Ski Urologiske Senter

Jernbaneveien 6 A 1400 Ski

Siste vurderinger av Ski Urologiske Senter

Trygg og flink urolog

Lege: Karl Fredrik Kristoffersen Skrevet

Du er i de beste hender når du er til behandling hos Karl Fredrik Kristoffersen. Meget dyktig! I tillegg er han meget behagelig og samtale med. Han er grundig i sine undersøkelser.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Karl Fredrik Kristoffersen Skrevet

Urologen gjør en undersøkelse som jeg gruet meg til. Han er meget imøtekommende i forhold til mine bekymringer og gir forklaringer som er lette å forstå. Han følger også veldig godt opp. Jeg skulle ringe tilbake neste dag og gi informasjon om medikamenter jeg brukte fordi det var usikkert om jeg brukte riktig. Kristoffersen anbefales på det varmeste.

Meget fornøyd

Lege: Karl Fredrik Kristoffersen Skrevet

Kan anbefale Urolog Karl Fredrik Kristoffersen på det varmeste. Han er meget profesjonell og kunnskapsrik, samtidig som han bryr seg om deg som pasient. Følte meg meget godt ivaretatt. En undersøkelse jeg gruet meg veldig til, ble en positiv opplevelse. Er du på jakt etter en urolog som virkelig bryr seg og behandler deg som pasient på en god og profesjonell måte, bør du velge Kristoffersen. Gir han toppkarakter på alle punkter!

Hyggelig, trygg, faglig sterk

Lege: Karl Fredrik Kristoffersen Skrevet

En meget hyggelig opplevelse, Karl Fredrik Kristoffersen fremstår som sterk, klar, trygg og i tillegg avslappet hyggelig som gjør at man føler seg vel tatt i vare.
12 av 10 mulige stjerner, anbefales sterkt!

Trygg, forståelsesfull og lyttende!

Lege: Karl Fredrik Kristoffersen Skrevet

Gjennomførte et lite kirurgisk inngrep. Betryggende, imøtekommende og svært dyktig i sitt fagfelt. Var litt nervøs til timen men Karl Fredrik tok meg imot på en god og betryggende måte. Det er tydelig at Karl Fredrik har masse erfaring og han er svært profesjonell.

Hadde jeg blitt henvist til Karl Fredrik i en senere anledning ville jeg vært meget fornøyd.