Behandling For Alle

Vilhelm Bjerknesvei 4 5081 Bergen

Siste vurderinger av Behandling For Alle

Helt fantastisk!

Kiropraktor: Olav Svendal Aase Skrevet

Olav er fantastisk flink! Har fått så utrolig mye god hos han for å løse opp i mine langvarige problemer og endelig bli frisk! Ville ikke blitt frisk hvis det ikke hadde vært for Olav. Føler meg trygg og ivaretatt hos han. Alltid presis, ikke noe ventetid på venterommet. Anbefales virkelig.

Veldig nøye og dyktig.

Kiropraktor: Christoffer Andre Børsheim Skrevet

Tar seg god tid for å knekk opp låsninger og massere anspenthet i muskulatur/ skjelett.
Christopher Børsheim er en dyktig kiropraktor !
Anbefales på.det varmeste!

Superhjelperen!

Kiropraktor: Christoffer Andre Børsheim Skrevet

Hadde en rygg som var helt låst. Fikk rask hjelp av Christoffer. Mottok God behandling og mange tips til øvelser jeg kunne gjøre hjemme for å redusere videre plage med ryggen. Kommer definitivt tilbake om flere plager skulle oppstå.

Flink og service innstilt

Kiropraktor: Christoffer Andre Børsheim Skrevet

Flink kiropraktor som alltid intriserer seg for dine problemer. Store eller små blir behandlet likt. Jeg har en fysisk jobb og hvis jeg har fått noen problemer som hindrer meg i å utføre jobben, så får jeg time ganske raskt (på dagen, tidlig morgen etter) for at jeg skal unngå egen/sykemelding. Jeg er dårlig på å huske å gjøre de øvelser som trengs. Da foreslår Børsheim andre øvelser som er lettere å huske. En dedikert, ivrig og interessert kiropraktor

Dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Olav Svendal Aase Skrevet

En dyktig kiropraktor som har hjulpet meg med både skulder- og nakkeproblemer. Hadde mye migrene før jeg begynte hos han, men nå er anfallene redusert med 80%. Min migrene er koblet til mye stress, noe han har forståelse for, og løser opp i det meste av spenninger. Pluss for studentrabatt!