Trondheim Hudlegesenter AS

Carl Johans gt 3 7010 Trondheim

Siste vurderinger av Trondheim Hudlegesenter AS

Dyktig og nøye.

Lege: Leila Muslibegovic Skrevet

Svært fornøyd med behandlingen jeg har fått her av dyktige og kunnskapsrike dr. Muslibegovic. Fikk fjernet to føflekker i ansiktet; én på eget initiativ og én hudlegen selv mente burde fjernes. Fikk og svar på andre spørsmål jeg hadde.
Etter en uke ble stingene fjernet, ble svært fornøyd med resultatet da hudlegen hadde gjort et grundig arbeid som ikke hadde etterlatt arr i det hele tatt. Flinke og hyggelige sykepleiere/helsesekretærer også!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Leila Muslibegovic Skrevet

Ble møtt med forståelse, fikk god informasjon og det ble lagt en god plan på mine hudproblemer. Fikk gode råd og anbefalninger. Veldig fornøyd!

Dyktig og hyggelig

Lege: Jon Helge Bonesrønning Skrevet

En usedvanlig hyggelig lege. Han bryr seg virkelig om pasienten, og inngir stor trygghet for sine faglige kunnskaper.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Jon Helge Bonesrønning Skrevet

Hyggelig person. Han ser deg og hører deg.
Får følelse av at han virkelig er interessert og bryr seg om deg.
Gir god informasjon som gjør at du føler deg trygg.

Flink og trygg!

Lege: Leila Muslibegovic Skrevet

En veldig god hudlege som har tatt mitt kroniske hudproblem alvorlig. Man føler seg sett og forstått. Jeg har opplevd at legen har tillit til meg, og gjort det hun kan for å lette belastningen det er å gå til legen ofte. Kan til tider snakke litt for raskt, og må innimellom spørre to ganger for å få med meg alle beskjedene. Legesenteret generelt er flinke på oppfølging, og svarer raskt på mail og telefon. Et stort pluss at de har egen lab på legesenteret! Dr. Leila Muslibegovic og Trondheim Hudlegesenter kan anbefales på det varmeste.