Humana Helse Spesialistsenter

Elias Smiths vei 10 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Humana Helse Spesialistsenter

Trygg og flink lege.

Lege: Bjørn Norderhus Skrevet

Hyggelig og kunnskapsrik lege. Jeg føler meg trygg og at han tar godt vare på min sykdomm. Veldig fornøyd og kan anbefaler han.

Kunnskapsrik, empatisk og samvittighetsfull

Lege: Elena Pedersen Skrevet

Jeg har hatt Dr Pedersen som lege i mange år. Hun er svært kunnskapsrik- både om sitt eget felt og helhetlig. Hun evnet å se meg helhetlig for å finne best mulig løsning for min situasjon. Ved hennes hjelp har jeg blitt utrolig mye bedre av kronisk migrene og fått et tilnærmet normalt funksjonsnivå. Hun stiller alltid opp og jobber lange dager for pasientene sine. Hun er samvittighetsfull og pliktoppfyllende. Hun evner å møte meg på en mellommenneskelig måte.

Trygg og informativ

Lege: Liv Kjustad Skrevet

Det er andre gang jeg har blitt behandlet av Liv Kjustad, første gang for flere år siden. Jeg føler meg trygg på at hun ser hva som er galt, og at jeg får god behandling i forhold til mine smerter. Jeg er veldig glad for at jeg får hjelp av henne.

Veldig bra

Lege: Liv Kjustad Skrevet

Nøye, kunnskapsrik og lyttende. Har bare gode erfaringer. Svarer godt på spørsmål og kaller inn til ny time.

Jeg går heller privat

Lege: Elena Pedersen Skrevet

Skulle bytte fra privat til offentlig behandling etter å ha stått på venteliste i et år. Etter første time har påfølgende timer vært flyttet i over 4 måneder. Gjerne samme dag, eller virkedagen før - og da etter stengetid slik at man ikke får sagt ifra om at man ikke får fri fra jobb dagen etter. Ikke spørsmål om bytte, får bare sms om at byttet er gjort. Det er en grunn til at man går til nevrolog, og trenger behandling. Dette er ikke godt nok, med kronisk sykdom går jeg heller privat så jeg får den behandlingen jeg trenger og en nevrolog som har tid til meg. Dette er for dårlig.