Den Gode Rygg

Stavangergata 44 0467 Oslo

Siste vurderinger av Den Gode Rygg

Meget bra.

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Får meget god og profesjonell hjelp til bl.a. ryggplagene mine. Tarjei tar seg tid til å lytte og kommer med gode råd og veiledning. Dessuten er selve behandlingen førsteklasses.

Very satisfied with the therapy.

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Therapist have a v.good knowledge about body.
Before the first treatment he collect all important information about type of work, my body condition and life style to identyfi the problem. It is important that after the "cracking" he always try to explain why i have back pain and what i need to avoid to help my body.

Trygg og profesjonell

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Jeg kom til Den gode rygg, Tarjei Arrestad første gang med en prolaps. hadde enorme smerter og klarte nesten ikke å gå, og da etter første behandling kunne jeg gå ut selv. Dette er 9 år siden, har ikke hatt tilbakefall. Er innom en gang i blant for vedlikehold og gode trenings råd. Anbefales:-)

Här tar dom dig på allvar.

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Har gått regelbundet till Tarjei i snart 2 år. Det är som natt och dag varje gång jag lämnat mottagningen. Tarjei svarar alltid snabbt på sms (även på tider långt utanför kontorstid) för att så snabbt som möjligt komma fram till en tid.
Jag har fått mängder av tips på olika typer av självbehandling och förslag på övningar.
Tarjei förstår mig och lyssnar verkligen, tar sig tid att sätta sig in i mina problem och känns väldigt professionell.

Jeg kan trene igjen!! :)

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Jeg har alltid trent mye og er sikkert litt avhengig av det...
Jeg fikk smerter i ryggen da jeg var på løpetur når jeg var gravid, selv om det var tidlig i svangerskapet. Legen min sa det ikke kunne være bekkenløsning siden jeg bare var i første trimester.
Jeg fikk beskjed om å ta det med ro :(
Istedet gikk jeg til Tarjei og fikk behandling. Han undersøkte meg og fant ut at dette var bekkenløsning og behandlet det. Det ble raskt mye bedre. Jeg fikk tips om å løpe i vann istedenfor å løpe ute og det fungerte bra for meg.

Skuffende

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Dro til Tarjei pga voldsomme smerter i bekken/setet i siste del av graviditeten. Diagnostiseringen hans ble gjort på 30 sek, han knakk rutinemessig i korsryggen og sa "nå har løst opp låsningen din". Jeg merket ingen forskjell. Ny behandling - ingen forskjell, snarere forverring. Ble sendt til massør ved samme senteret. Ingen endring. Kunne nesten ikke gå på det tidspunktet.

Fikk ingen råd eller tips til hva som kunne gjøres for å bedre, annet enn å fortsette å komme til dem.

Oppsummert brukte jeg altfor mye penger uten å bli verken bedre eller klokere.

Etter å ha spurt litt rundt endte jeg hos akupunktør hos Klinikk for alle. Det hjalp umiddelbart. Min tanker nå er at Den gode rygg mangler kunnskap på setet/muskel/korsrygg-problemer hos gravide.

Oppsummert: Svært skuffet over Den gode rygg. Opplever å ha vært del av en pengespinnmaskin uten å ha fått noe hjelp eller faktisk behandling.

Utrolig dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Gikk til kiropraktor Tarjej i forbindelse med svangerskap og det var som balsam for kroppen. Jobbet frem til uke 34 av svangerskapet og vet med sikkerhet at kiropraktorbehandlingen er mye av årsaken til at jeg holdt ut så lenge i et tungt og krevende yrke. For min del begynte jeg å gå tidlig i svangerskapet som forebyggende behandling da jeg visste at bekkenet ville skrangle etterhvert. Den Gode Rygg har utrolig dyktige ansatte og kjempegod service. Anbefales på det sterkeste :)

Dyktige fagfolk som vet hva de driver med

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Hadde gått med ryggplager litt for lenge da jeg oppsøkte Den Gode Rygg og Tarjei for etterlengtet hjelp. Jeg følte meg både sett, hørt og forstått - og godt ivaretatt de første gangene da alt var veldig ømt og vondt. Med samarbeid mellom Tarjei og Aron er jeg nå etter cirka en måned så godt som smertefri og har større bevegelighetsfrihet enn før. Skulle noen være på jakt etter kiropraktor/fysioterapeut/massør i Oslo-området, vil jeg anbefale Den Gode Rygg uansett! Jeg føler jeg fikk overskudd i en stressende studiehverdag :-)

Utrolig dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Etter problemer med stiv nakke og svimmelhet tok jeg kontakt med Den Gode Rygg, og fikk time hos kiropraktor Tarjei samme dag. Tarjei er utrolig kunnskapsrik, profesjonell og lyttende. Jeg fikk veldig god behandling og oppfølging underveis. Anbefales på det sterkeste!

Svært god kiropraktor

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Jeg kom til Den Gode Rygg med en låst rygg som jeg ikke kunne rette opp. Jeg fikk time på dagen, og veldig effektiv, profesjonell og hyggelig hjelp av Tarjei. En enorm forbedring etter første behandling, og med kun to oppfølgingstimer var jeg helt fin igjen. Rask og god hjelp, samt gode råd til forebygging av ryggplager - alt til en veldig god og studentvennlig pris.

