Trondheim Hudlegesenter AS

Carl Johans gt 3 7010 Trondheim

Siste vurderinger av Trondheim Hudlegesenter AS

Troverdig lege, rolig og imøtekommende

Lege: Jon Helge Bonesrønning Skrevet

Bonesrønning er en lege en får tillit til. Føler meg ivaretatt som pasient hos han. Han tar seg god tid, virker ikke stresset på noen måte. Føler meg priviligert som får ha han som min hudlege.

Lege: Morten Dalaker Skrevet

Morten Dalaker er en utrolig profesjonell lege på alle måter. Han lytter til pasienten, tar seg god tid og gir seg ikke før den medisinske behandlingen har effekt. En utrolig sympatisk lege som kan kunsten med å kombinere kommunikasjon med medisinsk behandling.

Endelig en hudlege som lytter til pasienten og er oppdatert på ny forskning.

Lege: Jon Helge Bonesrønning Skrevet

Etter å ha oppsøkt mange hudleger og nærmest gitt opp å noengang bli helt kvitt min atopiske eksem, møtte jeg her en hudlege som hadde tid til lytte. Etter å ha fulgt rådene jeg fikk fra han, har jeg så og si vært fri for eksem for første gang på over 40 år.

Veldig hjelpsom og hyggelig

Lege: Morten Dalaker Skrevet

Fantastisk kunnskapsrik og hjelpsom lege, etter 10 år med nytteløse besøk hos MANGE hudleger pga hyperhidrose kom jeg HELDIGVIS til ham, han visste om en medisin som brukes i resten av Europa men svært lite i Norge, og jeg ble FRISK i løpet av få uker. Helt utrolig, han har gitt meg et nytt liv. Han har også tatt mine moderate akneproblemer på alvor og med forståelse, og behandlet meg for det og. Mest forståelsesfulle, kunnskapsrike og hjelpsomme lege jeg har møtt. Er enormt takknemlig! Skulle ønske jeg kunne gi mer enn 5 stjerner.

Behagelig

Lege: Jon Helge Bonesrønning Skrevet

Har gått til Bonesrønning i flere år pga min vanskelige akne, og fikk fra første stund et godt inntrykk. Har er mild, profesjonell og behagelig å forholde seg til, og prater om hverdagslige ting i tillegg til det faglige. Har alltid følt meg i trygge hender, og når det finnes nye medikamenter og produkter som kan passe for meg, informerer han om det.
Hele hudlegesenteret er lyst og hyggelig, og alle de ansatte er imøtekommende og trivelige.