Dr. med. Finn Finsnes

• Hjertespesialist, indremedisiner og lungespesialist

Siste vurderinger av Dr. med. Finn Finsnes

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Finn jr. Finsnes Skrevet

Tusen hjertelig takk til dr med Finsnes som reddet livet mitt. Helt fra jeg kom inn i resepsjonen og til jeg gikk ut igjen ble jeg mottatt med en unik varme og service. Finsnes fant fort ut hvilken innhalering jeg trengte og Idag føler jeg meg som et nytt menneske.

Til tross for besøk hos fastlege, spesialister på SUS og 3 ganger med ambulanse har jeg gått fra den ene innhalering til den andre fordi jeg har vært allergisk og ingen har kunne gi meg hjelp. Verst om natten og jeg var helt utslitt. Igjen hjertelig takk for hjelpen!

Faglig trygg

Lege: Finn jr. Finsnes Skrevet

Jeg har hatt problemer med tungpust og hoste i mange år og brukt mange forskjellige astmamedisiner, men de fungerte ikke helt optimalt. Hadde fortsatt mye problemer etter å ha byttet medisiner. Så henviste den nye fastlegen min meg til dr Finsnes som sa at jeg trolig ikke hadde astma, men at det var partikler fra spiserøret som ble inhalert. Kunne slutte med alle astmamedisinene og ble helt uten symptomer noen uker etter syrenøytraliserende tabletter.
Legen virker veldig faglig trygg og oppegående. Man blir også tatt vennlig og seriøst i mot av hjelpepersonellet som også virker som de vet hva de gjør.

Fantastisk lege

Lege: Finn jr. Finsnes Skrevet

Har blitt fulgt opp av Dr. Finsnes i 10 år og kunne ikke vært mer fornøyd. Han er grundig, tar seg god tid og veldig dyktig.
Føler meg veldig ivaretatt på hans kontor.

Veldig god lege

Lege: Finn jr. Finsnes Skrevet

Dr. med Finn Finsnes er meget kompetent og behagelig lege. Samtidig så hadde han god tid til å snakke for å høre på meg som pasient. Personellet var service innstilte og effektive. Kontorene rene og delikate!
I sum så var dette en meget god opplevelse som pasient. Sumasumarum ga total opplevelsen en følelse av å bli tatt på alvor!

Veldig, veldig bra

Lege: Finn jr. Finsnes Skrevet

Dette er det flotteste legekontoret jeg har vært på! Fine lokaler, nervene roer seg raskt og man føler seg velkommen. Hyggelige og imøtekommende medarbeidere som virker flinke og stødige. Grundig undersøkelse med intervju, pusteprøver og belastningstester, jeg var inne til undersøkelse i over en time. Man føler seg ivaretatt og får svar på alle spørsmål og god forklaring fra legespesialisten som virker faglig veldig trygg og sikker. Bra nettside!