Hønefoss hudlegekontor

Kartverksveien 7 3511 Hønefoss

Siste vurderinger av Hønefoss hudlegekontor

Uinteressert og nedlatende

Lege: Elin Holthe Johnsen Skrevet

Etter en kjapp konklusjon på 2 minutter så fikk jeg bare nedlatende svar på spørsmål jeg hadde som at det var en selvfølge.. hun hadde bestemt seg før jeg kom.. ikke vært borti dårligere kundebehandling tidligere

Utrygt og ubehagelig

Lege: Elin Holthe Johnsen Skrevet

Hadde bestemt seg for hva det var før jeg kom inn. Tidenes raskeste undersøkelse. Ble gitt en diagnose og på spørsmål om hva det innebar så fikk jeg til svar «det er ikke noe du trenger å tenke på». Vil si meg uenig i det. Gikk ut av legekontoret og følte meg verre enn da jeg kom inn.

Uinteressert og ganske avvisende….

Lege: Elin Holthe Johnsen Skrevet

Etter 2 ganger hos henne, fortsatt ikke klokere. Virker lite interessert i å komme til bunns i problemer pasienten har. Dårlig lytter og krass i tilbakemeldinger. Kommer ikke til å anbefale henne til noen, heller ikke dra tilbake dit! Bortkastet tid og penger. Forventer LITT mere av en hudspesialist.

Fin opplevelse

Lege: Dag Aandahl Skrevet

Mitt besøk gjaldt noen skjemmende føflekker som fastlegen syntes burde vurderes. Mottagelsen i resepsjonen var saklig, men kanskje litt «barsk». Etter 10 minutters venting på legens kontor kom Aandahl og lurte på hva saken gjaldt. Jeg regnet med at det var en måte å få meg i tale på. Jeg viste ham føflekkene, men ble beroliget med at dette bare var aldersbetinget og ikke kreft av noe slag. Behandlingen var fort gjort med nitrogenfrysing av alle, unntatt en som ble skåret ut og sydd med tre små sting. Etter en måneds tid hadde flekkene falt av som de skulle. Aandahl var sympatisk, småpratet under behandlingen og svarte greit på de spørsmålene jeg stilte underveis. En lege etter mitt hjerte!

Kunnskapsrik lege med god tid til sine pasienter

Lege: Dag Aandahl Skrevet

Jeg opplevde Dag som en kjempe lege! Nå har jeg vært der flere ganger, han er alltid like i imøtekommende, og hyggelig.
Han tar seg tid til å sjekke grundig hva som foregår, å er nøye når kan forklarer.
Eneste som trekker dette kontoret ned, er resepsjonen. Der kunne de som sitter hatt et kurs i hvordan man håndterer pasienter. Lite imøtekommende og empatisk.