Hønefoss hudlegekontor

Kartverksveien 7 3511 Hønefoss

Siste vurderinger av Hønefoss hudlegekontor

Kunnskapsrik lege med god tid til sine pasienter

Lege: Dag Aandahl Skrevet

Jeg opplevde Dag som en kjempe lege! Nå har jeg vært der flere ganger, han er alltid like i imøtekommende, og hyggelig.
Han tar seg tid til å sjekke grundig hva som foregår, å er nøye når kan forklarer.
Eneste som trekker dette kontoret ned, er resepsjonen. Der kunne de som sitter hatt et kurs i hvordan man håndterer pasienter. Lite imøtekommende og empatisk.

Lite hyggelig lege

Lege: Elin Holthe Johnsen Skrevet

Var lite hyggelig og virker egentlig ganske lei jobben sin. Hadde en ovenfra og ned holdning som ikke hører hjemme i et service yrket som jo er det hun driver med. Legekontoret generelt virket ikke trivelig, sure damer i skranken som er lite hjelpsomme.

Arrogant lege og det mest ubehagelige legekontoret jeg har vært på

Lege: Dag Aandahl Skrevet

Jeg satt 20min og ventet før jeg ble vist inn på legens kontor. Der satt jeg i 10min før legen dukket opp. Det var IKKE travelt med pasienter på dette kontoret i dag. Fikk et bryskt spørsmål om «hvorfor jeg var der». Han var ikke interessert i min bekymring og bare avfeide det med at «ja, det er et sår». 2 min konsultasjon etter 3 mnd ventetid. Kommer aldri tilbake hit.

Kommunikasjon

Lege: Dag Aandahl Skrevet

Trenger et kurs i kommunikasjon. Må dessverre si at han hadde noen utsagn som skulle vært filtrert. Virker faglig kompetent.

Kommer ikke tilbake

Lege: Dag Aandahl Skrevet

Virker ikke som han bryr seg stort. Hadde bestemt hvilken krem jeg burde bruke før han hadde lest eller spurt meg om noe. 7 mnd venting og 5 timers kjøring på konsultasjon som var over på 2 minutter.