Asker Endoskopiklinikk

Knud Askers vei 28B, Trekanten senter 1383 Asker

Siste vurderinger av Asker Endoskopiklinikk

Trygghet og omsorg .

Lege: Rogelio Oswaldo Barreto Rios Skrevet

Grudde meg til dette da jeg har gjort det tidligere syns det da var svært vondt. Men dette var en helt annen opplevelse. Svært hyggelig og behagelig lege:) og personalet eller var også hyggelige.
Ikke vondt, bare litt ubehag. Legen var rolig og veldig flink! Snakket og forklarte. Følte meg trygg:)

Trygg og profesjonell konsultasjon

Lege: Rogelio Oswaldo Barreto Rios Skrevet

Jeg hadde gruet meg til undersøkelse , siden jeg hadde lest omtaler her på nettet. De var helt ubegrunnet. Jeg følte meg ivaretatt hele veien. Jeg kan trygt anbefale andre denne klinikken!

God informasjon og hyggelig lege!

Lege: Rogelio Oswaldo Barreto Rios Skrevet

Legen formidlet tydelig informasjon og opptredte svært hyggelig! Jeg følte ikke at det ble en stress situasjon og de roet meg og skrøt av meg under undersøkelsen.
God informasjon både før og etterpå.

Trygg.

Lege: Rogelio Oswaldo Barreto Rios Skrevet

Enestående lege på alle måter. Forståelsesfull. Lyttende og trøstende. God til å informere i forkant av undersøkelsen.

Hyggelig personale

Lege: Rogelio Oswaldo Barreto Rios Skrevet

Gruet meg veldig til å ta koloskopi undersøkelse. Ble møtt av Kristin som tok meg godt imot og spurte om jeg ville ha beroligene og smertestillende før undersøkelsen. Det takket jeg selvfølgelig ja til. Hadde sjåfør, siden jeg ikke kunne kjøre selv. Hun forklarte hvordan man gjorde undersøkelsen før legen kom inn. Legen spurte meg litt om hva slags plager jeg hadde osv. undersøkelsen var ferdig på 20-30 minutter tror jeg. Jeg merket absolutt ingenting til undersøkelsen, veldig glad for at jeg tok med sjåfør. Annbefaler denne legen og personalet hans.🤩🤩🤩