Stavanger Hjertesenter

Telefonnummer971 01 090971 01 0 ...
Nedre Holmegate 30 4006 Stavanger

Siste vurderinger av Stavanger Hjertesenter

Fantastisk lege!

Lege: Torstein Valborgland Skrevet

Faglig veldig dyktig i sitt fag, flink å forklare og informere. Han er også en veldig hyggelig person.

Behagelig og tillitvekkende

Lege: Egil Vaage Skrevet

En fin opplevelse. Rolig, trygg og behagelig. Fikk umiddelbart tillit. Tok seg veldig god tid ved å forklare, vise skjermbilder og svare på ting en lurte på. Utvilsomt et hjertevarm menneske. Utelukkende en positiv opplevelse.

Trygg og kunnskaprik

Lege: Egil Vaage Skrevet

Makan til lege skal en lete lenge etter! Hos dr. Vaage føler en at en er i de beste hender. Han tok seg god tid. Var lyttende og forståelsesfull. En snill mann. Undersøkte nøye og tok seg tid til å forklare etterpå. Tommel opp.

Det burde bli flere slike leger!

Lege: Egil Vaage Skrevet

En fantastisk lege. Jeg kom til han for undersøkelsen etter en dårlig opplevelse hos en annen spesialist hvor jeg utviklet helseangst. Dr. Vaage satte seg i min journal og beskrivelser så nøye at jeg ble overrasket over hvor bra han var forberedt. Sykkeltesten ble til en superflott opplevelse. Jeg fikk tilstrekkelig med informasjon og svar på ALLE mine spørsmål. Det er absolutt verdt for pengene! Anbefales på det varmeste til alle som vil sjekke hjertet nøye. Burde det bli flere slik leger som han!