Gynekologene på Kolbotn

Kolbotnveien 33 1410 Kolbotn

Siste vurderinger av Gynekologene på Kolbotn

Forferdelig ubehagelig

Lege: Kristin Lyng Skrevet

Forferdelig ubehagelig behandling av legen. Svært uinteressert i meg som pasient, virket irritert og forklarte ikke hva hun gjorde i undersøkelsen. Det resulterte i sterke smerter.
Mens jeg kledde på meg kom en resepsjonist inn, holdt døra åpen på vidt gap, slik de som ventet utenfor hadde sikt inn mens jeg stod der halvnaken.
Utrolig uprofesjonelt sted, ville aldri anbefalt til noen.

Kunnskapsrik, forståelsesfull og trygg

Lege: Kristin Lyng Skrevet

Bestilte time til mine to døtre hos Dr. Kristin Lyng. For den yngste datteren min var dette første gang hun var hos en gynekolog. Begge døtrene mine var godt fornøyde, fikk gode svar på det de lurte på og følte seg godt ivaretatt. På forhånd gruet de seg litt, men satt begge to igjen med bare gode erfaringer etterpå. Kristin fremsto kunnskapsrik, forståelsesfull og trygg. Sekretærene på venterommet var også veldig behjelpelige og hyggelige. Anbefaler denne legen og klinikken.

Kunnskapsrik, tillitsfull og særdeles god til å følge opp

Lege: Kristin Lyng Skrevet

Første gang jeg var hos henne reagerte hun på noe som ikke var helt i tråd med normalen. Hun sendte meg derfor til videre undersøkelser som resulterte i funn av svulst og dermed fjerning av nyre. Jeg må ta årlige sjekk av min friske nyre og samtlige leger jeg da har truffet sier at denne legen, Kristin Lyng, har vært særlig oppmerksom og samvittighetsfull.
Jeg har derfor fulgt etter henne fra Aleris til Kolbotn og anbefalt henne varmt til andre.

Kunnskapsrik og hyggelig gynekolog!

Lege: Kristin Lyng Skrevet

Var til Kristin for å sette inn spiral.

Hadde gruet meg mye på forhånd og hørt mange historier om at det ikke brukes anestesi ved bruk av tenaculum.

Kristin fortalte hele veien hva hu gjorde og alt gikk på mine premisser.

Fikk først en bedøvende spray, og da hun fant ut hun var nødt til å bruke tenaculum for å holde fast cervix, satte hun lokal anestesi som ikke fantes vondt i hele tatt!

Hele gjennomføringer gikk smuud og nærmest smertefritt, kjente kun litt sterke menssmerter når spiralen ble satt inn.

I løpet av de få minuttene det tok å sette spiralen, var det hyggelig smalltalk og jeg glemte helt ut at jeg lå der i stolen :) I tillegg hadde hun med seg en assistent som var med for mental støtte og kunne holde i hånda om man har behov for det!

Veldig god opplevelse, kommer gjerne tilbake her :)

Dårlig opplevelse.

Lege: Marte Myhre Reigstad Skrevet

Legen Marte Myhre det værste gynekolog. Hun brukte bare 5 min for hele undersøkelsen. Hun nektet å svare på spørsmålene og ba oss å bestille ny time for det. Veldig uhøflig i oppførselen.