Hjertespesialist Lars Erik Gevelt AS

Bulls gate 2 B 3110 Tønsberg

Siste vurderinger av Hjertespesialist Lars Erik Gevelt AS

Dyktig lege.

Lege: Lars Erik Gevelt Skrevet

Ble tatt imot på en grei måte. Følte at mine plager ble tatt på alvor og at jeg ble grundig undersøkt. Dette er en lege jeg absolutt vil anbefale.

En særdeles ubehagelig opplevelse

Lege: Lars Erik Gevelt Skrevet

Det er mulig at jeg traff Gevelt på en dårlig dag. Jeg har aldri opplevd hverken før eller senere i mitt lange liv å bli behandlet så dårlig. Han fremstod som arrogant, kverulerende og påståelig. Det var en traumatisk opplevelse som påvirket meg i lang tid i etterkant.

En veldig god lege med gode hjelpere!

Lege: Lars Erik Gevelt Skrevet

Har vært hos Gevelt ved to anledninger og blitt tatt i mot på en saklig, hyggelig og imøtekommende måte begge gangene! Alle som jobber på dette legekontoret fortjener alle de gode tilbakemeldingene de kan få, superhyggelige og dyktige alle sammen! Man blir lyttet til og tatt på alvor, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd!

Imøtekommende og dyktig

Lege: Lars Erik Gevelt Skrevet

Gruet meg veldig til timen i dag, men kom til en utrolig hyggelig, saklig og behagelig lege som forklarte godt og gjorde opplevelsen fin. Legesekretæren var også veldig dyktig og imøtekommende. Gikk hjem med lette skritt og godt humør!
Det skulle finnes flere som dere! ❤️

Sympatisk og flink lege

Lege: Lars Erik Gevelt Skrevet

En veldig sympatisk og meget hyggelig lege. Kommer litt redd og stresset til undersøkelse, men blir raskt rolig av hans væremåte og gode forklaringer på grunnen til henvisningen fra fastlegen.
Får tillit til ham med en gang og går glad, frisk og fornøyd ut igjen.
Kan anbefales på det varmeste.