Haug legesenter

Øvre klekkenvei 53 3514 Hønefoss

Siste vurderinger av behandlere ved Haug legesenter

Kunne ikke fått en bedre fastlege :)

Lege: Elina Yandarova Skrevet

Meget dyktig og flink, står på for sine pasienter og følger de godt opp. Kunne ikke fått en bedre fastlege .

En lege med god kunnskap og menneskelig forståelse

Lege: Harmanpreet Singh Skrevet

Dette er en dyktig lege som observerer og samhandler godt. Selv har jeg hatt omfattende hjerteproblematikk og utfordringer rundt dette. Singh hjulpet meg tilbake til det normale livet ved god kommunikasjon, forståelse samt veiledning enkle ting som kan være veldig utfordrende som pasient.Enkelte andre fastleger i distriktet har oversett dette menneskelige aspektet som er særlig viktig for helsen blant vanskelige og utfordrende diagnoser. Her kommer Singh til sin rette.
Føler meg trygg og godt ivaretatt hos Harmanpreet tross noe lang ventetid,men venter jeg gledelig da allikevel. Noen ganger virker det som ventetiden er lang fordi Dr. Singh tar seg tid til hver enkelt pasient og lytter!

Dyktig og empatisk

Lege: Elina Yandarova Skrevet

Virker veldig medisinsk dyktig, og viser gode kommunikasjonsevner. Føler hun tar seg tid til å lytte til meg, og til å forklare komplekse diagnoser. Har hatt henne som fastlege i snart to år og hun viser alltid høy interesse, og er svært god til å følge opp.

veldig bra

Lege: Elina Yandarova Skrevet

Hun er dyktig medisinsk, veldig grundig, og følger opp veldig godt. Hun tar resepter hver ettermiddag.

Ivaretar pasienten

Lege: Elina Yandarova Skrevet

Opplever at Elina tar tak i ting, og følger opp på en god og tillitsvekkende måte. Opplever henne dessuten som positiv, og hun er hyggelig å prate med.