Jens Gerhard Høstmark

Laguneveien 9 5239 Rådal

Siste vurderinger av Jens Gerhard Høstmark

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Jens Gerhard Høstmark Skrevet

Dr Høstmark har lang erfaring i urologi, er dyktig i sitt spesialfelt.

Man føler seg trygg og godt ivaretatt hos dr Høstmark.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Jens Gerhard Høstmark Skrevet

Eg har fått god hjelp for mine plager, hjå denne legen.
Vi har alltid ein fin og humoristisk tone, på kontrollane.
Volvat må gjere alt som står i menneskeleg makt, for at han fortset i arbeid, han er tross alt berre ein ungdom.
Eg føler meg trygg, etter å ha vore på mine årlege kontrollar. Skal ein trilla terning, får han ein seksar.

Travel

Lege: Jens Gerhard Høstmark Skrevet

Han tok kjapp kikk på min plage og sa her må det bare klippes.
Også var det takk for meg, og korte og ufullstendig svar på det jeg lurt på. Anbefales ikke for sånne som meg som er usikker på ting og tang

Traumatiserende

Lege: Jens Gerhard Høstmark Skrevet

Var hos Jens for jeg har problemer med UVI, han var veldig lite interessert i hva som var problemet og virket bare sur og lei. Jeg gruet meg ekstremt mye til denne timen, og den ble bare enda verre når han ikke hadde noe medlidenhet. Jeg gråt fra sekundet jeg kom inn og til jeg hadde gått ut av døren, det var en ekstremt traumatiserende opplevelse. Anbefaler IKKE å dra til Jens Gerhard.

Lite hjelp

Lege: Jens Gerhard Høstmark Skrevet

Besøkte han vedrørende vedvarende plager og smerter som gjør hverdagen ekstremt vanskelig. Virket lite interessert i meg som pasient og hva som var galt. Tok seg ikke tid til å svare på spørsmålene som jeg hadde og berolige eller forklare. Virket som han ønsket at jeg skulle inn og ut så fort som mulig, noe som gjorde hele besøket føltes som om jeg kastet bort tiden hans. Er en veldig sårbar situasjon å dra til lege for hjelp med noe, spesielt urolog, og satt igjen med en veldig dårlig opplevelse som preget meg. Når det ikke viste noe galt på undersøkelsen fikk jeg ikke noe mer hjelp fra han og fikk inntrykk av at det var nesten ingenting å gjøre for å lindre plagene.