Privathospitalet Fana Medisinske Senter

Tjernvegen 30 5232 Paradis

Siste vurderinger av Privathospitalet Fana Medisinske Senter

Arrogant og dårlig på pasientbehandling

Lege: Bjørn E. Rosenberg Skrevet

Jeg vil fraråde alle å gå til denne kirurgen. Hadde jeg fått valgt kirurg på nytt, ville jeg aldri valgt Bjørn Rosenberg.

Veldig bra

Lege: Bjørn E. Rosenberg Skrevet

Ble svært godt tatt imot av kirurgen ved ankomst på operasjonsdagen. Han var svært empatisk og medfølende og gjorde alt han kunne for å betrygge meg da jeg var veldig nervøs og redd. Operasjonen gikk forøvrig også fint.

Rett på sak, veiledende, direkte

Lege: Stein Helge Glad Nordahl Skrevet

Legen gav en ærlig og direkte anbefaling som hjalp meg med å avgjøre ikke å gjennomgå en avtalt prosedyre under lokalbedøvelse. Det kunne vært veldig smertefullt og ubehagelig å gå gjennom tatt min bakgrunn/engstelse til betraktning. Jeg setter veldig pris på slik veiledning, og jeg ble henvist videre for å få samme prosedyre gjort, bare under narkose.

Arrogant og skuffende dårlig

Lege: Bjørn E. Rosenberg Skrevet

Jeg ble neseoperert av Rosenberg, og sitter nå igjen med et elendig resultat som er en hel verden unna det jeg ønsket, og som vi snakket om og avtalte på forhånd.

Neseborene er helt skeive, den har kollapset på ene siden så jeg sliter med å få puste og jeg har fått et stort hull i skilleveggen som har ført til at jeg må snyte meg mange ganger daglig.

Da jeg uttrykte min misnøye i ettertid, følte jeg meg ikke hørt eller trodd på, og det måtte mange møter til før han i det hele tatt innrømmet at den var skeiv. Likevel var han overhodet ikke interessert i å hjelpe meg og gjøre noe med det.

Det hele har vært en dypt skuffende og vanskelig opplevelse, og jeg vil fraråde alle å gå til denne kirurgen.

Svært fornøyd med bukplastikk utført av Alf Tore Aas

Lege: Alf Tore Aas Skrevet

Ble operert for litt over et år siden og er svært fornøyd med resultatet av min mageoperasjon. God informasjon, flink og hyggelig kirurg. God informasjon også av de andre på operasjonsstuen, både før og etter operasjon som gjorde at jeg følte meg i trygg under hele prosessen