Hønefoss hudlegekontor

Arnold Dybjordsv. 1 3501 Hønefoss

Siste vurderinger av Hønefoss hudlegekontor

Usympatisk og uinterressert

Lege: Dag Aandahl Skrevet

Aldri vært hos en så uinterrssert og usympatisk lege. Først og fremst var han over en time forsinket i forhold til det avtalte tidspunktet for timen. Da jeg omsider kom inn burde han vært ydmyk men istedenfor stod han anstrengt og spurte rett ut, på en nedvergende måte: "Hva er problemet ditt da?" Jeg ble veldig forfjamset og da jeg prøvde å forklare grunnen for henvisning til han, kom han bare med en frekk kommentar om at det ikke så noe ille ut. Når jeg hadde forklart langt om lenge og blitt mer streng og bestemt tok han derimot en nærmere titt på det. Først DA brydde han seg og sa at det faktisk var et problem. Det går ikke an å gå til en lege som ikke stoler på det du sier og som du må ha konkrete "bevis" for å få til å tro på deg. Han burde vist tillit og vært mer sympatisk enn som så.

Går aldri til han igjen.

Veldig bra

Lege: Dag Aandahl Skrevet

Legen tok seg god tid til å snakke og forklare hva som var årsaken til problemet og hva som skulle til for at det skulle bli bedre. Han skrev også ut noen piller som hjalp i stor grad.

Hyggelig og imøtekommende

Lege: Dag Aandahl Skrevet

Tok seg god tid. Forklarte og var lyttende. Forsikret meg om at det ikke var noe alvorlig. Oppsøker legen gjerne igjen.

Uinteressert

Lege: Dag Aandahl Skrevet

Legen orket ikke en gang å reise seg eller hilse da jeg ble vist inn på hans kontor. Han tok en rask titt på mitt utslett, men nektet å sende inn en test, noe min fastlege hadde foreslått. Han skrev ut resept på en behandling som ikke hjalp. Jeg ble senere, mot min vilje, henvist til hans vikar. Hun var like uinteressert – så ikke på meg i det hele tatt og skrev bare ut resept på den samme behandlingen som første gang – som fremdeles ikke hjelper. Fikk inntrykk av at de begge ønsket meg dit pepperen gror så de kunne gjøre noe viktigere.