Privathospitalet - Fana Medisinske Senter

Tlf: 55 92 22 22 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Privathospitalet - Fana Medisinske Senter

Høyt kompetansenivå

Lege: Stein Helge Glad Nordahl Skrevet

Nordahl diagnostiserte og klippet bakre tungebånd og leppebånd hos baby på 5 måneder. Han tok oss på alvor og behandlet oss profesjonelt. Flink til å kommunisere, rask til å diagnostisere og behandle, med utmerket resultat.

Ekstremt medmenneskelig og hyggelig

Lege: Efraim Bulut Skrevet

Absolutt den beste kardiolog/lege jeg har vært hos noen snne. Tar deg på alvor, ringer deg og betrygger, rask med resultater og går den ekstra milen for pasienten. Man skulle hatt flere slike leger her i Norge.

Profesjonell og ryddig

Lege: Stein Helge Glad Nordahl Skrevet

Kjempeflink øre nese hals lege som virkelig vet hva han snakker om. Passet på mine trøblete ører i mange år. Anbefales på det sterkeste. Faglig sterk og følger flott opp pasienter.

Sympatisk og vennlig

Lege: Stein Helge Glad Nordahl Skrevet

Meget sympatisk og hyggelig lege! Behandlet stramt tungebånd hos baby etter henvisning fra fastlege. Flink til å forklare og berolige under inngrepet.

Den eneste vi vet om i Norge som klipper posterior tungebånd riktig!

Lege: Stein Helge Glad Nordahl Skrevet

Han er utrolig flink med å gjenkjenne og behandle tungebånd hos små barn.
Han tar deg på alvor, lytter og forstår hvor viktig ammingen er.
Behandler riktig alle typer tungebånd (posterior og anterior) og leppebånd.
Anbefales!

Ingen ting å utsette på behandlingen, kan anbefales!

Lege: Yngve Nygård Skrevet

Brukte Yngve Nygård i forbindelse med sterilisering.
Før behandlingen komuniserte jeg litt med Nygård via mail mtp spm jeg hadde til ingrepet og tiden etter - rask og enkel komunikasjon.

Nygård var en utrolig hyggelig lege som var svært informativ under veis, og viktigst...gjorde et pent og profesjonelt arbeid.

Skal også sies at de andre ansatte på Fana Medisinske tok godt vare på meg og fikk meg til å føle meg trygg under mitt opphold(jeg er litt frynsete i kantene når det kommer til inngrep)

Kan absolutt anbefales, og vil ikke nølt hvis jeg selv skulle komme til å trenge behandling/inngrep.

meget oppegående

Lege: Stein Helge Glad Nordahl Skrevet

En meget oppegående lege, som kan svært mye om diverse tilstander. Han følger opp, og tar seg av deg.

Null kommunikasjon

Lege: Yngve Nygård Skrevet

Hadde bestemt seg for hvordan undersøkelse skulle skje uten å kommunisere med pasient. Informasjon ble gitt av annet personell før jeg hadde snakket med legen.