Hønefoss hudlegekontor

Kartverksveien 7 3511 Hønefoss

Siste vurderinger av Hønefoss hudlegekontor

DYKTIG OG TRYGG HUDLEGE

Lege: Dag Aandahl Skrevet

Jeg opplevde at hudlege Dag Aandahl undersøkte grundig, og at han visste hva han skulle gjøre. Jeg følte meg helt trygg på at han ville gjøre en god jobb, selv om jeg gruet meg litt. Men behandlingen var helt uten smerter. Jeg kan på det varmeste anbefale Aandahl til de som må til hudlege. Atmosfæren på legekontoret er preget av ro og orden, og damen i resepsjonen er også hyggelig og forekommende.

Ikke bra inntrykk!

Lege: Dag Aandahl Skrevet

Vi ble henvist fra fastlege til hudlege grunnet noen mørke føflekker på barnet vårt på 12 år. Så velger denne hudlegen å klage småsurt over både fastlegens henvisning og beskyldninger om foreldrenes unødvendige bekymring - direkte til barnet!
Denne surmulende og sytete fyren har vi vært hos for første og siste gang!

Dårlig

Lege: Elin Holthe Johnsen Skrevet

Tok meg ikke seriøst og det virket som hun syntes jeg var mer en plage enn en pasient hun ønsket å hjelpe

Uinteressert og nedlatende

Lege: Elin Holthe Johnsen Skrevet

Etter en kjapp konklusjon på 2 minutter så fikk jeg bare nedlatende svar på spørsmål jeg hadde som at det var en selvfølge.. hun hadde bestemt seg før jeg kom.. ikke vært borti dårligere kundebehandling tidligere

Utrygt og ubehagelig

Lege: Elin Holthe Johnsen Skrevet

Hadde bestemt seg for hva det var før jeg kom inn. Tidenes raskeste undersøkelse. Ble gitt en diagnose og på spørsmål om hva det innebar så fikk jeg til svar «det er ikke noe du trenger å tenke på». Vil si meg uenig i det. Gikk ut av legekontoret og følte meg verre enn da jeg kom inn.