Hønefoss hudlegekontor

Kartverksveien 7 3511 Hønefoss

Siste vurderinger av Hønefoss hudlegekontor

Uinteressert og ganske avvisende….

Lege: Elin Holthe Johnsen Skrevet

Etter 2 ganger hos henne, fortsatt ikke klokere. Virker lite interessert i å komme til bunns i problemer pasienten har. Dårlig lytter og krass i tilbakemeldinger. Kommer ikke til å anbefale henne til noen, heller ikke dra tilbake dit! Bortkastet tid og penger. Forventer LITT mere av en hudspesialist.

Fin opplevelse

Lege: Dag Aandahl Skrevet

Mitt besøk gjaldt noen skjemmende føflekker som fastlegen syntes burde vurderes. Mottagelsen i resepsjonen var saklig, men kanskje litt «barsk». Etter 10 minutters venting på legens kontor kom Aandahl og lurte på hva saken gjaldt. Jeg regnet med at det var en måte å få meg i tale på. Jeg viste ham føflekkene, men ble beroliget med at dette bare var aldersbetinget og ikke kreft av noe slag. Behandlingen var fort gjort med nitrogenfrysing av alle, unntatt en som ble skåret ut og sydd med tre små sting. Etter en måneds tid hadde flekkene falt av som de skulle. Aandahl var sympatisk, småpratet under behandlingen og svarte greit på de spørsmålene jeg stilte underveis. En lege etter mitt hjerte!

Kunnskapsrik lege med god tid til sine pasienter

Lege: Dag Aandahl Skrevet

Jeg opplevde Dag som en kjempe lege! Nå har jeg vært der flere ganger, han er alltid like i imøtekommende, og hyggelig.
Han tar seg tid til å sjekke grundig hva som foregår, å er nøye når kan forklarer.
Eneste som trekker dette kontoret ned, er resepsjonen. Der kunne de som sitter hatt et kurs i hvordan man håndterer pasienter. Lite imøtekommende og empatisk.

Lite hyggelig lege

Lege: Elin Holthe Johnsen Skrevet

Var lite hyggelig og virker egentlig ganske lei jobben sin. Hadde en ovenfra og ned holdning som ikke hører hjemme i et service yrket som jo er det hun driver med. Legekontoret generelt virket ikke trivelig, sure damer i skranken som er lite hjelpsomme.

Arrogant lege og det mest ubehagelige legekontoret jeg har vært på

Lege: Dag Aandahl Skrevet

Jeg satt 20min og ventet før jeg ble vist inn på legens kontor. Der satt jeg i 10min før legen dukket opp. Det var IKKE travelt med pasienter på dette kontoret i dag. Fikk et bryskt spørsmål om «hvorfor jeg var der». Han var ikke interessert i min bekymring og bare avfeide det med at «ja, det er et sår». 2 min konsultasjon etter 3 mnd ventetid. Kommer aldri tilbake hit.