Skedsmo Medisinske Senter

Presthagaveien 20 2020 Skedsmokorset

Siste vurderinger av Skedsmo Medisinske Senter

Faglig dyktig og sikker!

Lege: Knut Risberg Skrevet

Jeg har vært i kontakt med Risberg en håndfull ganger i løpet av 15 - 20 år, etter henvisning fra primærlege / fastlege, ved behov for spesialisttjeneste. Denne legen gir inntrykk av solid faglig kompetanse innen sitt felt, og det virker som han er løpende oppdatert innen behandlingsnyheter og forskning,

En konsultasjon hos Risberg skjer i avslappet miljø i et tilstrekkelig tidsrom. Undersøkelsene er grundige og omfattende, med det siste av diagnostiske hjelpemidler. Han utfører gjerne us. utover hva pasienten strengt tatt er henvist for.

Jeg har siden jeg var barn vært plaget med periodevise moderate pusteproblemer. I løpet av over tredve år var jeg blitt fortalt av forskjellige leger at dette var psykisk betinget, noe jeg til slutt hadde slått meg til ro med. Dette hadde derfor ikke blitt tatt opp med Risberg, men likevel fant han, under en pusteprøve en somatisk grunn til disse plagene. Og dette var en prøve jeg ikke var henvist til heller. Jeg ble imponert og er takknemlig for dette.

Jeg har vært trygg på at jeg er under førsteklasses faglig behandling de gangene jeg har vært hos Risberg!