Privathospitalet - Fana Medisinske Senter

Tjernvegen 30 5232 Paradis

Siste vurderinger av Privathospitalet - Fana Medisinske Senter

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Stein Helge Glad Nordahl Skrevet

Jeg har nå vært hos Nordahl to ganger, og begge gangene blitt sett og hørt. Han legger til grunne mye arbeid før han setter i gang en operasjon, og utfører den profesjonelt. Når man sitter på konsultasjon er det tydelig at dette er en mann med mye kunnskap om sitt felt, og som pasient blir man grundig informert om hva og hvorfor ting vil bli gjort. Jeg har begge gangene gått ut av kontoret og følt meg trygg på den vurderingen jeg har fått.

Flink kirurg, Fryktelig dårlig på pasientbehandling

Lege: Bjørn E. Rosenberg Skrevet

Den mest arrogante personen jeg har møtt i helsevesenet.
Sur, arrogant og frekk kirurg på to manns hand, andre kollegaer i nærheten er han en helt annen.

Hadde jeg fått valgt kirurg på nytt, ville jeg aldri valgt Dr. Bjørn Rosenberg.
En operasjon som skulle gjøre min fysiske og psykiske helse bedre, er i dag en daglig påminning om en fryktelig behandling av denne kirurgen.

Følte meg trygg og ivaretatt

Lege: Bjørn E. Rosenberg Skrevet

Perfekt resultat ved buk operasjon, følte meg trygg og ivaretatt. Ikke minst ble jobben utført profesjonelt. Veldig fornøyd med alt

Kunnskapsrik, profesjonell og behagelig

Lege: Bjørn E. Rosenberg Skrevet

Fikk utført en modifisert bukplastikk hos dr. Rosenberg nylig og kunne ikke vært mer fornøyd med opplevelsen. Jeg følte meg godt ivaretatt på konsultasjon, samt før, under og etter operasjonen. Kunnskapsrik og profesjonell lege som tegner, viser og forklarer tydelig hvordan inngrepet skal foregå. Samtidig er han en behagelig person som tydelig brenner for å hjelpe folk. Anbefales på det sterkeste!

Revisjon av neseplastikk godt utført!

Lege: Bjørn E. Rosenberg Skrevet

Fornøyd etter revisjon takket være Bjørn Rosenberg. Hvis man er ute etter en dyktig kirurg som gir deg naturlige resultater vil jeg anbefale han her.

Dette er en Pluss-tjeneste.