Constantin Sergiu Jianu

Autorisasjon (1995)

Siste vurderinger av Constantin Sergiu Jianu

Tusen, hjertelig takk!

Klinikk: Trondheim mage og tarmsenter AS Skrevet

Etter å ha plages fryktelig i mer enn ett år, og gått til flere leger, kom jeg til deg. Her fikk jeg råd om kosthold som ingen har sagt meg tidligere, og medisiner, og nå er jeg helt fin igjen!

Den beste til å formidle en kreftdiagnose.

Klinikk: Trondheim mage og tarmsenter AS Skrevet

Legen er helt uovertruffen hva angår både personlig framferd og profesjonell framgangsmåte. Håper inderlig at jeg slipper å se ham igjen - men hvis så skulle skje, (bank i bordet, og ellers alt som er tilgjengelig), vet jeg at jeg vil bli ivaretatt på beste måte. Til tross for at han konstaterte en kreftdiagnose sitter jeg igjen med bare positive minner. Veldig omtenksom, grundig og ikke minst direkte. Hvilket jeg setter umåtelig stor pris på.

positiv

Klinikk: Trondheim mage og tarmsenter AS Skrevet

Han var hyggelig og dyktig lege. undersøkelsen gikk fort og smertefritt. Vi ble møtt med smil og fikk bra med hjelp.

Rolig, behagelig, trygg lege

Klinikk: Trondheim mage og tarmsenter AS Skrevet

Rolig og behagelig lege. God forklaring på hva som skulle skje, hva jeg kunne forvente meg etter hvert.God veiledning underveis.Anbefales

God og profesjonell service!

Klinikk: Trondheim mage og tarmsenter AS Skrevet

Veldig fornøyd med hvordan jeg ble mottatt og behandlet! Fikk god informasjon og støtte både fra legen og sykepleieren. Anbefales!