Jan Erik Gevelt

Storgaten 35/37 3126 Tønsberg

Siste vurderinger av Jan Erik Gevelt

En særdeles ubehagelig opplevelse

Lege: Jan Erik Gevelt Skrevet

Det er mulig at jeg traff Gevelt på en dårlig dag. Jeg har aldri opplevd hverken før eller senere i mitt lange liv å bli behandlet så dårlig. Han fremstod som arrogant, kverulerende og påståelig. Det var en traumatisk opplevelse som påvirket meg i lang tid i etterkant.

En veldig god lege med gode hjelpere!

Lege: Jan Erik Gevelt Skrevet

Har vært hos Gevelt ved to anledninger og blitt tatt i mot på en saklig, hyggelig og imøtekommende måte begge gangene! Alle som jobber på dette legekontoret fortjener alle de gode tilbakemeldingene de kan få, superhyggelige og dyktige alle sammen! Man blir lyttet til og tatt på alvor, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd!

Imøtekommende og dyktig

Lege: Jan Erik Gevelt Skrevet

Gruet meg veldig til timen i dag, men kom til en utrolig hyggelig, saklig og behagelig lege som forklarte godt og gjorde opplevelsen fin. Legesekretæren var også veldig dyktig og imøtekommende. Gikk hjem med lette skritt og godt humør!
Det skulle finnes flere som dere! ❤️

Sympatisk og flink lege

Lege: Jan Erik Gevelt Skrevet

En veldig sympatisk og meget hyggelig lege. Kommer litt redd og stresset til undersøkelse, men blir raskt rolig av hans væremåte og gode forklaringer på grunnen til henvisningen fra fastlegen.
Får tillit til ham med en gang og går glad, frisk og fornøyd ut igjen.
Kan anbefales på det varmeste.

Verdens beste lege! Anbefales!

Lege: Jan Erik Gevelt Skrevet

Jeg har vært hos denne hjertelegen ved èn anledning, for ca to år siden. Jeg ble møtt av en utrolig hyggelig og empatisk lege, som var grundig på både sykehistorie og undersøkelser. Selv om han ikke fant noe i sine undersøkelser den dagen, henviste han meg først videre til 72t EKG. Når denne også var negativ, konfererte han med overleger på Rikshospitalet og sendte meg videre dit med mistanke om en alvorlig arytmi. Disse undersøkelsene var forsåvidt også negative. Han foreslo da at jeg kunne få operert inn en IRL, som kontinuerlig overvåket hjertet i opptil 4 år. Etter å ha hatt denne i 1,5 år, har jeg nå endelig fått riktig diagnose og behandling, takket være Gevelt som tok meg og sykehistorien min på alvor og henviste meg videre pga en mistanke han hadde. Jeg har aldri vært borti en mer sympatisk og faglig dyktig lege, og kan virkelig anbefale Gevelt på det varmeste. Også en profesjonell, varm og hyggelig legesekretær.