Bergen Hjertesenter

• Hjertespesialist og indremedisiner

Siste vurderinger av Bergen Hjertesenter

Helt flott behandling.Karakter 5

Lege: Efraim Bulut Skrevet

Veldig hyggelig ansatte,profesjonell.Lege bruker tid for å undersøke detaljer og grundig pasient.Faglig veldig dyktig.

Fantastisk flink og følger opp 100%

Lege: Efraim Bulut Skrevet

Jeg har vært hos Dr Bulut 1 gang og han tok seg veldig god tid og forklarte alt veldig godt og detaljert. Jeg var på senteret en full time og etterpå ble alle nødvendige henvisninger iverksatt. I tillegg så har han i etterkant fulgt meg opp med flere telefoner og videre henvisninger basert på funnene under undersøkelsen.
Virkelig bra på alle måter, jeg føler meg veldig trygg og ivaretatt på senteret og gir mine beste anbefalinger til stedet.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Efraim Bulut Skrevet

Han var godt forberedt, gjorde en meget grundig undersøkelse. Jeg følte meg meget godt ivaretatt. Han var behagelig og god å formidle kunnskap... lett å spørre og fikk forståelige gode svar. Jeg er veldig fornøyd.

Veldig god lege.

Lege: Efraim Bulut Skrevet

Nå på Bergen Hjertesenter AS. Fulgte min kone dit og fikk og snakke med legen selv.
Han er dyktig, omtenksom og min kone følte seg trygg og godt i varetatt av ham. Også de to kvinnelige medhjelperene gjorde et veldig godt inntrykk.