Hønefoss hudlegekontor

Tlf: 32 11 55 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Hønefoss hudlegekontor

God behandling over tid

Lege: Dag Aandahl Skrevet

Legen har brukt lang tid på å finne riktig behandlingsform, noe som har mye med selve sykdommen min å gjøre, men har selv sagt at han burde vært raskere til progresjon i behandlingsform.

Svært kunnskapsrik lege, informerer godt om vurderinger han gjør, svarer godt på spørsmål og tar seg tid. Ser at noen skriver han er arrogant, opplever ikke det samme, det handler nok like mye om forventninger som ikke møtes ved første time. Opplevde selv at det tok tid før man fikk bygget et forhold til legen som gjorde at man følte at man ble tatt på alvor.

Hyggelig personale som jobber på kontoret, flinke til å informere.

Legen selv er flink til å følge opp og har ringt meg ved et par anledninger når han har hatt spørsmål om hvordan medisin fungerer og vurdering av ny behandlingsform.

Totalt sett en god opplevelse, men opplever at det tar litt tid før man blir sett.

Lite imøtekommende

Lege: Dag Aandahl Skrevet

Bør møte sine pasienter på en litt mindre arrogant måte. Når en er til konsultasjon å skal bli satt på medisiner bør legen klare å skrive ut resept innen en uke....da denne ble etterlyst etter 4 dager viste det seg at han var dratt på ferie så min oppstart blir 1 mnd forsinket.

Usympatisk og uinterressert

Lege: Dag Aandahl Skrevet

Aldri vært hos en så uinterrssert og usympatisk lege. Først og fremst var han over en time forsinket i forhold til det avtalte tidspunktet for timen. Da jeg omsider kom inn burde han vært ydmyk men istedenfor stod han anstrengt og spurte rett ut, på en nedvergende måte: "Hva er problemet ditt da?" Jeg ble veldig forfjamset og da jeg prøvde å forklare grunnen for henvisning til han, kom han bare med en frekk kommentar om at det ikke så noe ille ut. Når jeg hadde forklart langt om lenge og blitt mer streng og bestemt tok han derimot en nærmere titt på det. Først DA brydde han seg og sa at det faktisk var et problem. Det går ikke an å gå til en lege som ikke stoler på det du sier og som du må ha konkrete "bevis" for å få til å tro på deg. Han burde vist tillit og vært mer sympatisk enn som så.

Går aldri til han igjen.

Veldig bra

Lege: Dag Aandahl Skrevet

Legen tok seg god tid til å snakke og forklare hva som var årsaken til problemet og hva som skulle til for at det skulle bli bedre. Han skrev også ut noen piller som hjalp i stor grad.

Hyggelig og imøtekommende

Lege: Dag Aandahl Skrevet

Tok seg god tid. Forklarte og var lyttende. Forsikret meg om at det ikke var noe alvorlig. Oppsøker legen gjerne igjen.