Klokkerbakken/Telegrafen Legekontor

Telefonnummer32 72 70 2032 72 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Myntgata 4 3616 Kongsberg

Siste vurderinger av Klokkerbakken/Telegrafen Legekontor

Trygg og seriøs

Lege: Leif-Erik Tobiasson Skrevet

Vi har brukt denne legen som familielege i nesten to tiår, og har alltid følt oss godt ivaretatt. Jeg har hatt mange konsultasjoner med ulike grunner, og har alltid fått den hjelpen jeg trenger. Kjenner ikke igjen denne legen som arrogant og avvisende som enkelte melder. Kan hende det har noe med egen personlighet. Hvem lege ringer hjem til deg, helg eller sent på kveld for å hørr hvordan det går. Seriøs, lyttende, effektiv og resultatorientert er ordene på denne legen.
mvh

Trygg og ansvarsbevisst

Lege: Heidi Irene Ebner Skrevet

Ble min fastlege etter forrige, som gikk av med pensjon. Heidi har tatt tak i helseproblemene mine fra dag 1. Som bl.a. forhindret en mulig hjerteinfarkt, grunnet rask reaksjon. Inkalling sykehus. Testing. Videresending hjerteklinikk for ut-blokking av årer.
Hun følger opp med kontinuerlige prøver og kontroll. Gjør at tilværelsen er blitt langt tryggere enn før.
Sjekker tilstanden, gir gode råd.
Bare pluss i margen for denne legen.

middels lege

Lege: Terje Sandvik Skrevet

Litt kunnskapsløs lege.Kan lite om vannlige sykdomer og dertil medisinering.Følger deg dårlig opp.Kan ta mange dager før han svarer på Paskient sky.
Hvis du ikkke er så nøye på lege,så velg han.

Trygg og pålitelig

Lege: Bjørg Hagen Skrevet

Bjørg Hagen har god innsikt i og forståelse for hele mennesket, både fysisk og psykisk, både ungdom og voksen. Jeg har vært hos Bjørg i snart 20 år, gjennom 2 svangerskap og med min yngste datter, og har full tillit til henne på alle måter.

Liketil, dyktig og interessert.

Lege: Morten Hemsborg Skar Skrevet

Dr. Morten Hemsborg Skar er et positivt tilskudd til den dyktige legestaben og medarbeiderne på "Klokkerbakken legekontor", og han passer godt inn med sin oppriktige interesse for pasientene. Selv om jeg bare har hatt en konsultasjon med han som vikar for min fastlege Leif Erik Tobiassen, var mitt førsteinntrykk at han var medmenneskelig, dyktig, blid og lett å forholde seg til OG tok seg tid til å lytte. Det er også betryggende at han kommer fra sykehuset med spesialisering i indremedisin, siden sykdom relatert til dette desverre er økende. Jeg ønsker han lykke til og håper at mitt første inntrykk var riktig.