste vurderinger av Kjersti Elset

Grundig, forklarende og morsom

Lege: Kjersti Elset Skrevet

Dyktig lege som går igjennom prosessen grundig og ordentlig helt fra start. Veldig flink til å forklare problemet på en forståelig måte. Forklarer hva som er grunn i problemet og hvordan de ulike medisinene faktisk fungerer. Hyggelig, morsom og klar dialog. Forklarer godt hva man skal gjøre for å få et riktig og godt resultat. Her blir man forstått, sett og hørt. Kjempe fornøyd og veldig takknemlig.

nedlatende, bombastisk og sint

Lege: Kjersti Elset Skrevet

Jeg har aldri før opplevd å bli skjelt ut av en lege eller en spesialist, helt uten grunn. Ingen tvil om at Elset er dyktig på sitt fag, men så lenge kompetansen når det gjelder å møte andre mennesker er såpass lav, ville jeg ikke anbefale henne til noen.

Dyktig, grundig, interessert.

Lege: Kjersti Elset Skrevet

Her fikk jeg for første gang behandling som har hjulpet. Hun har gitt meg hjelp til å forstå eksem, hvordan den utvikler seg og tiltak som er nødvendig i ulike faser av eksemet. Det har tatt tid og hun har fulgt meg nøye gjennom flere måneder og hele tiden gitt råd og veiledning i behandlingen. Det har hun gjort lenge nok til at jeg har fått kompetanse på egenbehandlingen jeg aldri før har hatt eller fått. Jeg har fått tilbake muligheten til å ta opp igjen interesser og aktiviteter eksemet i flere år har satt begrensninger for. Takknemlig.