OvernKlinikken

• Generell kirurg og urolog

Siste vurderinger av OvernKlinikken

Trygg og kunnskap

Lege: Sissel Overn Skrevet

Jeg føler stor grad av trygghet og møter en enestående innstilling til å yte hjelp og service. Dette gjelder alt personale på klinikken.

Informativ og grundig

Lege: Sissel Overn Skrevet

Hyggelig betjening og lege samt enkelt å loalisere og parkere. Noe ventetid, men det er for meg forståelig.
Utover det så var selve konsultasjonen positiv med tanke på kommunikasjon med en direkte og meget informativ tone inblandet med litt saklig humor.
Anbefales selv om ventetiden fra rekvisisjon til time er/ var i lengste laget, men slik er det vel hos de fleste Uruloger med stor pasientgruppe.

Seriøs og effektiv

Lege: Sissel Overn Skrevet

Rett på sak og forklaringer om legemidler. Ikke store forsinkelser ved fremmøte. Riktig medisinering ga raskt resultater.

Trygg og avslappende. Betryggende

Lege: Sissel Overn Skrevet

Ble tatt imot av legen på en avslappet og betryggende måte. Selv er jeg en mann med prostataproblemer og gruet meg konsultasjonen hos en urolog som fikk meg til å glemme at jeg skulle undersøkes av en kvinnelig lege. Tok seg tid til å forklare symptomene. Gruer meg IKKE til den neste timen. Kunne tenkt meg en noe kortere ventetid til neste time. Fra 2.6.21 til 6.10.21 :-(