Gynekologene på Kolbotn

Kolbotnveien 33 1410 Kolbotn

Siste vurderinger av Gynekologene på Kolbotn

Ikke fornøyd.

Lege: Kristin Lyng Skrevet

Jeg er svært misfornøyd med denne gynekologen

Hun virker veldig overfladisk. Brydde seg rett og slett ikke, og svarte motvillig på spørsmål jeg hadde.
Forklarte heller ikke hva hun gjorde ved undersøkelsen .
Kommer ikke tilbake til denne legen.

Dårlig behandling

Lege: Grete H. Berild Skrevet

Jeg bor langt unna fra Kolbotn og det tar langt tid for å komme hos dem på besøk. Hver gang når jeg kommer opplever jeg at de behandler meg dårlig, spesialt de som sitter på resepsjon. De ser ikke ut som at de sitter der for å hjelpe kunder. De er ikke omsorgsfull og services-minded. De løper bare for å stenge det vinduet uten å gi utfyllende informasjon. Det samme skjer når jeg ringer oss. Det er ikke lette å få time.

Effektiv og trygg

Lege: Grete H. Berild Skrevet

Så god opplevelse i dag mitt første besøk. Hun var vennlig og effektiv. Fjernet spiral og tok livmorprøve helt smertefritt og raskt. Fikk gode råd med på veien. Strålende fornøyd. Anbefales!!

Virket uinteressert av pasient.

Lege: Kristin Lyng Skrevet

Lite empatisk. Undersøkelsen var ubehagelig og smertefull . Virket helt uinteressert i å prate i det hele tatt. Svarte så vitt på spørsmål. Hun forklarte ingenting under prosedyren . Det føltes som hun ville bli fort ferdig. Ingen bra opplevelse.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Marte Myhre Reigstad Skrevet

Imøtekommende og hyggelig. Tok seg tid til å se meg som pasient, spurte om jeg lurte på noe utover undersøkelsen jeg var der for, og forklarte alt underveis. Føltes behagelig og trygt. Viste frem instrumenter og snakket gjennom stegene i undersøkelsen i forkant av undersøkelsen. Betryggende. Anbefales!