Østfold hudlegeklinikk

Telefonnummer406 46 000406 46 0 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tordenskioldsgate 12 1606 Fredrikstad

Siste vurderinger av Østfold hudlegeklinikk

Satte diagnose på 1-2-3

Lege: Guttorm Edvin Guleng Skrevet

Besøkte Guleng hos Østfold hudlegeklinikk nylig, da det var lang ventetid hos offentlig hudlege.

Jeg hadde i lengre tid slitt med hudproblem, vært til biopsi på sykehus og hos fastlege men uten at dem fant ut hva det var og startet en behandling som fungerte.

Guleng så på huden min og konstaterte etter en rask titt hva han mente det var og satte igang behandling med salve lokalt på problem områdene.
Behandlingen virket men det spredde seg, når jeg kontaktet kontoret hannes og beskrev at det var bedre men spredde seg, ringte Guleng meg på kvelden.
Hvor han ga meg et nytt opplegg med systemisk behandling.
Tok heller ikke betalt for og ringe meg tilbake og følge opp.

Nå er jeg fri for problemet, har en diagnose på problemet og vet hva det er om det dukker opp igjen.

Guleng var også veldig flink til og forklare og lytte under konsultasjonen.

Det er noe kostbart og bruke Østfold hudlegeklinikk men det var absolutt verdt pengene for meg.

Dem har system hvor dem ringer deg opp, så man slipper og stå i telefonkø :)

Takk til Guleng!

Behagelig og tillitsskapende

Lege: Guttorm Edvin Guleng Skrevet

Hudegen virket kunnskapsrik,trygg og handlekraftig og han informerte tydelig om behandlingen.En hudlege som kan anbefales på det beste.

Kunnskapsrik

Lege: Guttorm Edvin Guleng Skrevet

Utrolig dyktig og engasjert lege som har hjulpet barnet vårt masse iht vanskelig atopisk eksem. Vi nøler aldri med å ringe om det er perioder eksemen er ute av kontroll. Guttorm er helten.

Den beste legen jeg noen gang har hatt

Lege: Guttorm Edvin Guleng Skrevet

Han tar deg seriøst og alvorlig, og er veldig komfortabel å snakke med. Han forklarer alt han gjør ordentlig og sørger for at pasienten forstår. Han forklarer alt fra medisiner til mulige bivirkninger nøye, og gir deg også et ark hvor "stegene i din behandling står". Han er lett tilgjengelig og følger nøye opp. Sykepleier sekretærene er også veldig hyggelige og hjelpsomme. Anbefaler virkelig Guttorm Edvin Guleng hvis du er på utskikk etter en faglig god og ordentlig lege.

En topp lege

Lege: Guttorm Edvin Guleng Skrevet

Jeg kan virkelig anbefale Guttorm . Topp service og topp behandling. Og ferdigheter er veldig bra. Jeg er fornøyd