Gynekologene på Kolbotn

Kolbotnveien 33 1410 Kolbotn

Siste vurderinger av Gynekologene på Kolbotn

Usympatisk dame.

Lege: Kristin Lyng Skrevet

Følte meg rett og slett uvelkommen, og ble ganske satt ut. Hun viste svært liten medmenneskelighet, og jeg følte jeg var til bry. Hun kunne ikke bli fort nok ferdig med timen.
Jeg følte ikke jeg fikk ordentlig svar på spørsmålene mine, og hun var direkte uhøflig . Veldig trist da jeg har gått hit i flere år, men hun jeg gikk til er blitt pensjonist . Da må jeg funne en ny gynekolog , for hit går jeg aldri mer.

Veldig dyktig og trygg lege

Lege: Kristin Lyng Skrevet

Dr. Lyng hjalp oss da vi gjennomgikk en ufrivillig abort med litt komplikasjoner. Utrolig stødig, kunnskapsrik og beroligende i en vanskelig tid. Videre var hun en fantastisk støtte og trygghet gjennom hele neste svangerskap, helt frem til målstreken. Etter et mislykket første svangerskap, var det veldig betryggende å oppleve så lav terskel for hjelp og kontroller. Anbefaler Dr. Lyng på det varmeste!

Rolig og trygg

Lege: Kristin Lyng Skrevet

Faglig dyktig, tok meg og mine bekymringer på alvor. Følgt meg nøye opp og tilgjengelig ved bekymringer som skulle oppstå ifb med svangerskapet

Informerte ikke

Lege: Kristin Lyng Skrevet

Sitter igjen med en følelse at denne pasienten måtte hun bli fort ferdig med. Informerte ikke om hva hun gjorde. Sa ikke hva hun gjorde underveis. Sikkert faglig flink, men ingen god opplevelse.

Rolig og behagelig

Lege: Kristin Lyng Skrevet

Hatt oppfølging av henne over tid. Synes hun er faglig trygg og rolig, og foreslår flere alternative løsninger. Er også tålmodig og svarer på alle mulige spørsmål jeg måtte ha.