Den Gode Rygg

Stavangergata 44 0467 Oslo

Siste vurderinger av Den Gode Rygg

Profesjonell og hyggelig behandling

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Gikk i behandling hos Tarjei i våres. Hyggelig, rask kartlegging av problemer, og veldig god behandling og tips til forebygging av plagene jeg hadde. Kan absolutt anbefales, og kommer til å dra tilbake dersom plagene returnerer.

Behagelig og kunnskapsrik

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Tarjei er en utrolig dyktig kiropraktor. Letet etter en erstatning for den faste jeg gikk til før. Han overgikk mine forventninger, gir gode råd mot plager man må ha, og tar seg tid til å lytte. Han har også studentpris, det er lett å komme seg dit og man får time raskt. Anbefales på det sterkeste!

Meget bra.

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Får meget god og profesjonell hjelp til bl.a. ryggplagene mine. Tarjei tar seg tid til å lytte og kommer med gode råd og veiledning. Dessuten er selve behandlingen førsteklasses.

Very satisfied with the therapy.

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Therapist have a v.good knowledge about body.
Before the first treatment he collect all important information about type of work, my body condition and life style to identyfi the problem. It is important that after the "cracking" he always try to explain why i have back pain and what i need to avoid to help my body.

Trygg og profesjonell

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Jeg kom til Den gode rygg, Tarjei Arrestad første gang med en prolaps. hadde enorme smerter og klarte nesten ikke å gå, og da etter første behandling kunne jeg gå ut selv. Dette er 9 år siden, har ikke hatt tilbakefall. Er innom en gang i blant for vedlikehold og gode trenings råd. Anbefales:-)