Behandling For Alle

Vilhelm Bjerknesvei 4 5081 Bergen

Siste vurderinger av Behandling For Alle

Riktig behandling og trygghetsskapenden

Kiropraktor: Christoffer Andre Børsheim Skrevet

Takk for rask og god behandling. Følte for første gang jeg er hos en som skal hjelpe meg med kroppen min at jeg faktisk ble hørt. Dette gjorde at det var kun nødvendig med 2 besøk.

Efraren og dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Olav Svendal Aase Skrevet

Har brukt Olav i over 10 år med tilbakevendende rygg problemer. Har prøvd andre kiropraktorer, men Olav er definitivt best. Han løser opp i akutte spenninger og gir gode råd. Rolig og behagelig og alltid positiv.

Gjennomgående proffesjonell

Kiropraktor: Christoffer Andre Børsheim Skrevet

Har gått til behandling hos Christoffer Børsheim en lengre periode. Meget godt inntrykk. Viser stort engasjement i forhold til behandlingsplan og bruker god tid i behandling. Kan anbefales til alle.

Bruker godt tid og dyktig med hendene

Kiropraktor: Christoffer Andre Børsheim Skrevet

Christoffer er en hyggelig ung kar som virkelig tar seg tid til å høre etter og bruker hendene godt. Kan anbefales for alle med en vond rygg!

Helt fantastisk!

Kiropraktor: Olav Svendal Aase Skrevet

Olav er fantastisk flink! Har fått så utrolig mye god hos han for å løse opp i mine langvarige problemer og endelig bli frisk! Ville ikke blitt frisk hvis det ikke hadde vært for Olav. Føler meg trygg og ivaretatt hos han. Alltid presis, ikke noe ventetid på venterommet. Anbefales virkelig.