Behandling For Alle

Vilhelm Bjerknesvei 4 5081 Bergen

Siste vurderinger av Behandling For Alle

Hyggelig, men...

Kiropraktor: Arne Magnus Aarseth Korsvold Skrevet

Desverre har jeg fått et veldig dårlig inntrykk etter to behandlinger.

Førstegangskonsultasjonen skulle vare 30 minutter, men selve behandlingen (inkl vising av øvelser) kun 15 minutter.
Kiropraktoren var absolutt hyggelig, men brukte i tillegg 10 minutter på småsnakk som føltes som han prøvde å dra ut timen. Fikk likevel noen gode råd, og valgte å ta en oppfølgingstime.
Her fikk jeg sjokk.
Etter tre knekk og fem minutter fikk jeg beskjed at "det var det". Måtte likevel bli sittende i 10 minutter etterpå og høre han snakke om alt mellom himmel og jord, igjen for å dra ut tiden.
Jeg hadde sett frem til å dra til en erfaren kiropraktor da jeg har slitt med rygg og nakke lenge, men å betale 450kr for 5 minutter behandling er hårreisende.
Han sa selv at jeg ikke trengte så mye behandling, men at han ville fremdeles ha meg til flere oppfølgingstimer.

Riktig behandling og trygghetsskapenden

Kiropraktor: Christoffer Andre Børsheim Skrevet

Takk for rask og god behandling. Følte for første gang jeg er hos en som skal hjelpe meg med kroppen min at jeg faktisk ble hørt. Dette gjorde at det var kun nødvendig med 2 besøk.

Efraren og dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Olav Svendal Aase Skrevet

Har brukt Olav i over 10 år med tilbakevendende rygg problemer. Har prøvd andre kiropraktorer, men Olav er definitivt best. Han løser opp i akutte spenninger og gir gode råd. Rolig og behagelig og alltid positiv.

Gjennomgående proffesjonell

Kiropraktor: Christoffer Andre Børsheim Skrevet

Har gått til behandling hos Christoffer Børsheim en lengre periode. Meget godt inntrykk. Viser stort engasjement i forhold til behandlingsplan og bruker god tid i behandling. Kan anbefales til alle.

Bruker godt tid og dyktig med hendene

Kiropraktor: Christoffer Andre Børsheim Skrevet

Christoffer er en hyggelig ung kar som virkelig tar seg tid til å høre etter og bruker hendene godt. Kan anbefales for alle med en vond rygg!