Barnelegen i Bergen Dr. Martha Gravelsæter

Østre Nesttunvegen 6 5221 Nesttun

Siste vurderinger av Barnelegen i Bergen Dr. Martha Gravelsæter

Fantastisk barnelege!

Lege: Martha Gravelsæther Skrevet

Fantastisk barnelege! Seriøs, effektiv, hyggelig og konkret. Akkurat sånn det skal være når man tar med seg barna til legen. Elsker at hun ikke legger noe i mellom.

kunnskapsrik

Lege: Martha Gravelsæther Skrevet

flink å lytte, har mye kunnskap, deler av erfaring og ser på barnet i sin helhet. Gir godt med informasjon og tar seg alltid god tid. Vi er veldig fornøyd, eneste minus er at de ikke tar telefonen så ofte.

Arrogant barnelege

Lege: Martha Gravelsæther Skrevet

Var henvist til henne pga allergisk reaksjon mot nøtter hos min sønn. Alt jeg tok opp med legen ble det stilt spørsmålstegn ved. Fra vi kom inn døren til vi gikk igjen. All informasjon og diagnose jeg har fått tidligere ved min sønn, stilte hun seg kritisk til og man følte seg ikke godt ivaretatt hos. Man ble ikke sett eller hørt!
Endte med at jeg ba om en ny henvisning fra min fastlege til en annen spesialist!!

Veldig dyktig!

Lege: Martha Gravelsæther Skrevet

Tar seg tid, tar en på alvor, henviser ved behov, prøver ulike medisiner og følger opp. Har mange leker på venteværelset og inne på legekontoret. Hyggelige legesekretærer.

Fantastisk lege!

Lege: Martha Gravelsæther Skrevet

Etter å ha stressa lenge med å få fastlegen til å ta oss seriøst, henviste han oss til Martha Gravelsæther. Bedre barnelege skal man leite lenge etter! Hyggelig, gir god informasjon og spør mykje for å få mest mulig informasjon, tar barnets helse på alvor, og vil ikkj vente å sjå om ting blir bedre om lenge, men tar ting på alvor når det er på det værste!! Tommel opp!!!