Behandling For Alle

Vilhelm Bjerknesvei 4 5081 Bergen

Siste vurderinger av Behandling For Alle

Efraren og dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Olav Svendal Aase Skrevet

Har brukt Olav i over 10 år med tilbakevendende rygg problemer. Har prøvd andre kiropraktorer, men Olav er definitivt best. Han løser opp i akutte spenninger og gir gode råd. Rolig og behagelig og alltid positiv.

Gjennomgående proffesjonell

Kiropraktor: Christoffer Andre Børsheim Skrevet

Har gått til behandling hos Christoffer Børsheim en lengre periode. Meget godt inntrykk. Viser stort engasjement i forhold til behandlingsplan og bruker god tid i behandling. Kan anbefales til alle.

Bruker godt tid og dyktig med hendene

Kiropraktor: Christoffer Andre Børsheim Skrevet

Christoffer er en hyggelig ung kar som virkelig tar seg tid til å høre etter og bruker hendene godt. Kan anbefales for alle med en vond rygg!

Helt fantastisk!

Kiropraktor: Olav Svendal Aase Skrevet

Olav er fantastisk flink! Har fått så utrolig mye god hos han for å løse opp i mine langvarige problemer og endelig bli frisk! Ville ikke blitt frisk hvis det ikke hadde vært for Olav. Føler meg trygg og ivaretatt hos han. Alltid presis, ikke noe ventetid på venterommet. Anbefales virkelig.

Veldig nøye og dyktig.

Kiropraktor: Christoffer Andre Børsheim Skrevet

Tar seg god tid for å knekk opp låsninger og massere anspenthet i muskulatur/ skjelett.
Christopher Børsheim er en dyktig kiropraktor !
Anbefales på.det varmeste!

Superhjelperen!

Kiropraktor: Christoffer Andre Børsheim Skrevet

Hadde en rygg som var helt låst. Fikk rask hjelp av Christoffer. Mottok God behandling og mange tips til øvelser jeg kunne gjøre hjemme for å redusere videre plage med ryggen. Kommer definitivt tilbake om flere plager skulle oppstå.

Flink og service innstilt

Kiropraktor: Christoffer Andre Børsheim Skrevet

Flink kiropraktor som alltid intriserer seg for dine problemer. Store eller små blir behandlet likt. Jeg har en fysisk jobb og hvis jeg har fått noen problemer som hindrer meg i å utføre jobben, så får jeg time ganske raskt (på dagen, tidlig morgen etter) for at jeg skal unngå egen/sykemelding. Jeg er dårlig på å huske å gjøre de øvelser som trengs. Da foreslår Børsheim andre øvelser som er lettere å huske. En dedikert, ivrig og interessert kiropraktor

Dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Olav Svendal Aase Skrevet

En dyktig kiropraktor som har hjulpet meg med både skulder- og nakkeproblemer. Hadde mye migrene før jeg begynte hos han, men nå er anfallene redusert med 80%. Min migrene er koblet til mye stress, noe han har forståelse for, og løser opp i det meste av spenninger. Pluss for studentrabatt!

Ikke den beste

Kiropraktor: Olav Svendal Aase Skrevet

Han ville ikke henvise meg til å ta røntgenbilder av ryggen min. Derfor vil jeg ikke ha hans hjelp. Jeg takket for meg og gikk uten å få behandling. Jeg vil derfor ikke anbefale denne kiropraktoren videre.

Meget bra kiropraktor

Kiropraktor: Olav Svendal Aase Skrevet

Dette er en kiropraktor jeg har brukt i mer en 10 år. Jeg Kan anbefale ham og senteret på varmeste. En faglig dyktig kiropraktor som jeg stoler på.

Meget flink kiropraktor

Kiropraktor: Olav Svendal Aase Skrevet

Kiropraktor Olav Svendal Aase er en kiropraktor som har hjulpet meg mang en gang med å få orden på en trøblete nakke og rygg igjennom flere år. Han er meget faglig dyktig kiropraktor og en fagperson som jeg har stor tillit til og som jeg anbefaler på det varmeste.

lite for pengene!

Kiropraktor: Olav Svendal Aase Skrevet

Jeg synes at kiropraktoren ikke hørte etter når jeg snakket om problemene mine. Noe skuffende kommunikasjon.