Klokkerbakken/Telegrafen Legekontor

Telefonnummer32 72 70 2032 72 70 ...
Myntgt. 4 3616 Kongsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Klokkerbakken/Telegrafen Legekontor

Dyktig

Lege: Morten Hemsborg Skar Skrevet

Tilgjengelig, tydelig og god vurderingsevne. Tar ting på alvor og følger opp. Henviser videre ved behov.

Empatisk og hyggelig lege

Lege: Heidi Irene Ebner Skrevet

Meget hyggelig og empatisk lege. Blir møtt med et smil og interesse. Man får god hjelp og gode råd. Hun er veldig flink også med barn. På kontoret er det hyggelige og blide damer.

Trygg, grundig og hyggelig.

Lege: Morten Hemsborg Skar Skrevet

Så fornøyd med fastlegen min!
Han er grundig, hyggelig, allsidig og har humor. Med sin kunnskap gjør han at jeg føler meg ivaretatt. Flink til å lytte og sender videre til spesialister for nødvendig utredning. Vi er flere i familien og venner som er like fornøyde med Dr. Morten H Skar.

Ydmyk og fremstår som dyktig

Lege: Nadja Ernst-Zahirovic Skrevet

Later ikke som hun er sikker når hun ikke er det. Det er sjeldent å se i denne yrkesgruppen, og veldig tillitsvekkende. Jeg opplevde å bli hørt, og tatt på alvor. Veldig fornøyd, synd at jeg må bytte pga flytting.

Høy faglig og menneskelig standard

Lege: Irene Foss Teigland Skrevet

1. møtet med ny fastlege, ad for meg alvorlig total-helsesituasjon: Dr. Foss Teigland gav seg nøye lyttende og overraskende god tid, spurte så gjennom en rekke høyst relevante sjekkpunkt, foretok ditto fys.undersøkelse inkl.blodprøver, kommenterte givende, og foreslo foreløpig tiltak. Jeg kjente meg både sett og også varmet og direkte rørt etterpå. Skikkelig skriftlig tilbakemelding seinere ad resultat + relevante tiltaksforslag.