Hjertespesialist Lars Erik Gevelt AS

Bulls gate 2 B 3110 Tønsberg

Siste vurderinger av Hjertespesialist Lars Erik Gevelt AS

Sympatisk og flink lege

Lege: Lars Erik Gevelt Skrevet

En veldig sympatisk og meget hyggelig lege. Kommer litt redd og stresset til undersøkelse, men blir raskt rolig av hans væremåte og gode forklaringer på grunnen til henvisningen fra fastlegen.
Får tillit til ham med en gang og går glad, frisk og fornøyd ut igjen.
Kan anbefales på det varmeste.

Verdens beste lege! Anbefales!

Lege: Lars Erik Gevelt Skrevet

Jeg har vært hos denne hjertelegen ved èn anledning, for ca to år siden. Jeg ble møtt av en utrolig hyggelig og empatisk lege, som var grundig på både sykehistorie og undersøkelser. Selv om han ikke fant noe i sine undersøkelser den dagen, henviste han meg først videre til 72t EKG. Når denne også var negativ, konfererte han med overleger på Rikshospitalet og sendte meg videre dit med mistanke om en alvorlig arytmi. Disse undersøkelsene var forsåvidt også negative. Han foreslo da at jeg kunne få operert inn en IRL, som kontinuerlig overvåket hjertet i opptil 4 år. Etter å ha hatt denne i 1,5 år, har jeg nå endelig fått riktig diagnose og behandling, takket være Gevelt som tok meg og sykehistorien min på alvor og henviste meg videre pga en mistanke han hadde. Jeg har aldri vært borti en mer sympatisk og faglig dyktig lege, og kan virkelig anbefale Gevelt på det varmeste. Også en profesjonell, varm og hyggelig legesekretær.