Spesialistsenteret (Kristiansand)

• Nevrolog
  • Hjertespesialist og indremedisiner
  • Hjertespesialist og indremedisiner

1 vurdering

Siste vurderinger av Spesialistsenteret (Kristiansand)

Skal aldri gå der igjen :-(

Lege: Jon B Matre Skrevet

Jeg har vært å tatt gastroskopi to ganger tidligere. Jeg opplevde da en flott lege og begge gangene fikk jeg beroligende og husker ingenting fra undersøkelsen.
Denne gangen fikk jeg også beroligende. Men jeg fikk ikke nok. Og legen satte igang med undersøkelsen uten mitt samtykke. Det ble en fryktelig opplevelse. Som et sykt overgrep! Jeg skal aldri anbefale noen å bruke denne legen. Sliter ennå med denne vonde opplevelsen.

Trygg og grundig

Lege: Per Monstad Skrevet

Opplevde han som trygg, dyktig, og genuint interessert i å hjelpe. Han tok seg god tid og tok undersøkelser.

Følger ikke med

Lege: Per Monstad Skrevet

Følger ikke med på pasientens historie. Skriver feil informasjon i journalen og attester. Og tar ikke undersøkelse.

Behagelig, flink og tillitvekkende gastrolege

Lege: Jon B Matre Skrevet

Jeg har vært pasient hos Matre i mange år når han var på offentlig sykehus her i Kristiansand, men ikke nå som privat praktiserende. Har bare positive ting å si om han. Veldig sympatisk og rolig fremtoning, faglig flink, lytter bra og tillitvekkende. Er og oppriktig interessert i sitt fagfelt, selv om gastroenterologi ikke er det mest populære blant leger. Jeg anbefaler han på det varmeste.

Godt første intrykk

Lege: Per Monstad Skrevet

Han var veldig behagelig å hyggelig.
Dessverre så stod svært lite av det jeg sa om plager ,smerter og symptomer beskrevet. Faktisk nesten intet av det som var grunnen for at jeg var her. Jeg fikk sjokk når jeg senere fikk ut papirene fra fastlegen. Ganske viktig i denne saken.