Sandvika Spesialistsenter

Rådmann Halmrasts vei 18 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Sandvika Spesialistsenter

Hyggelig og effektiv

Lege: Aase Høviskeland Skrevet

Det ble et hyggelig besøk hos legen, og jeg fikk rask hjelp med det jeg trengte. Jeg Anbefaler Aase Høviskeland!

Meget flink

Lege: Aase Høviskeland Skrevet

Hun er veldig flink, har brukt henne i mange år! Flink til å lytte og er meget profesjonell,har bare gode ord å si om henne. Kan anbefale henne på det varmeste!

Flink, blid og kunnskapsrik hudlege

Lege: Aase Høviskeland Skrevet

Åse Høviskeland er en flink og forklarende hudlege. Som tar deg i mot med åpne armer og gjennomfører jobben kjempe bra! Jeg anbefaler henne virkelig på det sterkeste! Jeg er kjempe fornøyd med henne. Hun er rask og effektiv. Jeg kommer går gjerne til henne igjen.

Lite imøtekommende

Lege: Aase Høviskeland Skrevet

Veldig forsinket, sa ikke beklager.
Var ferdig med det henvisningen gjaldt på 20 sekunder, så spurte om jeg kunne spørre om noe annet. Tvert nei og avvisende. Veldig rart da man evt vente i 3mnd for å komme tilbake. Ikke veldig hyggelig lege. Kommer ikke til å bruke henne igjen.

Sympatisk og dyktig

Lege: Oskar Johan Skår Skrevet

Jeg har bare positive erfaringer og kan ikke få fullrost ham nok. Han behandler sine pasienter på en rolig og empatisk måte og er dyktig og tillitsskapende. Det kjennes godt å bli sett og hørt som pasient, mine beste anbefalinger.