Klokkerbakken/Telegrafen Legekontor

Telefonnummer32 72 70 2032 72 70 ...
Myntgt. 4 3616 Kongsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Klokkerbakken/Telegrafen Legekontor

ikke lydhør

Lege: Nadja Ernst-Zahirovic Skrevet

Jeg følte ikke hun hørte på hva jeg hadde å si - eller tok hensyn til mine innspill. Hun hadde klare tanker selv - men hennes oppfattelse stemte ikke med min egen. Greit så lenge jeg ikke feilet noe alvorlig, men jeg valgte å bytte fastlege når jeg begynte å trenge nærmere oppfølging.

Ingen barnelege!!

Lege: Nadja Ernst-Zahirovic Skrevet

Fikk ikke godt inntrykk etter første besøk hos denne legen. Hun brukte mye av timen på å forklare hvordan hun fungerer generelt sett og virket ikke åpen for å tilpasse seg mine synspunkter. Var heller ikke flink til å få tillit til sønnen min som dermed nektet å la seg undersøke.
Jeg fikk veldig liten tid til å fortelle om mine ting og fikk beskjed om å bestille dobbelt time hvis jeg trengte mer tid for hun hadde en "veldig syk" pasient på venterommet.
Det er positivt å prioritere punktlighet, men da må timen være mer interaktiv og effektiv!!

Veldig fornøyd!

Lege: Terje Sandvik Skrevet

Pliktoppfyllende! Føler at han bryr seg. Hører etter og følger opp raskt. Kommer på møter hvis han har mulighet. Er kjempefornøyd og kunne ikke tenkt oss å bytte!

God oppfølging

Lege: Nadja Ernst-Zahirovic Skrevet

Lett tilgjengelig lege, det at man kan sende mail for å booke time er meget bra!
Er god til å lytte og følger deg nøye opp. Lett å prate med.

Meget flink og profesjonell.

Lege: Terje Sandvik Skrevet

Terje Sandvik er etter min mening en dyktig lege som tar seg tid til pasientene.
Han sender deg også videre til spesialister når dette er nødvendig.
Han gir seg ikke før han finner ut av dine problemer.
Han står på for dine rettigheter som pasient.

Snorre