Humana Helse Spesialistsenter

Elias Smiths vei 10 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Humana Helse Spesialistsenter

Jeg går heller privat

Lege: Elena Pedersen Skrevet

Skulle bytte fra privat til offentlig behandling etter å ha stått på venteliste i et år. Etter første time har påfølgende timer vært flyttet i over 4 måneder. Gjerne samme dag, eller virkedagen før - og da etter stengetid slik at man ikke får sagt ifra om at man ikke får fri fra jobb dagen etter. Ikke spørsmål om bytte, får bare sms om at byttet er gjort. Det er en grunn til at man går til nevrolog, og trenger behandling. Dette er ikke godt nok, med kronisk sykdom går jeg heller privat så jeg får den behandlingen jeg trenger og en nevrolog som har tid til meg. Dette er for dårlig.

Trygg og flink

Lege: Narpinder Singh Skrevet

Meget fornøyd med alt.
Hyggelig, service er topp, gjør alt før å hjelpe. Flink på å lytte. Kan virkelig sin jobb.

Kjempe flink og engasjert

Veldig fornøyd med Elena Pedersen. Hun er dyktig, engasjert og koselig
Hun ser på helheten og alle muligheter for hva som passer meg som pasient

Trygg og sympatisk

Lege: Elena Pedersen Skrevet

Veldig dyktig nevrolog, som har fulgt meg opp og kommet frem til en god behandling for min migrene og spenningshodepine. Fulgt meg opp i 4 år. Empatisk og lydhør for mine utfordringer. Faglig oppdatert og løsningsorientert.

Dyktig nevrolog

Lege: Bjørn Norderhus Skrevet

Kjempe dyktig nevrolog!! Han er en flink lytter, omsorgsfull og kunnskapsrik. Ventetiden er lang, men det er verdt å vente. Har vært vært plaget med hodepine i to år, etter to uker hos Norderhus er jeg fri for plager. Han tar seg god tid til pasientene sine.