Gardermoen Hjertesenter

Skogvn. 2 2050 Jessheim

Siste vurderinger av Gardermoen Hjertesenter

Meget fornøyd.

Lege: Thomas Morgan Knutsen Skrevet

Veldig godt ivaretatt. Hyggelige ansatte. Fikk en følelse av å bli lyttet til i forbindelse med min sykdom.

Imøtekommende lege og personale!

Lege: Thomas Morgan Knutsen Skrevet

Personalet ved hjertelegesenteret er raske til å ta telefonen, hyggelige og serviceinnstilte og endrer om mulig timen selvom dette medfører ekstraarbeid for dem. Du blir også møtt av hyggelig og vennlig personale når du møter til time.
Hjertelegen er vennlig, forståelsesfull og interessert. Han fremstår som lyttende, erfaren, kunnskapsrik og kompetent. Jeg følte meg trygg og godt ivaretatt, og ser frem til videre oppfølging ved Gardemoen hjertesenter. Jeg vil absolutt anbefale senteret!

Lite imøtekommende og uinteressert

Lege: Thomas Morgan Knutsen Skrevet

Som tidligere pasient ved Gardermoen hjertesenter ble jeg henvist dit på nytt da nye tester skulle gjennomføres. Det tok lang tid før innkalling kom, og timen var over et halvt år frem i tid. Prøvde å ringe for å bli satt på avbestillingsliste, men ingen tok telefonen på over en uke. Da jeg dro innom mens jeg likevel var i nærheten sto det en lapp på døra om flere ukers sommerferie. Ingen beskjed om det da jeg ringte.
Et halvt år er lenge å vente når man har daglige plager, så jeg fikk henvisning til en annen klinikk der de gjorde de grunnleggende undersøkelsene.
Fikk med meg epikrise og spurte pent om Gardermoen kunne ta oppfølgingen for å slippe å dra til den andre klinikken som ligger langt unna. Det kunne de, fikk jeg beskjed om, men da jeg kom for å gi dem epikrisen ble jeg bare møtt med håpløshet, irritasjon og frustrasjon. De kunne IKKE hjelpe meg, og fikk beskjed om at jeg «fikk dra et annet sted».
Anbefaler å dra et annet sted.