Hønefoss hudlegekontor

Kartverksveien 7 3511 Hønefoss

Siste vurderinger av Hønefoss hudlegekontor

Henvist til Elin Holthe Johnsen

Lege: Elin Holthe Johnsen Skrevet

Hun var ufin og respektløs.
Hun kjefta på meg hvorfor jeg kom dit for ingen ting.
Anbefaler ingen.

Nedlatende holdning

Lege: Elin Holthe Johnsen Skrevet

Fremstår arogant, nedlatende og med en holdning som ikke hører hjemme i helsevesenet. Anbefaler å unngå hennes konsultasjoner.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Dag Aandahl Skrevet

Ble tatt godt i mot, fikk god informasjon. Iset ned det jeg kom for, helt smertefritt
Ikke noe å utsette , kan anbefales. Prisen er heller ikke noe å klage på

Fryktelig opplevelse.

Lege: Elin Holthe Johnsen Skrevet

Jeg ble henvist til Elin Holthe Johnsen som er hudlege på Hønefoss Hudlegekontor på kartsverksveien 7.

Jeg må utdype min ærlighet og dele at dette var en fryktelig opplevelse. Hun var ufin, respektløs, og veldig nedverdigende, Avbrytende og null interesse i å lytte.

Jeg følte på direkte ubehag i hennes nærvær og energi.

Jeg vil ikke anbefale noen å reise dit hvis du ønsker å føle det godt mottatt, og hørt.

Styr unna. Helt forferdelig klinikk.

Misbruk av autoritet og ignorant

Lege: Elin Holthe Johnsen Skrevet

På henvisningstimen på hønefoss hudlegekontor møtte jeg hudlegen, Elin Holte Johnsen.

På konsultasjonstimen hos Elin ble hele kroppen min vurdert av talg og hudormer: Jeg er ikke en typisk pasient som ønsker å inneta medikamenter, for det kan medføre utfordringer bak det.

I sammenheng med denne timen fortalte jeg mitt problem med store kviser under huden bak nedre ryggdel og låret. Jeg fortalte om at det problamiserte det intime livet.

Elin valgte heller høre hva jeg har å si angående hva jeg har lyst til når det gjelder behandling. Fortalte henne om min misnøye til selv medisinering av medikamenter. I tillegg virket ikke hudlegen interessert i faktumet med intimlivet mitt, og omtrent ignorerte faktumet at det varierer fra periode til periode, akkurat som kviser på ansiktet.

Jeg ventet fem månender på konsultasjon hos hønefoss hudlegekontor, og møtte med ignoranse fra legen. Elin sjekket i det minste kvisene som preger meg og min kropp. Men konsultasjonstimen virket mest behagelig på grunn av hennes holdning til mitt hudproblem