Humana Helse Spesialistsenter

Elias Smiths vei 10 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Humana Helse Spesialistsenter

Trygg, kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Marie A Erlandsen Skrevet

Utrolig dyktig barnelege som kan sitt fag. Hun var svært profesjonell samtidig som hun tullet med barnet og fikk henne til å føle seg trygg.

Kan anbefalles på det sterkeste - ingen ting å klage på bortsett fra ventetid på Humana- 6 mnd

Lege: Sindre Stavnes Skrevet

Humana og dr. Stavnes har vært et meget tillitsvekkende og behagelig sted å motta behandling. Nå er, så vidt jeg kan se dette totalt borte på spesialistsiden. Telefonen var svært teknisk sviktende. Ringte gang på gang uten å få kontakt. Da jeg endelig fikk så var det en utrolig grinete dame som svarte. At hun ikke kunne gi meg noen tid hos Stavnes før om 6 mnd. er ikke hennes skyld, men måten hun sa det på var svært lite hyggelig. Håper at Humana tar dette på alvor og gjør noe med det. Jeg er pasient både hos dr. Stavnes og hos Per Arve Lier og alle personene rundt dem har alltid vært greie å forholde seg til !

Virker dyktig, men kan høre mer på pasientene

Lege: Sindre Stavnes Skrevet

Legen virker kompetent og grei. Han var imidlertid ikke så interessert i hva jeg hadde å si. Han kan med fordel utvikle sin evne til å høre pasientene ut.

Meget bra!

Lege: Steinar Madsen Skrevet

Proffesjonell, kunnskapsrik, lett å kommunisere med.
Tar min sykdom på alvor og gir gode undersøkelser og tilbakemeldinger