Dr. Sypula's Spesialistkontor

Steffensvei 7 1608 Fredrikstad

Siste vurderinger av Dr. Sypula's Spesialistkontor

Utrolig fornøyd med denne spesialisten

Lege: Wlodzimierz Sypula Skrevet

Han spør om ting,har tid til å høre på meg,tar meg alvorlig og forklarer ting ordentlig. Mange tester hos sykepleier føre kosultasjon hos spesialisten og det er betryggende. Litt dårlig på norsk språk og litt vanskelig å forstå for meg med hørselhemning men mannen min fikk være med . Eneste som er negativt er at man ikke kan bestille time eller avbestille time på nett.

Trygg og hyggelig lege.

Lege: Wlodzimierz Sypula Skrevet

En hyggelig lege som kan sitt fag , er en lege man føler seg trygge hos, man får forklaring på det man sliter med av sykdom og får den hjelpen man trenger

Ryddig og profesjonell

Lege: Wlodzimierz Sypula Skrevet

Hyggelige ansatte på hele kontoret. Dr. Sypula tok meg seriøst og det er avslappende å være der. Føler meg godt ivaretatt som pasient.

Det er stor parkeringsplass rett på baksiden av kontoret, noe som forenkler adkomst.

Skulle gjerne kunnet endre og bestille timer på nett, det er vel det eneste negative jeg kommer på.

Kunnskapsrik

Lege: Wlodzimierz Sypula Skrevet

Topp lunge lege og hele personalet er hyggelig å blid, kan anbefales på det sterkeste. Er han usikker på noe sender han deg videre.

Tragisk

Lege: Wlodzimierz Sypula Skrevet

Ikke mulig å få kontakt med.svarer aldri på telefon, ei heller tilgjengelig på andre medier. Kundeservice ???