Jens Gerhard Høstmark

Laguneveien 9 5239 Rådal

Siste vurderinger av Jens Gerhard Høstmark

Uinteressert og lite hjelp å få

Lege: Jens Gerhard Høstmark Skrevet

Virker lite interessert i deg som pasient eller din sjukehistorie. Gjør undersøkelser, men ved ingen funn viser han ingen ønsker til å hjelpe videre eller finne ut av hva smertene kommer av. Etter å ha vert plaget med smerter i flere år er det fryktelig provosende at han bare rister på hodet av dine spørsmål, sier det er ingenting å gjøre, og bare ber deg ta ibux og paracet (noe som allerede er blitt gjort i store mengder). Etter konsultasjonen sitter eg igjen med en forståelse av at eg (ung mann) skal gå rundt resten av arbeidslivet og livet generelt med smerter. Det hjalp heller ikke på heilhetsinntrykket at han satt å trykte på mobiltelefonen når eg kledde på meg igjen.

Trygg og beroligende

Lege: Jens Gerhard Høstmark Skrevet

Man føler seg alltid trygg og han skaper en beroligende og hjertelig atmosfære. Man er virkelig i trygge hender. Informerer pasienten på en god og forståelig måte. Har ett blidt og trygt vesen.

Følte meg velkommen og trygg når han undersøkte meg. Kan annbefale han.:)

Lege: Jens Gerhard Høstmark Skrevet

En smilende og hyggelig lege som eg følte meg trygg hos. Det er alt for mange leger som som mangler smil og godt hummør Kan annbefale han på det sterkeste.:)

Flott lege

Lege: Jens Gerhard Høstmark Skrevet

Behagelig, imtekommende og kunnskapsrik. Følte meg veldig trygg hos ham. Han hjalp meg å redusere det jeg trodde var et stort problem.

Bra lege !

Lege: Jens Gerhard Høstmark Skrevet

En lege jeg kan ambefale på det varmeste
Fikk god hjelp på en profisjonel måte skulle jeg ha behov for urolog så vil jeg bruke Jens Høstmark