Klokkerbakken/Telegrafen Legekontor

Telefonnummer32 72 70 2032 72 70 ...
Myntgt. 4 3616 Kongsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Klokkerbakken/Telegrafen Legekontor

Ikke en lege å anbefale!

Lege: Irene Foss Teigland Skrevet

Dr. Irene Teigland er ikke en lege jeg velge å anbefale til noen! Hun er arrogant og lite empatisk. Det praktiske er hun flink på, men når det kommer til mellommenneskelige egenskaper, er dette noe hun skårer svært dårlig på. Sliter du med noe som ikke kan påvises med en blodprøve, er ikke Irene en lege det er godt å komme til. Skal helt klart bytte fastlege så snart som mulig!

Interessert, lytter, gir tid, og effektiv!

Lege: Irene Foss Teigland Skrevet

Dr. Teigland er en varm, åpen, lyttende, kunnskapsrik og allment kompetent fastlege som også søker kunnskap når hun ikke vet. At hun i tillegg er rask på tilbakemeldinger ift når hun selv får informasjon, føles betryggende.

Dyktig

Lege: Morten Hemsborg Skar Skrevet

Tilgjengelig, tydelig og god vurderingsevne. Tar ting på alvor og følger opp. Henviser videre ved behov.

Empatisk og hyggelig lege

Lege: Heidi Irene Ebner Skrevet

Meget hyggelig og empatisk lege. Blir møtt med et smil og interesse. Man får god hjelp og gode råd. Hun er veldig flink også med barn. På kontoret er det hyggelige og blide damer.

Trygg, grundig og hyggelig.

Lege: Morten Hemsborg Skar Skrevet

Så fornøyd med fastlegen min!
Han er grundig, hyggelig, allsidig og har humor. Med sin kunnskap gjør han at jeg føler meg ivaretatt. Flink til å lytte og sender videre til spesialister for nødvendig utredning. Vi er flere i familien og venner som er like fornøyde med Dr. Morten H Skar.

Dette er en Pluss-tjeneste.