Privathospitalet - Fana Medisinske Senter

Telefonnummer55 92 22 2255 92 22 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tjernvegen 30 5232 Paradis

Siste vurderinger av Privathospitalet - Fana Medisinske Senter

Misfornøyd

Lege: Stein Helge Glad Nordahl Skrevet

Ufattelig dårlig menneskelig behandling av pasient. Konsultasjonen før operasjon ble jeg møtt med «dette sier jeg bare en gang og jeg gjentar meg ikke». Meget arrogant og ufin fremtreden. Jeg kan nevne mye, men etter operasjon kom den verste opplevelsen.

Utmerket resultat

Lege: Stein Helge Glad Nordahl Skrevet

Dr Nordahl klippet vår datter på 1 uke som bl.a. ikke kunne spise selv pga. veldig stramt tungebånd. Vi fikk et utmerket resultat. Ila neste dag med bedring de neste par dager hadde hun fått mobilitet i tungen og kunne amme og spise selv. Gikk fra mørke og frustrasjon til lys og glede. Kan ikke anbefale Dr. Nordahl nok.

Høyt kompetansenivå

Lege: Stein Helge Glad Nordahl Skrevet

Nordahl diagnostiserte og klippet bakre tungebånd og leppebånd hos baby på 5 måneder. Han tok oss på alvor og behandlet oss profesjonelt. Flink til å kommunisere, rask til å diagnostisere og behandle, med utmerket resultat.

Ekstremt medmenneskelig og hyggelig

Lege: Efraim Bulut Skrevet

Absolutt den beste kardiolog/lege jeg har vært hos noen snne. Tar deg på alvor, ringer deg og betrygger, rask med resultater og går den ekstra milen for pasienten. Man skulle hatt flere slike leger her i Norge.

Profesjonell og ryddig

Lege: Stein Helge Glad Nordahl Skrevet

Kjempeflink øre nese hals lege som virkelig vet hva han snakker om. Passet på mine trøblete ører i mange år. Anbefales på det sterkeste. Faglig sterk og følger flott opp pasienter.