Klokkerbakken/Telegrafen Legekontor

Telefonnummer32 72 70 2032 72 70 ...
Myntgt. 4 3616 Kongsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Klokkerbakken/Telegrafen Legekontor

Dyktig lege som er lyttende og kunnskapsrik

Lege: Irene Foss Teigland Skrevet

Jeg opplever Irene som en trygg og god lege. Hun tar seg tid og lytter samtidig som hun hjelper til med å fokusere på det faglige slik at man får korrekt hjelp.

Tillitsfull og seriøs

Lege: Morten Hemsborg Skar Skrevet

Kjempefornøyd med familielegen våres. Føler at vi blir ivaretatt 100%. Innovativ og nytenkende. Beroligende samtalepartner.

Super lege!

Lege: Irene Foss Teigland Skrevet

Dr. Irene Teigland er en utrolig god fastlege. Hun lytter, viser interesse og skaper trygghet. Samtidig er hun avslappet og får samtalen til å virke helt naturlig.
Hun er opptatt av å finne løsninger, noe jeg setter veldig pris på.
Sliter med OCD og selv om ikke Irene er spesialist på psykisk sykdom, har hun god kunnskap og prøver så godt hun kan å forstå!
En fastlege som virkelig har funnet en passende arbeidsplass! Tipp topp :)

Lyttende, interessert, faglig dyktig, gir gode råd og henvisninger!

Lege: Irene Foss Teigland Skrevet

Jeg opplever Dr Teigland som lyttende, interessert, faglig dyktig, gir gode råd og henvisninger. Stor tillit til henne som fastlege og kan trygt anbefale henne. En kunnskapsrik og trygg overtager etter tidligere fastlege Bjørg Hagen som jeg også var veldig fornøyd med.

Nja…

Lege: Heidi Irene Ebner Skrevet

Hatt denne legen i 7-8 år. Ikke min favoritt. Hun er veldig hyggelig, alltid godt humør. Jeg savner likevel en profesjonalitet over arbeidet hennes, føler hun ser veldig «hverdagslig» på jobben sin. Hun er begrenset på tid, og de gangene jeg har hatt behov for å lette hjertet mitt eller fortelle om plagene mine, har jeg 9/10 ganger blitt fortalt «det er helt normalt for din alder». Føler jeg ikke blir verken hørt eller tatt på alvor. Dårlig på tilrettelegging og oppfølging. På en annen side har jeg fått god behandling de gangene det har hendt noe akutt🌸