Den Gode Rygg

Stavangergata 44 0467 Oslo

Siste vurderinger av Den Gode Rygg

Skuffende

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Dro til Tarjei pga voldsomme smerter i bekken/setet i siste del av graviditeten. Diagnostiseringen hans ble gjort på 30 sek, han knakk rutinemessig i korsryggen og sa "nå har løst opp låsningen din". Jeg merket ingen forskjell. Ny behandling - ingen forskjell, snarere forverring. Ble sendt til massør ved samme senteret. Ingen endring. Kunne nesten ikke gå på det tidspunktet.

Fikk ingen råd eller tips til hva som kunne gjøres for å bedre, annet enn å fortsette å komme til dem.

Oppsummert brukte jeg altfor mye penger uten å bli verken bedre eller klokere.

Etter å ha spurt litt rundt endte jeg hos akupunktør hos Klinikk for alle. Det hjalp umiddelbart. Min tanker nå er at Den gode rygg mangler kunnskap på setet/muskel/korsrygg-problemer hos gravide.

Oppsummert: Svært skuffet over Den gode rygg. Opplever å ha vært del av en pengespinnmaskin uten å ha fått noe hjelp eller faktisk behandling.

Utrolig dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Gikk til kiropraktor Tarjej i forbindelse med svangerskap og det var som balsam for kroppen. Jobbet frem til uke 34 av svangerskapet og vet med sikkerhet at kiropraktorbehandlingen er mye av årsaken til at jeg holdt ut så lenge i et tungt og krevende yrke. For min del begynte jeg å gå tidlig i svangerskapet som forebyggende behandling da jeg visste at bekkenet ville skrangle etterhvert. Den Gode Rygg har utrolig dyktige ansatte og kjempegod service. Anbefales på det sterkeste :)

Dyktige fagfolk som vet hva de driver med

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Hadde gått med ryggplager litt for lenge da jeg oppsøkte Den Gode Rygg og Tarjei for etterlengtet hjelp. Jeg følte meg både sett, hørt og forstått - og godt ivaretatt de første gangene da alt var veldig ømt og vondt. Med samarbeid mellom Tarjei og Aron er jeg nå etter cirka en måned så godt som smertefri og har større bevegelighetsfrihet enn før. Skulle noen være på jakt etter kiropraktor/fysioterapeut/massør i Oslo-området, vil jeg anbefale Den Gode Rygg uansett! Jeg føler jeg fikk overskudd i en stressende studiehverdag :-)

Utrolig dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Etter problemer med stiv nakke og svimmelhet tok jeg kontakt med Den Gode Rygg, og fikk time hos kiropraktor Tarjei samme dag. Tarjei er utrolig kunnskapsrik, profesjonell og lyttende. Jeg fikk veldig god behandling og oppfølging underveis. Anbefales på det sterkeste!

Svært god kiropraktor

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Jeg kom til Den Gode Rygg med en låst rygg som jeg ikke kunne rette opp. Jeg fikk time på dagen, og veldig effektiv, profesjonell og hyggelig hjelp av Tarjei. En enorm forbedring etter første behandling, og med kun to oppfølgingstimer var jeg helt fin igjen. Rask og god hjelp, samt gode råd til forebygging av ryggplager - alt til en veldig god og studentvennlig pris.