Privathospitalet - Fana Medisinske Senter

Tjernvegen 30 5232 Paradis

Siste vurderinger av Privathospitalet - Fana Medisinske Senter

Kunnskapsrik, profesjonell og behagelig

Lege: Bjørn E. Rosenberg Skrevet

Fikk utført en modifisert bukplastikk hos dr. Rosenberg nylig og kunne ikke vært mer fornøyd med opplevelsen. Jeg følte meg godt ivaretatt på konsultasjon, samt før, under og etter operasjonen. Kunnskapsrik og profesjonell lege som tegner, viser og forklarer tydelig hvordan inngrepet skal foregå. Samtidig er han en behagelig person som tydelig brenner for å hjelpe folk. Anbefales på det sterkeste!

Revisjon av neseplastikk godt utført!

Lege: Bjørn E. Rosenberg Skrevet

Fornøyd etter revisjon takket være Bjørn Rosenberg. Hvis man er ute etter en dyktig kirurg som gir deg naturlige resultater vil jeg anbefale han her.

Profesjonell, dyktig og godlynnet

Lege: Alf Tore Aas Skrevet

Ble mottatt meget profesjonelt og fikk umiddelbart en følelse av å bli tatt på alvor for plagene mine.
Hadde brystreduksjon og er veldig fornøyd med resultatet. Tok ikke for mye, ikke for lite, helt perfekt i forhold til min kropp.
Jeg kan bare anbefale denne plastikkkirurgen på den varmeste for alle som søker en dyktig og rutinert kirurg men en godmodig måte å være på.

Proff Plastikkirurg!

Lege: Bjørn E. Rosenberg Skrevet

Tatt silikon hos Dr Rosenberg for ca 3 mnd siden. Utrolig profesjonell og veldig seriøs lege. Han var veldig flink til å se hva som ble pent. Kan anbefale både han og Fana medisinske senter på det sterkeste!

Slurvete arbeid og meget dårlig på konsekvens informasjon

Lege: Bjørn E. Rosenberg Skrevet

Er veldig misfornøyd med brystvorte forstørring og nedre øyenlokksoperasjon gjort av Dr Rosenberg. Etter min mening er resultatet er IKKE i tråd med det som legen sa før operasjon. Angrer veldig på dette.
Anbefaler andre å ha konsultasjon hos flere plastikkirurger før man bestemmer seg for å gjennomføre en operasjon.