Gynekologene på Kolbotn

Kolbotnveien 33 1410 Kolbotn

Siste vurderinger av Gynekologene på Kolbotn

Rolig og trygg

Lege: Kristin Lyng Skrevet

Faglig dyktig, tok meg og mine bekymringer på alvor. Følgt meg nøye opp og tilgjengelig ved bekymringer som skulle oppstå ifb med svangerskapet

Informerte ikke

Lege: Kristin Lyng Skrevet

Sitter igjen med en følelse at denne pasienten måtte hun bli fort ferdig med. Informerte ikke om hva hun gjorde. Sa ikke hva hun gjorde underveis. Sikkert faglig flink, men ingen god opplevelse.

Rolig og behagelig

Lege: Kristin Lyng Skrevet

Hatt oppfølging av henne over tid. Synes hun er faglig trygg og rolig, og foreslår flere alternative løsninger. Er også tålmodig og svarer på alle mulige spørsmål jeg måtte ha.

Samlebånd

Lege: Kristin Lyng Skrevet

Føler at jeg kom inn av en tilfeldig på et samlebånd. Ingen god dialog, og var egentlig mer bekymret da jeg gikk enn før jeg kom. Sikkert faglig dyktig, men savner det medmenneskelige. Kommer ikke tilbake til henne.

Elendig service. Kynisk gynekolog. Scorer null på medmenneskelighet.

Lege: Grete H. Berild Skrevet

Denne klinikken er dessverre preget av elendig service fra du henvender deg i skranken til du går ut døra. Sekretærene viser ingen interesse eller imøtekommenhet. De er utilgjengelige og gjør ting både ekstra firkantet og dyrt for pasientene. Gynekologen fremstår kald og ufølsom. Hun viser ingen varme eller forståelse for pasienten.