Sandvika Spesialistsenter

Rådmann Halmrastsv. 18 1301 Sandvika

Siste vurderinger av Sandvika Spesialistsenter

Uprofesjonell

Lege: Aase Høviskeland Skrevet

Følte jeg ble mottatt med skeptisisme. "Legen" virket usikker og redd. Spurte meg om jeg var sint fordi jeg ikke ville dra ned buksa. Jeg sa jeg var fin der nede og at jeg burde heller komme når huden min var på sitt verste istedet for å vente i 3 måneder før jeg endelig får sett en lege. Sånn er det hver gang. Ingenting nytt ble gitt til meg. Ingenting nytt ble fortalt. Stikk hjem og ta krem var beskjeden. Som om jeg ikke har hørt den før. Skuffende opplevelse fra start til slutt.

DYKTIG SPESIALISTLEGE

Lege: Aase Høviskeland Skrevet

Aase Høviskeland er en dyktig spesialist: Grundig, høflig, kommunikativ og saklig effektiv. Og så har hun integritet i møte med pasienten. Det er viktig! 👍

Rask og effektiv

Lege: Aase Høviskeland Skrevet

Hyggelig og imøtekommende hudlege,ikke lang ventetid,følte meg godt ivaretatt og jeg er veldig fornøyd,vil fortsette å bruke henne

Anbefales; dyktig, grundig og hyggelig

Lege: Aase Høviskeland Skrevet

Ble henvist fra fastlege, fikk raskt time. Opplevde å bli sjekket grundig og fikk god informasjon om videre oppfølging. Høviskeland er en hyggelig lege som er flink til å kommunisere. Hun viste også interessert for medisinsk behandling og oppfølging jeg får utover henvisningen. Følte meg veldig godt ivaretatt.

Varierende

Lege: Pål Vanberg Skrevet

Dr. Vanberg er utrolig dyktig i sitt fag, følger opp og holder avtaler. Han er rett frem og sier det som det er, noe de fleste av oss trenger. Har til tider unødvendig temperament, som han lar gå utover pasienten, når det er systemfeil og ikke pasienten selv. Han spør alltid om hvordan det går, men har på forhånd en klar mening, og vil da ikke lytte til andre mulige alternativer.