Skedsmo Medisinske Senter

• Allmennlegespesialist og indremedisiner

Siste vurderinger av Skedsmo Medisinske Senter

Faglig dyktig, trygg.

Lege: Knut Risberg Skrevet

Fikk nøye og omfattende undersøkelser. Helhetlig vurdering. God og trygg forklaring og medisinsk hjelp.

Veldig flink og hyggelig lege

Lege: Knut Risberg Skrevet

Hos Knut Risberg er du i de beste hender. Han er veldig kunnskapsrik og oppriktig interessert i å få deg bedre. Han er en god lytter og forklarer godt. Han er grundig og det er også dokumentasjonen hans. Selv om det er en travel klinikk føler du aldri at du får for liten tid, du blir godt ivaretatt alltid. Hans sykepleiere er kjempe hyggelige og proffe. Knut Risberg burde klones, flere leger som ham ville være en fordel.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Knut Risberg Skrevet

En meget flink og informativ lege som gjør en trygg og i godt varetatt. Har vært hos han opp igjennom årene. Anbefaler han på det varmeste. Hyggelige og blide medarbeidere som tar en imot på en dyktig og god måte.

I trygge hender!

Lege: Knut Risberg Skrevet

Jeg føler jeg er i trygge hender hos denne legen, som jeg har kjent i over tjue år. Innenfor sine felt er han en ener. (Sterke ord, men som kroniker har jeg møtt noen indremedisinere.) Utredninger utføres effektivt, men skikkelig, av Risberg og hans trivelige løytnanter.
Han virker interessert i sine pasienter og er en god lytter.
Beklager at han ikke kan velges som fastlege.

Trygg og Ivaretatt

Lege: Knut Risberg Skrevet

Meget kunnskapsrik og flink lege. Føler meg veldig godt ivaretatt. Tar seg god tid og forklarer.Meget fornøyd