Gynekologene på Kolbotn

Kolbotnveien 33 1410 Kolbotn

Siste vurderinger av Gynekologene på Kolbotn

Forferdelig

Lege: Kristin Lyng Skrevet

Opplevde Kristin som ei dame som bare kjører på i sitt eget tempo og rett og slett ikke bryr seg om at det er et menneske hun undersøker. Hun sier ikke ifra når hun starter eller hva hun gjør og spør heller ikke hvordan det går. Synes det var en fæl opplevelse å gå til henne for å få satt inn en spiral 3 mnd etter fødsel. Hun stappet inn ultralydapparatet og rotet rundt uten å født ifra, det samme gjorde hun under selve innsettingen av spiralen. Man er i en sårbar situasjon og det mener jeg en gynekolog bør forstå og ta hensyn til.
Kommer ikke til å gå til henne igjen!

Elendig service. Kynisk gynekolog. Scorer null på medmenneskelighet.

Lege: Grete H. Berild Skrevet

Denne klinikken er dessverre preget av elendig service fra du henvender deg i skranken til du går ut døra. Sekretærene viser ingen interesse eller imøtekommenhet. De er utilgjengelige og gjør ting både ekstra firkantet og dyrt for pasientene. Gynekologen fremstår kald og ufølsom. Hun viser ingen varme eller forståelse for pasienten.

Rolig, effektiv og kan det han gjør

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Jeg har alltid hatt god erfaring med Dt.Melbye. kort ventetid, effektiv og han kan det han driver med.

Han er rolig og forklarer godt hva han Gjør og også før han Gjør det. Kun opplevd en smertefull undersøkelse men det var pga en tett livmorhals ( men denne opplevelsen har jeg også hatt hos andre, ikke bare hos han).

Han anbefalte en ny medsin mot endometriose min, dessverre hadde jeg dårlig effekt av den også. Men følte han var veldig oppdatert og lyttet til hva jeg har å si.