Privathospitalet - Fana Medisinske Senter

Tjernvegen 30 5232 Paradis

Siste vurderinger av Privathospitalet - Fana Medisinske Senter

Revisjon av neseplastikk godt utført!

Lege: Bjørn E. Rosenberg Skrevet

Fornøyd etter revisjon takket være Bjørn Rosenberg. Hvis man er ute etter en dyktig kirurg som gir deg naturlige resultater vil jeg anbefale han her.

Profesjonell, dyktig og godlynnet

Lege: Alf Tore Aas Skrevet

Ble mottatt meget profesjonelt og fikk umiddelbart en følelse av å bli tatt på alvor for plagene mine.
Hadde brystreduksjon og er veldig fornøyd med resultatet. Tok ikke for mye, ikke for lite, helt perfekt i forhold til min kropp.
Jeg kan bare anbefale denne plastikkkirurgen på den varmeste for alle som søker en dyktig og rutinert kirurg men en godmodig måte å være på.

Proff Plastikkirurg!

Lege: Bjørn E. Rosenberg Skrevet

Tatt silikon hos Dr Rosenberg for ca 3 mnd siden. Utrolig profesjonell og veldig seriøs lege. Han var veldig flink til å se hva som ble pent. Kan anbefale både han og Fana medisinske senter på det sterkeste!

Slurvete arbeid og meget dårlig på konsekvens informasjon

Lege: Bjørn E. Rosenberg Skrevet

Er veldig misfornøyd med brystvorte forstørring og nedre øyenlokksoperasjon gjort av Dr Rosenberg. Etter min mening er resultatet er IKKE i tråd med det som legen sa før operasjon. Angrer veldig på dette.
Anbefaler andre å ha konsultasjon hos flere plastikkirurger før man bestemmer seg for å gjennomføre en operasjon.

Svært kunnskapsrik

Lege: Stein Helge Glad Nordahl Skrevet

Var hos ham for utreding av svimmelhet en svært positiv opplevelse, han var faglig trygg i hele prosessen og tok seg god tid selv om timen da strakk seg inn i hans matpause