Haug legesenter

Øvre Klekkenvei 53 3514 Hønefoss

Siste vurderinger av Haug legesenter

Veldig flink lege

Lege: Alina Maftei-Thordarson Skrevet

Alina er en veldig flink og behagelig lege når hun er på jobb. Nå har hun vært ute i permisjon i lang tid med vikar uten at jeg kan se dette blir opplyst noe sted, og det er heller ingen info om hvor lenge hun skal være borte.Det er som regel lang ventetid på å få time,nå siste gang 16 dager. Det føles veldig lenge når man ikke føler seg frisk.

Jeg trodde han var en dyktig og flink lege

Lege: Harmanpreet Singh Skrevet

Men på de 5 årene jeg har vært der så har det ihvertfall vært mer enn 10 nye medisinske sekretærer der og dette blir veldig slitsomt og forholde seg til,De Shing jobber for mye å det går dessverre utover hans pasienter så Nei,jeg orker ikke å forholde meg til en lege som ikke gjør en god nok jobb!

God lege, men håpløst lang ventetid

Lege: Harmanpreet Singh Skrevet

Anbefaler ikke dette legesenteret.Ventetiden er latterlig lang for å få en time.Kan være alt fra 3-6 dager.
Det er ikke til å leve med.
Legesenteret godtar ikke kontant betaling, selv om norsk lov tilsier at de ikke kan nekte dette.
Det er også tilnærmet umulig å komme igjennom på telefonen for å få bestilt time.
Helt tilslutt kan en også påregne minst 45 min ventetid utover den timen man omsider har fått.
Dette er dårlig service, og da hjelper det ikke at legen er flink i selve jobben.

Den ideelle fastlege

Lege: Alina Maftei-Thordarson Skrevet

Dyktig, samvittighetsfull, følger opp og er engasjert og selvoppofrende, nesten så man blir bekymret for hennes egen helse.

Meget Dyktig Lege

Lege: Harmanpreet Singh Skrevet

Dr.Singh er en meget dyktig lege, jeg har aldri hatt noe problem. Han er flink til å sende henvisninger videre,og han tror på deg som menneske. Han lytter og er enig med deg. Aldri noe problem vist man trenger medisiner, jeg ringer aldri,bare sender SMS og samme dag eller dagen etter er medisinen på apoteket! Jeg har gått på Hauglegesenter i over 10 år da jg hadde Dr.Kristiansen før. Er det noe jeg lurer på er Dr.Singh alltid der. Stor fornøyd med min fastlege