Bare Clinic AS

1 vurdering

Siste vurderinger av Bare Clinic AS

Behagelig, dyktig lege!

Lege: Katarina Zak Stangeland Skrevet

Jeg ønsket botox i glabella ("sinterynken") og jeg er lege selv, så jeg ville gjerne gå til en hudlege som faktisk setter injeksjonen selv. Hun er høflig, vennlig og forsiktig. Konsultasjonen var gratis, og hun mente jeg kunne bruke litt botox, for å unngå forverring av rynken.
Selve injeksjonen var ubehagelig, men hun var rolig og forklarte underveis.
Det jeg savner var å bli fortalt at full effekt ikke vises før etter et par uker - jeg hadde nok ikke gjort hjemmeleksen min godt nok siden jeg ikke visste det ;)
Hun forklarte meg at hun ville sette heller litt for lite enn litt for mye. Nå i etterkant (etter de 2 første ukene der jeg var sur fordi det ikke viste noe, hehe!) synes jeg resultatet er kjempefint. Jeg kan fremdeles rynke pannen, men rynken er mye mindre, og viser ikke med mindre jeg rynker pannen. Min største skrekk var at jeg ikke skulle greie å rynke pannen i det hele tatt, og at det ville se helt rart ut. Det gjør det IKKE! Det er svært diskret, og jeg er veldig, veldig fornøyd. Skal tilbake til henne i mars (4 mnd etter første injeksjon) for å fylle på mer.
Anbefales!