Dr. med. Finn Finsnes

• Hjertespesialist, indremedisiner og lungespesialist

Siste vurderinger av Dr. med. Finn Finsnes

Proffesjonelt

Lege: Finn jr. Finsnes Skrevet

Etter 32 år uten spesifikk diagnose kom jeg meg en tur til Finnsnes for utredning. Hele prosessen var utrolig profesjonell og grundig, fra tester og helt til slutt.

Finnsnes er grundig og dyktig til å forklare og instruere bruk av medisiner på en måte pasienten enkelt forstår, samtidig som han ikke kaster bort hverken sin egen eller pasientens tid.

Allerede etter to møter der viste jeg fremgang med ny medisin.

Kan på det varmeste anbefale en tur hit for alle som har eller tror de kan slite med astma

Lege: Finn jr. Finsnes Skrevet

Fikk god mottakelse og det ble tatt en rekke prøver før jeg møtte legen. Jeg fikk forklart mitt problem og han foretok flere undersøkelser. Etter tre konsultasjoner hos legen er han kommet fram til en behandling som hjelper meg med problemene mine. Jeg er svært godt fornøyd med behandlingen.

Utrolig dyktig lungespesialist!

Lege: Finn jr. Finsnes Skrevet

Har slitt tidvis med astma som har gradvis økt. Hos fastlegen fikk jeg Ventoline for øyeblikkelig hjelp, og så fikk jeg også forskjellige vedlikeholds medisin. Alle sammen gjorde at jeg mistet stemmen etter 3-4 dagers bruk. Måtte bruke ventoline oftere og oftere, før eg ba om å bli henvist til spesialist.
Der ble jeg tatt imot av et utrolig dyktig team! Helproffe. Første besøk ble mange pustetester tatt, og etter en kort dialog med de.Finsnes hadde han planen klar. D var treff på første forsøk. Test etter 3 mnd viste øket lungekapasitet fra 79 til 98-100%. Veldig god service og kjempe resultat. Tusen takk !
Mvh
[Navn fjernet av moderator]

Dyktig, kunnskapsrik lege som kan lytte til pasienten

Lege: Finn jr. Finsnes Skrevet

Jeg slet med tungpust og ekstra lav energi (i tillegg til nevrologisk sykdom) i tre år og ble sendt rundt i helse vest til forskjellige spesialister, inkludert andre hjerte-/lunge-spesialister, før jeg kom inn til Dr. Med Finn Finsnes. Ved hjelp av teknisk godt utstyr og lyttende holdning fant legen raskt fram til diagnoser og ny astmamedisin. Livet er lettere når en kan puste ordentlig!

Fantastisk lege

Lege: Finn jr. Finsnes Skrevet

Har slitt i ca 10 år med vanskelig astma. Endte med et stillesittende liv og fedme, samt stadig nye medisiner og endringer. Har aldri på disse 10 årene blitt så grundig undersøkt som på klinikken hos Dr.Finsnes. Få dager etter undersøkelsene ble det stilt en diagnose og jeg ble medisinert riktig. Nytt liv, 14 kilo lettere og trening 3-4 dager i uken. En dyktig og grundig lege. Takk for et nytt liv Dr. Finsnes.