Katarina Zak Stangeland

Aleris sykehus og medisinsk senter - Stavanger, Bare Clinic AS, Hudlege Katarina Zak Stangeland Kvinne, 40 år

Legeautorisasjon2003

Solheimveien 12 4015 Stavanger
Tlf: 988 72 017 Vis kart

1 vurdering

Siste vurderinger av Katarina Zak Stangeland

Erfaren med kan bruke litt lenger tid på vurdering

Klinikk: Aleris sykehus og medisinsk senter - Stavanger Skrevet

Jeg var hos Katarina for å få en føflekksjekk da jeg har begynt å gå en gang i året etter anbefaling fra en annen hudlege, dette pga en søster som tidligere har hatt malignt melanom (noe jeg informerte henne om). Jeg har blitt fortalt at jeg kan ha noe økt risiko for å få føflekk kreft siden vi er i slekt og at det er lurt med en årlig kontroll etter sommeren.

Katarina virket veldig dyktig og erfaren etter flere år som hudlege, men jeg syns sjekken gikk veldig kjapt og dermatoskopet ble kun brukt på noen få føflekker. Jeg er klar over at hudlegen har et trent øye for å se noe som kan virke mistenkelig og kun bruker dermatoskop ved tvil - men så vet jeg også at selv leger kan ta feil. Jeg har sett på det som en billig forsikring å gå til spesialist fremfor fastlege - nettopp for å føle meg helt trygg når jeg går der i fra. Men denne gangen synes jeg de 1600 kr var vondt å betale..