Østfold hudlegeklinikk

Tordenskioldsgate 12 1606 Fredrikstad
Tlf: 406 46 000 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Østfold hudlegeklinikk

Den beste legen jeg noen gang har hatt

Lege: Guttorm Edvin Guleng Skrevet

Han tar deg seriøst og alvorlig, og er veldig komfortabel å snakke med. Han forklarer alt han gjør ordentlig og sørger for at pasienten forstår. Han forklarer alt fra medisiner til mulige bivirkninger nøye, og gir deg også et ark hvor "stegene i din behandling står". Han er lett tilgjengelig og følger nøye opp. Sykepleier sekretærene er også veldig hyggelige og hjelpsomme. Anbefaler virkelig Guttorm Edvin Guleng hvis du er på utskikk etter en faglig god og ordentlig lege.

En topp lege

Lege: Guttorm Edvin Guleng Skrevet

Jeg kan virkelig anbefale Guttorm . Topp service og topp behandling. Og ferdigheter er veldig bra. Jeg er fornøyd

Fantastisk

Lege: Guttorm Edvin Guleng Skrevet

Har hatt en veldig fin opplevelse med denne legen. Han tar seg så god tid til deg og bryr seg genuint om pasientene hans. Anbefales på det sterkeste!

Fabelaktig

Lege: Guttorm Edvin Guleng Skrevet

Fantastisk lege! Hyggelig, grundig og flink til å forklare behandling og eventuelle bivirkninger. Jeg er så langt fornøyd med behandling, og ser ikke at det skulle endre seg til oppfølgingstimen.

Legesekretæren var også utrolig hyggelig!

Hyggelig og forståelsesfull

Lege: Guttorm Edvin Guleng Skrevet

Da jeg ikke fikk hjelp av det offentlige, de hadde aldri hørt om medisinen en gang. Fikk jeg nok og bestilte time hos Østfold hudlege klinikk. Fikk hjelp med en gang og ble møtt med forståelse og hjelp
Med en gang.

Dyktig seriøs dermatolog

Lege: Guttorm Edvin Guleng Skrevet

Meget gode erfaringer med denne hudlegen. Fremstår meget kompetent og grundig. Kan absolutt anbefales.