Åsane Hudlegeklinikk

Telefonnummer55 19 97 5055 19 97 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Myrdalsvegen 22 5131 Nyborg

Siste vurderinger av Åsane Hudlegeklinikk

Sympatisk og dyktig lege

Lege: Erlend Tolaas Skrevet

Har vært en fantastisk hjelp for mine barn og meg, som alle har hatt hudproblemer. Er alltid i godt humør, utrolig sympatisk, flink og effektiv. Vil anbefale ham videre til alle som trenger en fantastisk hudlege!

Veldig dyktig, tar seg god tid.

Lege: Erlend Tolaas Skrevet

Erlend Tolaas er utrolig dyktig. Tar seg god tid meg som pasient og er flink både til å lytte og fortelle hva han gjør og hvorfor . Alltid smilende og blid :-) Kan anbefales på det varmeste.
Hilsen

Fantastisk, støttende og dyktig lege!

Lege: Erlend Tolaas Skrevet

Jeg var hos Erlend i forbindelse med akne som jeg har hatt i 10 år. Han viser stor forståelse for problemet, hører på mine erfaringer, og er utrolig støttende. Jeg forlater legekontoret i et strålende humør hver gang. Han er også veldig effektiv når det gjelder behandling.

En utrolig dyktig, snill, og varm lege! Anbefales uten tvil. Har også flere familiemedlemmer som snakker varmt om han.

Kjempe god lege

Lege: Erlend Tolaas Skrevet

Vennlig og flink lege som lytter og kommer med mye god informasjon. Tok seg tid til å spørre om det var flere/andre problemer også.

Anbefales!

Lege: Erlend Tolaas Skrevet

Føler meg utrolig godt ivaretatt hos Erlend. Ble møtt med et stort smil og samtalen fløt fint. Kommer til å anbefale han videre! Veldig glad for at jeg ble henvist til akkurat han. Tipptopptommelopp!