Den Gode Rygg

Stavangergata 44 0467 Oslo

Siste vurderinger av Den Gode Rygg

Meget bra.

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Får meget god og profesjonell hjelp til bl.a. ryggplagene mine. Tarjei tar seg tid til å lytte og kommer med gode råd og veiledning. Dessuten er selve behandlingen førsteklasses.

Very satisfied with the therapy.

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Therapist have a v.good knowledge about body.
Before the first treatment he collect all important information about type of work, my body condition and life style to identyfi the problem. It is important that after the "cracking" he always try to explain why i have back pain and what i need to avoid to help my body.

Trygg og profesjonell

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Jeg kom til Den gode rygg, Tarjei Arrestad første gang med en prolaps. hadde enorme smerter og klarte nesten ikke å gå, og da etter første behandling kunne jeg gå ut selv. Dette er 9 år siden, har ikke hatt tilbakefall. Er innom en gang i blant for vedlikehold og gode trenings råd. Anbefales:-)

Här tar dom dig på allvar.

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Har gått regelbundet till Tarjei i snart 2 år. Det är som natt och dag varje gång jag lämnat mottagningen. Tarjei svarar alltid snabbt på sms (även på tider långt utanför kontorstid) för att så snabbt som möjligt komma fram till en tid.
Jag har fått mängder av tips på olika typer av självbehandling och förslag på övningar.
Tarjei förstår mig och lyssnar verkligen, tar sig tid att sätta sig in i mina problem och känns väldigt professionell.

Jeg kan trene igjen!! :)

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Jeg har alltid trent mye og er sikkert litt avhengig av det...
Jeg fikk smerter i ryggen da jeg var på løpetur når jeg var gravid, selv om det var tidlig i svangerskapet. Legen min sa det ikke kunne være bekkenløsning siden jeg bare var i første trimester.
Jeg fikk beskjed om å ta det med ro :(
Istedet gikk jeg til Tarjei og fikk behandling. Han undersøkte meg og fant ut at dette var bekkenløsning og behandlet det. Det ble raskt mye bedre. Jeg fikk tips om å løpe i vann istedenfor å løpe ute og det fungerte bra for meg.