Klokkerbakken/Telegrafen Legekontor

Telefonnummer32 72 70 2032 72 70 ...
Myntgt. 4 3616 Kongsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Klokkerbakken/Telegrafen Legekontor

Ydmyk og fremstår som dyktig

Lege: Nadja Ernst-Zahirovic Skrevet

Later ikke som hun er sikker når hun ikke er det. Det er sjeldent å se i denne yrkesgruppen, og veldig tillitsvekkende. Jeg opplevde å bli hørt, og tatt på alvor. Veldig fornøyd, synd at jeg må bytte pga flytting.

Høy faglig og menneskelig standard

Lege: Irene Foss Teigland Skrevet

1. møtet med ny fastlege, ad for meg alvorlig total-helsesituasjon: Dr. Foss Teigland gav seg nøye lyttende og overraskende god tid, spurte så gjennom en rekke høyst relevante sjekkpunkt, foretok ditto fys.undersøkelse inkl.blodprøver, kommenterte givende, og foreslo foreløpig tiltak. Jeg kjente meg både sett og også varmet og direkte rørt etterpå. Skikkelig skriftlig tilbakemelding seinere ad resultat + relevante tiltaksforslag.

Veldig fornøyd

Lege: Heidi Irene Ebner Skrevet

Vi har Heidi som lege hele familien. Vi er alle veldig fornøyd. Synes det er lett å få time, kort ventetid, og hun finner raske løsninger og ser alltid helheten. Veldig veldig fornøyd! Er også imponert over hvor godt hun husker hva vi har snakket om fra gang til gang.

Har aldri opplevd en så arrogant lege

Lege: Irene Foss Teigland Skrevet

Jeg var bekymret for min datter med astma under corona situasjoner i forhold til at jeg jobber i barnehage. Dette sa Irene var irrasjonelt.

En flink og empatisk lege

Lege: Heidi Irene Ebner Skrevet

Hun tar meg seriøst og er veldig flink å stille rett diagnose.Hun er også empatisk og forståelsesfull.Virkelig fornøyd med denne legen