En kiropraktor som forstår å jobbe helhetlig med ryggproblemer

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Jeg har fått konstatert 2 prolapser i ryggen. I sommer har jeg også vært behandlet for kreft på kraftsenteret på Ullevål sykehus. Etter cellegiftbehandling og strålebehandling har kroppen min virkelig fått kjørt seg og prolapssmertene begynte få uker etter avsluttet strålebehandling. Jeg gikk hjemme noen uker å tenkte jeg kom til å dø av smerter. Jeg kontaktet fastlege og spesialister på kreftsenteret, men fikk ikke noe videre svar fra de. Ble bare henvist fastlege og fysioterapeut. Jeg begynte hos fysioterapeut og det hjalp kun der og da. Smertene kom tilbake og jeg ble mer og mer sliten, fysisk og psykisk. En natt jeg ikke fikk sove pga disse sterke smertene og strålingen nedover bena og føttene kom jeg over en video fra Den Gode Rygg på YouTube som forklarte mer hva prolaps er og morgenen etter ringte jeg kiropraktoren, Tarjei Årrestad og forklarte han min situasjon. Jeg fikk time samme dag og nå har jeg hatt 3 behandlinger hos han kombinert med massasje hos massøren, Aron. Jeg er per i dag så mye bedre! Føler det går litt frem og tilbake. Men, man må også hjelpe til selv om man skal bli bedre! Kombinerer man kiropraktikk, fysioterapi, smertestillende og sunt kosthold og litt øvelser hjemme så kommer man langt! Til slutt er man i mål og kan løpe Holmenkollstafetten neste år! :) Tusen takk til dere hos Den Gode Rygg!

Svært dyktig, kunnskapsrik og hyggelig kiropraktor!

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Jeg oppsøkte den Den Gode Rygg etter å ha fått smerter i korsrygg/bekkenledd som følge av mye staking på ski i vinter. Takket være behandling og gode råd med tanke på forebyggende øvelser og tiltak fra kiropraktor Tarjei Aarrestad har jeg merket forbedring etter kort tid. Jeg er meget godt fornøyd med både tilgjengelighet, service og behandling. Anbefales på det varmeste!!

Tarjei er dyktig

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Tarjei er en kiropraktor som viser interesse for pasienten og tar seg tid til å lytte. Han er faglig sterk og jeg stoler på hans vurderinger.

Kjempefornøyd !

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Har vært hos Den Gode Rygg for nakke og muskelplager hos Tarjej og Aron. Har blitt veldig godt mottatt og fått utmerket behandling.
Tarjej er en rolig og trygg person som lytter og gir deg råd, og han kan sitt yrke. Likeså Aron med sin muskelterapi vet hva han driver med.
Her blir man virkelig ivaretatt!
Har du plager, nøl ikke med å ta kontakt med disse gutta ! 😊

Anbefales på det sterkeste

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Etter store problemer og smerter i korsryggen i sen høst fikk jeg time hos Den Gode Rygg på dagen. Siden den gang har jeg blitt mye bedre med god oppfølging og satt opp timene som er nødvendig Både Kiropraktor Trajei og Fysio Fredrik gir gode råd og veileding samt god behandling. Anbefales.

Godt Fornøyd!

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Har slitt med ryggsmerte av og på i flere år og etter allerede første behandling merket jeg en betydelig forbedring.

Etter gjentatte behandlinger kjenner jeg at smertene er borte og mobiliteten i ryggen er kraftig forbedret!

Har stor kunnskap om det han driver med, er meget hyggelig og løsningorientert for å finne roten til problemet.

Kan absolutt anbefale Tarjei!

Kunnskapsrik

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Jeg oppsøkte Den Gode Rygg på grunn av en prolaps i ryggen med smerter ut i det ene beinet. Etter å ha sendt en mail med beskrivelse av mitt problem fikk jeg meget raskt og utfyllende svar av Tarjei. Første time for undersøkelse og behandling ble satt opp allerede dagen etter. Tarjei virker å være meget kunnskapsrik og erfaren når det gjelder prolaps og ryggplager, og jeg fikk gode og seriøse svar på alt jeg lurte på. Han gjorde også en grundig undersøkelse og tok hensyn til at jeg hadde ganske sterke smerter ved første besøk, slik at behandlingen ble tilpasset smertenivå.

Den Gode Rygg anbefales absolutt til andre med ryggplager, særlig også fordi det er et tverrfaglig team med kiropraktor, fysioterapeut osv. som kommuniserer med hverandre. På den måten blir det en mer helhetlig tilnærming til problemet. I tillegg er det fokus på behandling og øvelser som skal forebygge nye episoder. Jeg har allerede fått mye kunnskap og god hjelp, og er sikker på at behandlingen vil få meg raskere tilbake til "normalen".

OMSORGSFULLE OG DYKTIG BEHANDLERE

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Jeg kom til klinikken med prolaps for mange år siden. Da hadde jeg store smerter, kunne nesten ikke gå og var helt vettskremt. Kiropraktor Tarjei brukte god tid på å forklare det som hadde skjedd og hva som måtte til for bedring.
Veldig god omsorg og kombinasjonsbehandling med kiropraktorbehandlinger og triggermassasje, fikk meg på beina igjen. Jeg fikk også gode råd om trening og andre livstilsendringer.
Nå er jeg fast kunde hos klinikken og får fremdeles jevnlige behandlinger for mine kroniske ryggproblemer. Disse folkene holder meg på beina. Her møter du dyktige og kunnskapsrike behandlere som både gir deg god omsorg og som gjør alt for å få deg så frisk som mulig.
Lang erfaring med klinikken gir meg god tyngde til å anbefale klinikken på det varmeste!

Superservice

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Etter mange år med sterk hodepine og migrenemedisin som aldri fungerte, oppsøkte jeg Tarjei. Han skjønte med en gang at jeg plagdes, og ga meg kjempegod service. Han viste meg øvelser som jeg kunne jobbe med hjemme, som ville forebygge nye plager.

Tarjei kan rygg og er trygg i møte med pasient.

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Her blir man god tatt vare på! Jeg kom gråtende med prolaps og ble trygget, hjulpet og støttet frem til friskmelding :)