Spesialistsenteret (Kristiansand)

Tollbodgaten 4 4611 Kristiansand S

Siste vurderinger av Spesialistsenteret (Kristiansand)

Trygg, interessert, erfaren og kunnskapsrik

Lege: Gunvald Eivindsson Skrevet

Alltid opplagt, interessert i deg, veldig grundig i sine undersøkelser og vurderinger. Han inngir trygghet gjennom erfaring, åpenhet og blikk og respekt for din situasjon og dine behov.

Usedvanlig dyktig nevrolog.!

Lege: Per Monstad Skrevet

Spes. I nevrologi, Per Monstad, er den dyktigste lege jeg noensinne har hatt; (inkl. spesialister i nevrologi på Rikshospitalet).
Han er genuint interessert i pasientens sykdomsbilde, og jobber metodisk og målbevisst for å komme fram t rett diagnose.
(Jeg har flere sjeldne nevrologiske sykdommer).
Uten hans "stå-på-vilje, og evne til å komme fram t rette diagnoser, samt hans oppfølgende behandlinger igjennom flere år, hadde e neppe vært i livet i dag.
En mere kunnskapsrik lege i sitt fagområde, skal en lete lenge etter!
Jeg vet hva e skriver, da jeg har vært alvorlig syk i 25.år, m flere sjeldne nevrologiske sykdommer.
Jeg bor i Lofoten nu.

Skal aldri gå der igjen :-(

Lege: Jon B Matre Skrevet

Jeg har vært å tatt gastroskopi to ganger tidligere. Jeg opplevde da en flott lege og begge gangene fikk jeg beroligende og husker ingenting fra undersøkelsen.
Denne gangen fikk jeg også beroligende. Men jeg fikk ikke nok. Og legen satte igang med undersøkelsen uten mitt samtykke. Det ble en fryktelig opplevelse. Som et sykt overgrep! Jeg skal aldri anbefale noen å bruke denne legen. Sliter ennå med denne vonde opplevelsen.

Trygg og grundig

Lege: Per Monstad Skrevet

Opplevde han som trygg, dyktig, og genuint interessert i å hjelpe. Han tok seg god tid og tok undersøkelser.

Følger ikke med

Lege: Per Monstad Skrevet

Følger ikke med på pasientens historie. Skriver feil informasjon i journalen og attester. Og tar ikke undersøkelse.