Klokkerbakken/Telegrafen Legekontor

Telefonnummer32 72 70 2032 72 70 ...
Myntgt. 4 3616 Kongsberg

Siste vurderinger av Klokkerbakken/Telegrafen Legekontor

Komfortabel og empatisk lege

Lege: Leif-Erik Tobiasson Skrevet

Dr Tobiasson er en fantastisk lege, han ivaretar meg som pasient og kan tulle litt og dra på smilebåndet. Føler meg trygg og ivaretatt hos han - jeg byttet han som fastlege fordi jeg trodde han skulle gå av med pensjon, noe jeg hadde misforstått. men angrer så på dette. Fastlegen jeg har nå er uempatisk og arrogant. Man vet ikke hva man hadde før man mister det. Dere som har Tobiasson som fastlege er heldige!
Jeg må også si at han er en meget tillitsfull lege.

En flink og empatisk lege

Lege: Heidi Irene Ebner Skrevet

Hun tar meg seriøst og er veldig flink å stille rett diagnose.Hun er også empatisk og forståelsesfull.Virkelig fornøyd med denne legen

Arrogant styr unna !

Lege: Morten Hemsborg Skar Skrevet

Jeg har vært denne legen ett par ganger det siste året Legen virker tidvis stresset og ville ikke lytte til mine erfaringer vedr behandlings søknader /prosedyrer Gikk derfor glipp av en viktig kontroll på ett større sykehus Alt skal må gjøres slik denne legen vil .Journalen min var visst altfor mye å lese !! Snakket nedsettede om andre leger sykehus også

En lege å stole på.

Lege: Nadja Ernst-Zahirovic Skrevet

Nadja Ernst-Zahirovic er en god og profesjonell spesialist. Hjalp mye og ikke bare med medisin men gode råd også.

Faglig dyktig, blid og imøtekomme

Lege: Terje Sandvik Skrevet

Jeg har hatt Terje som fastlege i mange år, og er veldig fornøyd med det arbeidet han har gjort for meg. Han er lyttende og imøtekomme og jeg oppfatter ham som svært faglig dyktig. Han henviser til videre undersøkelse ved behov. Terje kan jeg trygt anbefale som fastlege.