Behandling For Alle

Vilhelm Bjerknesvei 4 5081 Bergen

Siste vurderinger av Behandling For Alle

Veldig nøye og dyktig.

Kiropraktor: Christoffer Andre Børsheim Skrevet

Tar seg god tid for å knekk opp låsninger og massere anspenthet i muskulatur/ skjelett.
Christopher Børsheim er en dyktig kiropraktor !
Anbefales på.det varmeste!

Superhjelperen!

Kiropraktor: Christoffer Andre Børsheim Skrevet

Hadde en rygg som var helt låst. Fikk rask hjelp av Christoffer. Mottok God behandling og mange tips til øvelser jeg kunne gjøre hjemme for å redusere videre plage med ryggen. Kommer definitivt tilbake om flere plager skulle oppstå.

Flink og service innstilt

Kiropraktor: Christoffer Andre Børsheim Skrevet

Flink kiropraktor som alltid intriserer seg for dine problemer. Store eller små blir behandlet likt. Jeg har en fysisk jobb og hvis jeg har fått noen problemer som hindrer meg i å utføre jobben, så får jeg time ganske raskt (på dagen, tidlig morgen etter) for at jeg skal unngå egen/sykemelding. Jeg er dårlig på å huske å gjøre de øvelser som trengs. Da foreslår Børsheim andre øvelser som er lettere å huske. En dedikert, ivrig og interessert kiropraktor

Dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Olav Svendal Aase Skrevet

En dyktig kiropraktor som har hjulpet meg med både skulder- og nakkeproblemer. Hadde mye migrene før jeg begynte hos han, men nå er anfallene redusert med 80%. Min migrene er koblet til mye stress, noe han har forståelse for, og løser opp i det meste av spenninger. Pluss for studentrabatt!

Tillitsvekkende og flink kiropraktor

Kiropraktor: Emily Catherine Burgess Skrevet

Emily er en dyktig kiropraktor med et behagelig vesen. Jeg ble skadet en lørdag, men fikk time allerede mandag formiddag. Hun identifiserte raskt hva som både var den akutte skaden og det underliggende problemet som førte til skaden. Jeg merket bedring etter første behandling og hun fulgte også raskt opp med hjemmeøvelser som førte til raskere skaderestitusjon. Hun er flink til å få meg som pasient til å føle meg vel og være avslappet i behandlingssituasjonen. Hun snakker både norsk og engelsk. Jeg anbefaler henne varmt til andre.