Constantin Sergiu Jianu

Trondheim mage og tarmsenter AS

• Fordøyelsessykdommer
  • Indremedisin

1995

Trondheim mage og tarmsenter AS Telefonnummer73 52 46 9073 52 46 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Brattørkaia 11 7010 Trondheim

Siste vurderinger av Constantin Sergiu Jianu

Den beste til å formidle en kreftdiagnose.

Klinikk: Trondheim mage og tarmsenter AS Skrevet

Legen er helt uovertruffen hva angår både personlig framferd og profesjonell framgangsmåte. Håper inderlig at jeg slipper å se ham igjen - men hvis så skulle skje, (bank i bordet, og ellers alt som er tilgjengelig), vet jeg at jeg vil bli ivaretatt på beste måte. Til tross for at han konstaterte en kreftdiagnose sitter jeg igjen med bare positive minner. Veldig omtenksom, grundig og ikke minst direkte. Hvilket jeg setter umåtelig stor pris på.

positiv

Klinikk: Trondheim mage og tarmsenter AS Skrevet

Han var hyggelig og dyktig lege. undersøkelsen gikk fort og smertefritt. Vi ble møtt med smil og fikk bra med hjelp.

Rolig, behagelig, trygg lege

Klinikk: Trondheim mage og tarmsenter AS Skrevet

Rolig og behagelig lege. God forklaring på hva som skulle skje, hva jeg kunne forvente meg etter hvert.God veiledning underveis.Anbefales

God og profesjonell service!

Klinikk: Trondheim mage og tarmsenter AS Skrevet

Veldig fornøyd med hvordan jeg ble mottatt og behandlet! Fikk god informasjon og støtte både fra legen og sykepleieren. Anbefales!

dyktig lege

Klinikk: Trondheim mage og tarmsenter AS Skrevet

Var til mage og tarmunderskelse, bli godt imottatt og overlevde saken smertefritt og rask. Grundig informasjon, hyggelig rask og bra lege. Anbefales!