Rådhuset Spesialistsenter

Fridtjof Nansens pl. 7 0160 Oslo

Siste vurderinger av Rådhuset Spesialistsenter

Totalt uinteressert

Lege: Olav Foss Abrahamsen Skrevet

Har vært hos denne legen to ganger og begge gangene var helt forferdelige. Jeg hadde med meg mannen min fordi jeg var nervøs og da henvendte legen seg bare til ham som om jeg ikke var tilstede. Har fått påvist hjertefeil på Rikshospitalet og skulle derfor følges opp. Foss var rask til å si at “her er alt fint» og du trenger ikke komme tilbake. Satt da igjen som et stort spørsmålstegn. Legen leste også inn journalopptak mens jeg var der. Meget uprofesjonelt.

Grundig og trygg

Lege: Jørgen Westby Skrevet

Nervøs da jeg kom, men slappet godt av i møte med Westbye. Han informerte underveis og svarte på spørsmål.
Hyggelig dame i luka også!

Uinteressert og avfeiende lege, anbefales ikke

Lege: Jørgen Westby Skrevet

Jeg har vært på konsultasjon hos Jørgen Westby, og vil fraråde andre å oppsøke denne klinikken.

Jeg var på EKG, ultralyd og sykkel. Det var nærmest ingen kommunikasjon med legen under hele konsultasjonen. Underveis fikk jeg ingen forklaring om helseproblemet eller resultatene av undersøkelsen. Alt jeg forsøkte å spørre om og si ble avfeid som uvesentlig og "ikke noe spesielt".

Lite imøtekommende og dårlig service

Lege: Jørgen Westby Skrevet

Jeg har nå vært her to forskjellige dager. Dag 1 ble jeg møtt av en oppgitt og på en måte sur assistent. Ingen dialog, ingen svar på spørsmål, ingen tegn til å ville hjelpe/berolige.

Dag to med sykkeltest og ultralyd av hjertet kom jeg omsider i kontakt med legen. Han var ikke interessert i å besvare spørsmål. Han kunne heller ikke brydd set mindre om når og hvordan smertene og hjertebankene kom.
Ikke trygg på å ligge der med han.

Uten å vite eller spørre noe om regelmessighet eller annet konkluderte han med at jeg hadde noe feil, men at det ikke var noe spesielt.

(Nei det kan jeg jo forstå når dette var en av dagene der jeg ikke hadde hatt problemer..)

Lite informasjon på forhånd, og umulig å få vite mer når man først var der.

Ser mange dårlige anmeldelser her, kanskje de burde ta ett hint og begynne å behandle kundene som kunder, og mennesker. Eller så kan de for min del finne noe annet å jobbe med.

Udugelig lege lite tillitvekkende.

Lege: Olav Foss Abrahamsen Skrevet

Enig i alle negative kommentarer.Ungå konsultasjon hos Abrahamsen.Har samme dårlige opplevelser som er gjengitt her.Han er mest interessert i pengene dine,ikke helsen din.
Jeg måtte på egen hånd kontakte annet helsefortagende der jeg ble ivaretatt og fikk svar
på det jeg uroet meg for.