Katarina Zak Stangeland

Aleris Hinna Park - Stavanger, Bare Clinic AS, Hudlege Katarina Zak Stangeland Kvinne, 40 år

Autorisasjon2003

1 vurdering

Siste vurderinger av Katarina Zak Stangeland

Behagelig, dyktig lege!

Klinikk: Bare Clinic AS Skrevet

Jeg ønsket botox i glabella ("sinterynken") og jeg er lege selv, så jeg ville gjerne gå til en hudlege som faktisk setter injeksjonen selv. Hun er høflig, vennlig og forsiktig. Konsultasjonen var gratis, og hun mente jeg kunne bruke litt botox, for å unngå forverring av rynken.
Selve injeksjonen var ubehagelig, men hun var rolig og forklarte underveis.
Det jeg savner var å bli fortalt at full effekt ikke vises før etter et par uker - jeg hadde nok ikke gjort hjemmeleksen min godt nok siden jeg ikke visste det ;)
Hun forklarte meg at hun ville sette heller litt for lite enn litt for mye. Nå i etterkant (etter de 2 første ukene der jeg var sur fordi det ikke viste noe, hehe!) synes jeg resultatet er kjempefint. Jeg kan fremdeles rynke pannen, men rynken er mye mindre, og viser ikke med mindre jeg rynker pannen. Min største skrekk var at jeg ikke skulle greie å rynke pannen i det hele tatt, og at det ville se helt rart ut. Det gjør det IKKE! Det er svært diskret, og jeg er veldig, veldig fornøyd. Skal tilbake til henne i mars (4 mnd etter første injeksjon) for å fylle på mer.
Anbefales!

Erfaren med kan bruke litt lenger tid på vurdering

Klinikk: Aleris Hinna Park - Stavanger Skrevet

Jeg var hos Katarina for å få en føflekksjekk da jeg har begynt å gå en gang i året etter anbefaling fra en annen hudlege, dette pga en søster som tidligere har hatt malignt melanom (noe jeg informerte henne om). Jeg har blitt fortalt at jeg kan ha noe økt risiko for å få føflekk kreft siden vi er i slekt og at det er lurt med en årlig kontroll etter sommeren.

Katarina virket veldig dyktig og erfaren etter flere år som hudlege, men jeg syns sjekken gikk veldig kjapt og dermatoskopet ble kun brukt på noen få føflekker. Jeg er klar over at hudlegen har et trent øye for å se noe som kan virke mistenkelig og kun bruker dermatoskop ved tvil - men så vet jeg også at selv leger kan ta feil. Jeg har sett på det som en billig forsikring å gå til spesialist fremfor fastlege - nettopp for å føle meg helt trygg når jeg går der i fra. Men denne gangen synes jeg de 1600 kr var vondt å betale..