Klokkerbakken/Telegrafen Legekontor

Telefonnummer32 72 70 2032 72 70 ...
Myntgt. 4 3616 Kongsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Klokkerbakken/Telegrafen Legekontor

God lege!

Lege: Irene Foss Teigland Skrevet

Dyktig lege som viser interesse og god kunnskap! Tar symptomer på alvor og følger nøye opp. Føler meg alltid velkommen.

Veldig god lege!

Lege: Irene Foss Teigland Skrevet

Irene er en veldig flink lege. Føler meg veldig trygg hos henne! Lytter og kommer alltid med gode råd :)

Svært dyktig lege

Lege: Karin Toeneiet Skrevet

Heldig som har hatt en av byens beste leger siden 2016. Opplever henne som meget kunnskapsrik og stødig; som legen til både meg og barn kan hun mye om mangt, samtidig nøye på å henvise videre der det er riktig. Til tross for fulle lister og travle legetider, har jeg alltid følt at hun gir tid og rom i hver konsultasjon.

Karin om du skulle lese dette - og jeg ikke rekker synge Bohemian Rhapsody innen april - vil jeg si tusen takk for god oppfølging, og lykke til fremover.

effektiv og flink

Lege: Irene Foss Teigland Skrevet

har trengt henvisning lenge, ikke fått det av noen leger. Hos Irene blir man trodd og får den hjelpen man trenger. STORT pluss å levere labsvar fort. Selv i helgen. Veldig fornøyd!

Dyktig lege som er lyttende og kunnskapsrik

Lege: Irene Foss Teigland Skrevet

Jeg opplever Irene som en trygg og god lege. Hun tar seg tid og lytter samtidig som hun hjelper til med å fokusere på det faglige slik at man får korrekt hjelp.