Trondheim Mage og Tarmsenter

Brattørkaia 11 7010 Trondheim

Siste vurderinger av Trondheim Mage og Tarmsenter

Veldig god opplevelse på alle måter

Lege: Arne Kristian Sandvik Skrevet

Ettersom jeg hadde en litt dårlig opplevelse(annet behandlingssted) med koloskopi for 10 år siden, kan jeg ikke si at jeg gledet meg til dette. Spesielt mintes jeg mye smerter og uro på tross av at jeg fikk smertestillende og beroligende. Denne gangen fikk jeg ikke en gang tilbud om dette, og det med rette. Dette ble rett og slett en smertefri og "behagelig" koloskopi, takket være en lege som tilsynelatende kan sine saker, og ikke minst ei sykepleier som beroliget deg og forklarte ting og tang underveis. Nei, koloskopi her hos disse to er ikke noe å grue seg til.

Trygg, tålmodig, god forklaring

Lege: Arne Kristian Sandvik Skrevet

Jeg hadde virkelig gruet meg til å gå igjennom "koloskopi", da man hører mange rare historier om hvor vondt det er. Jeg møter en rolig, behagelig lege og hyggelig sykepleier som forklarer alt veldig godt. Jeg tenkte å få bedøvelse, og det kunne jeg få. Men etter den gode forklaringen til legen og sykepleieren ble det ingen bedøvelse. Alt gikk helt smertefritt og jeg fikk god forklaring hele veien, og kunne følge alt på skjerm. Det var en fin opplevelse, og jeg dro glad og fornøyd hjem.

DYKTIG, TRYGG OG EFFEKTIV

Lege: Constantin Sergiu Jianu Skrevet

Imøtekommende, flink og trygg. Utførte undersøkelsen skånsomt og hurtig. Forklarte underveis.
Er sykepleier selv, vet fra egen praksis at koloskopi kan være smertefullt. Det var ikke det.
Anbefales

Meget erfaren og flink spesialist

Lege: Constantin Sergiu Jianu Skrevet

Fine lokaler, moderne utstyr.
Vet jo fra egen praksis at koloskopi kan være ubehagelig og av og til smertefullt. Dette stemte absolutt, men han tok seg god tid, var forsiktig, skiftet etter hvert til et tynnere skop, og til slutt var hele tarmen undersøkt.
Veldig godt fornøyd. Utmerket sykspleier som hjalp til og støttet under hele undersøkelsen.

Trygg, kunnskapsrik, tålmodig

Lege: Arne Kristian Sandvik Skrevet

Gruet meg utrolig mye til koloskopi, men Arne og sykepleieren var helt fantastiske. De betrygget meg gjennom hele prosessen. Jeg fikk beroligende, og ble spurt flere ganger underveis i undersøkelsen om jeg ville ha smertestillende. De var rolige, trygge og svært kunnskapsrike. En undersøkelse jeg hadde gruet meg ekstremt mye til, ble plutselig en positiv opplevelse for min del. Legen var også god til å forklare resultatene i ettertid. Følte meg svært godt ivaretatt. Selve undersøkelsen var litt vond og ubehagelig til tider, men med sykepleieren og legen tilstede, gjorde de det mye mye bedre. Legen var også utrolig nøye hele veien, samtidig som han passet på at jeg skulle ha minst mulig vondt gjennom hele prosessen.