Haug legesenter

Øvre klekkenvei 53 3514 Hønefoss

Siste vurderinger av behandlere ved Haug legesenter

Veldig flink lege 😊

Lege: Harmanpreet Singh Skrevet

En veldig flink lege,tar seg tid .Er det noe han er litt usikker på sender han deg videre.Jeg er veldig fornøyd med legen min.

Meget dyktig.

Lege: Harmanpreet Singh Skrevet

Er en lege som gjør så godt han kan og hjelper en så godt han kan! Er veldig takknemlig for å ha en slik person som tar deg på alvor og er et medmenneske Dr. Singh er en lege som er genuint opptatt av deg og din helse.

Gjør alltid jobben sin!

Lege: Harmanpreet Singh Skrevet

Jeg har hatt en veldig lang og komplisert sykehistorikk, som jeg dessverre må leve med. Jeg har hatt stort behov for å ha en lege som nettopp Singh. Han er en god lytter, som også viser empati i stor grad. De gangene jeg har hatt behov for henvisninger til nye utredninger, f.eks. på Ous, har Singh som regel ordnet dette under konsultasjonen. Dette har bidratt til at helsehjelpen har kommet raskere. I noen tilfeller har han også på eget initiativ ringt, om han har følt det har vært behov for det. Jeg setter veldig stor pris på å ha ham som min primærlege, og jeg kommer aldri til å bytte ham ut frivillig! Takk!

Veldig dyktig til å følge opp

Lege: Elina Yandarova Skrevet

Elina Yandarova har vært min fastlege siden hun kom til Haug. Jeg har bare positive erfaringer. Hun er kunnskapsrik og interessert i å høre mine beskrivelser av tilstander, som hun så setter inn i en større sammenheng og stiller diagnose, alternativt så oversender hun til spesialist når det er symptomer som indikerer at det er behov for det.

Veldig dyktig lege

Lege: Elina Yandarova Skrevet

Hun hører på deg. Og tar seg tid til å lytte. Tar veldig fort med resepter og henvisninger. Men det er lang ventetid. Må vente opptil 1-2 timer før man kan komme inn.