Bergen Hjertesenter

1 vurdering

Siste vurderinger av Bergen Hjertesenter

Veldig god lege.

Lege: Efraim Bulut Skrevet

Nå på Bergen Hjertesenter AS. Fulgte min kone dit og fikk og snakke med legen selv.
Han er dyktig, omtenksom og min kone følte seg trygg og godt i varetatt av ham. Også de to kvinnelige medhjelperene gjorde et veldig godt inntrykk.

Ganske ekstraordinært

Lege: Pål Maroni Johannessen Skrevet

Jeg aner ingenting om denne legen, da assistenten hans gjør en helt utmerket jobb for å skremme vekk pasientene hans. Jeg avlyste min time og satser på å få løst mine problemer på en annen måte, da dette var langt mer enn jeg syns er akseptabelt. Kontoret virker også uprofesjonelt på andre måter. Man kan kun kontakte dem via telefon med begrenset åpningstid, de har heller ikke nettside eller mail.

Hyggelig og profesjonell lege

Lege: Pål Maroni Johannessen Skrevet

Veldig fornøyd med mitt besøk, ble mottatt av en superhyggelig sekretær/sykepleier, som tok blodprøver og blodtrykk. Deretter inn å snakke med legen som jeg opplevde som profesjonell og grundig.

En hyggelig lege.

Lege: Pål Maroni Johannessen Skrevet

Legen har en noe amper assistent, som gir deg det glatte lag hvis hun er i dårlig humør. Selv fikk jeg kjeft fordi mitt EKG så fint ut.

Virker sliten og lei.

Lege: Pål Maroni Johannessen Skrevet

Har brukt Pål Maroni Johannessen i et par tiår, men nå virker han virker sliten å lei hele jobben sin, virker uinteressert og vil helst bli ferdig fortest mulig, men han har et fantastisk personale rundt seg som redder mye.

Dette er en Pluss-tjeneste.