Klokkerbakken/Telegrafen Legekontor

Telefonnummer32 72 70 2032 72 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Myntgata 4 3616 Kongsberg

Siste vurderinger av Klokkerbakken/Telegrafen Legekontor

Faglig dyktig, blid og imøtekomme

Lege: Terje Sandvik Skrevet

Jeg har hatt Terje som fastlege i mange år, og er veldig fornøyd med det arbeidet han har gjort for meg. Han er lyttende og imøtekomme og jeg oppfatter ham som svært faglig dyktig. Han henviser til videre undersøkelse ved behov. Terje kan jeg trygt anbefale som fastlege.

Faglig dyktig og empatisk lege

Lege: Leif-Erik Tobiasson Skrevet

Dr. Tobiasson er meget flink til å vise omsorg og å lytte til pasienten og å finne de beste behandlings Måter. Han er nøyaktig og man føler at man er i "god hender" i alvorlige situasjoner stiller han virkelig opp og gjør sitt aller beste for pasienten. Vi er svært fornøyd med Dr. Tobiasson som vi har hatt som familielege i 20 år. Personalet er også svært imøtekommende.

Dyktig fastlege

Lege: Morten Hemsborg Skar Skrevet

Imøtekommende, engasjert og tar seg tid til å lytte.

Lett å få time, og føler meg sett og hørt hos han. Anbefales!

Trygg og seriøs

Lege: Leif-Erik Tobiasson Skrevet

Vi har brukt denne legen som familielege i nesten to tiår, og har alltid følt oss godt ivaretatt. Jeg har hatt mange konsultasjoner med ulike grunner, og har alltid fått den hjelpen jeg trenger. Kjenner ikke igjen denne legen som arrogant og avvisende som enkelte melder. Kan hende det har noe med egen personlighet. Hvem lege ringer hjem til deg, helg eller sent på kveld for å hørr hvordan det går. Seriøs, lyttende, effektiv og resultatorientert er ordene på denne legen.
mvh

Trygg og ansvarsbevisst

Lege: Heidi Irene Ebner Skrevet

Ble min fastlege etter forrige, som gikk av med pensjon. Heidi har tatt tak i helseproblemene mine fra dag 1. Som bl.a. forhindret en mulig hjerteinfarkt, grunnet rask reaksjon. Inkalling sykehus. Testing. Videresending hjerteklinikk for ut-blokking av årer.
Hun følger opp med kontinuerlige prøver og kontroll. Gjør at tilværelsen er blitt langt tryggere enn før.
Sjekker tilstanden, gir gode råd.
Bare pluss i margen for denne legen.